Το 3-5-2 θέλει "ρόστερ με ειδικά χαρακτηριστικά" -πολλά από τα οποία λείπουν από το ρόστερ της ζέλας- και όχι απλά "ένα πολύ καλό ρόστερ".MANIAKOS έγραψε:... το ρόστερ παιζει σημαντικο ρολο
Τι να το κάνω το super-ντούπερ γομάρι αμυντικό αν δεν μπορεί να τρέξει να προλάβει τον αντίπαλο που θα βγαίνει από το κενό μεταξύ μπακ-χαφ και ακραίου στόπερ σε κόντρα επίθεση ή μπαλιά στην πλάτη του?