Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Είδατε τι ωραία ομάδα έχει ο επενδυτής όταν οι διαιτητές παίζουν 50-50.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Εγώ απορώ πως κάθονται ακόμα τα πρόβατα στις κερκίδες (όσοι είναι τέλος πάντων) με αυτά που βλέπουν...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Ολυμπιακός δεν θα περάσει, γκεγκε;
Στάλθηκε από το IQ3000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το IQ3000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ωραία ομάδα ο επενδυτής!
Είδατε τι κάνει το 50-50 της διαιτησίας.
Είδατε τι κάνει το 50-50 της διαιτησίας.
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
match finished λέει.
Μα τι βλάκας που είμαι! Αφού το δείχνει η λάολα!
http://www.laola1.tv/en-int/livestream/ ... arouca-len
Μα τι βλάκας που είμαι! Αφού το δείχνει η λάολα!
http://www.laola1.tv/en-int/livestream/ ... arouca-len
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
αρρωστησε μας Αρουκα
αλλο ενα στην παραταση και τεζα οι γαβροι
αλλο ενα στην παραταση και τεζα οι γαβροι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Απόλαυση ο γκέι. Το γκολ το πανηγύρισα σαν να το έβαζα εγώ! Πέφτει γιούχα στο γήπεδο
. Αν φάνε 1 ακόμη έχει τελειώσει το παιχνίδι. Συνολικά και από τα 2 παιχνίδια έχει την τύχη με το μέρος του ο γκέι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Πέμ 25 Αύγ 2016, 22:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν υπαρχει ομαδα ολυμπιακος.Μια φορα πηγαν προκριματικα και πανε για ενα απτα μεγαλυτερα κλαρινα που εχουν γραφτει στην ιστορια των ελληνικων ομαδων.
50αρισια διαιτησια και μη εξασφαλισμενοι ομιλοι και παθαν τρικυμια.Αν αποκλειστουν,βλεπω ρεκορ χρονου απολυσης για τον Μπεντο
Να ξερετε οτι αυτοι αν ειχαν να παρουν 30 χρονια πρωταθλημα οπως ο ΠΑΟΚ,δεν θα τους ειχε ουτε ο χαρτης
50αρισια διαιτησια και μη εξασφαλισμενοι ομιλοι και παθαν τρικυμια.Αν αποκλειστουν,βλεπω ρεκορ χρονου απολυσης για τον Μπεντο
Να ξερετε οτι αυτοι αν ειχαν να παρουν 30 χρονια πρωταθλημα οπως ο ΠΑΟΚ,δεν θα τους ειχε ουτε ο χαρτης