Pc support
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Αυτο το ταπαταλκ εχει ρυθμιση να δειχνει πρωτα τα νεοτερα ποστ αντι να σε παει απ την αρχη οταν κανεις ταπ στο τοπικ?
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Βοηθατε ρε δε βγαζω ακρη.Περιεγο παντως τα μισα ελληνικα τα μισα εγγλεζικα στα μενου.kataramenos5 έγραψε:Αυτο το ταπαταλκ εχει ρυθμιση να δειχνει πρωτα τα νεοτερα ποστ αντι να σε παει απ την αρχη οταν κανεις ταπ στο τοπικ?
Re: Pc support
Το tapatalk ειλικρινα πρεπει να εχει κυριολεκτικα πιθηκους για προγραμματιστες, η μεταφραση ειναι το λιγοτερο
Ρυθμισεις > Unread Handling > Post Jumping > Μεταπηδηση σε 1ο μη αναγνωσμενο
Ομως να ξερεις οτι ωρες ωρες buggarei απο μονο του και σε πηγαινει στο προηγουμενο απο το 1ο (το τελευταιο δλδ που ειχες διαβασει)
Α και εχουμε ξεχωριστο θεμα για τα σμαρτφονια
Ρυθμισεις > Unread Handling > Post Jumping > Μεταπηδηση σε 1ο μη αναγνωσμενο
Ομως να ξερεις οτι ωρες ωρες buggarei απο μονο του και σε πηγαινει στο προηγουμενο απο το 1ο (το τελευταιο δλδ που ειχες διαβασει)
Α και εχουμε ξεχωριστο θεμα για τα σμαρτφονια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Pc support
Έχω πρόβλημα με το USB stick μου. Ξαφνικά το βάζω στην υποδοχή, αλλά ο Η/Υ δεν το βλέπει, ή το βλέπει μερικώς (στον υπολογιστή της δουλειάς μου βγάζει προειδοποίηση ότι αυτή η συσκευή αποθήκευσης USB μπορεί να λειτουργήσει ταχύτερα, αλλά δεν εμφανίζεται το usb στην εξερεύνηση, οπότε δεν μπορώ να διαχειριστώ τα αρχεία). Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε η σκόνη του Η/Υ, αλλά χθες μου το έκανε και στο laptop, στο σπίτι. Καμιά ιδέα πώς μπορώ να βγω από το αδιέξοδο;
Re: Pc support
Παιρνοντας ως δεδομενο οτι οι θυρες usb των τριων υπολογιστων που δοκιμασες δεν μπορει να χαλασαν ταυτοχρονα (θα ηταν μια πραγματικα σατανικη συμπτωση), θα ελεγα οτι το stick ειναι στα τελευταια του. Αυτες οι συσκευες δεν εχουν απειρη διαρκεια ζωης. Αν το εχεις χρησιμοποιησει αρκετα, ισως εφτασε η ωρα της αντικαταστασης.
Απο την αλλη, μπορει απλα να μην κανει επαφη για καποιον λογο. Ισως π.χ. εχει στραβωσει το μπροστινο ελασμα ή εχει οντως σκονη. Σε περιπτωσεις που δεν παιρνει απλα ρευμα, καποιοι δοκιμαζουν να πιεζουν το stick προς τα πανω ή προς τα κατω, αφου το εχουν βαλει πρωτα στη θυρα. Νομιζω οτι αυτη η πρακτικη ειναι λαθος, διοτι υπαρχει κινδυνος προκλησης ζημιας και στη θυρα με αυτον τον τροπο. Καλυτερο ειναι να το φυσηξει κανεις λιγο, και να προσπαθησει να το ισιωσει (αν το ελασμα ειναι στραβο), πριν το βαλει στη θυρα.
Τελευταιο ενδεχομενο (πιο σπανιο) ειναι ο ιος. Δοκιμασε να το συνδεσεις σε εναν υπολογιστη που δεν εχει windows, και κανε ενα σκαν ή, ακομη καλυτερα, ενα φορματ στο στικακι.
Απο την αλλη, μπορει απλα να μην κανει επαφη για καποιον λογο. Ισως π.χ. εχει στραβωσει το μπροστινο ελασμα ή εχει οντως σκονη. Σε περιπτωσεις που δεν παιρνει απλα ρευμα, καποιοι δοκιμαζουν να πιεζουν το stick προς τα πανω ή προς τα κατω, αφου το εχουν βαλει πρωτα στη θυρα. Νομιζω οτι αυτη η πρακτικη ειναι λαθος, διοτι υπαρχει κινδυνος προκλησης ζημιας και στη θυρα με αυτον τον τροπο. Καλυτερο ειναι να το φυσηξει κανεις λιγο, και να προσπαθησει να το ισιωσει (αν το ελασμα ειναι στραβο), πριν το βαλει στη θυρα.
Τελευταιο ενδεχομενο (πιο σπανιο) ειναι ο ιος. Δοκιμασε να το συνδεσεις σε εναν υπολογιστη που δεν εχει windows, και κανε ενα σκαν ή, ακομη καλυτερα, ενα φορματ στο στικακι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Pc support
Ευχαριστώ! Το πρόβλημα είναι στο usb γιατί 3 υπολογιστές δεν μπορεί να κάνουν λάθος. Η αγωνία μου είναι για το πώς θα σώσω τα αρχεία που περιέχονται. Θα αποφανθώ στο τμήμα πληροφορικής στη δουλειά μου για τα περαιτέρω.
Πάντως το usb δεν ήταν παλιό (32άρι turbo X), αλλά το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά.
Πάντως το usb δεν ήταν παλιό (32άρι turbo X), αλλά το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Pc support
Δεν έχω ιδέα από αυτά.. Αλλά ό,τι πληρώνεις παίρνεις πιστεύω σε αυτά, καλύτερα πάρε κάποιο "μάρκας" παρά turbo X και μεξ και τέτοια... Αλλά θα σε πει καλύτερα ο Πέδρο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Εχω διαβασει 3-4 τροπους και κανενας δεν μπορει να εφαρμοστει στο δικο μου.Unread Handling δεν βρισκω.pgetsos έγραψε:Το tapatalk ειλικρινα πρεπει να εχει κυριολεκτικα πιθηκους για προγραμματιστες, η μεταφραση ειναι το λιγοτερο
Ρυθμισεις > Unread Handling > Post Jumping > Μεταπηδηση σε 1ο μη αναγνωσμενο
Θα ξανακανω καμια ενημερωση μπας και στρωσει.Οντως πολυ κακογραμμενο, μετα το Κιες της Σαμ παιρνει το 2ο βραβειο.
Re: Pc support
Αποστολη, για να σωσεις τα αρχεια σου, μπορεις να δοκιμασεις με μια εφαρμογη ανακτησης δεδομενων, οπως η παρακατω:
http://www.easeus.com/datarecoverywizardpro/index.htm
Δοκιμασε ομως πρωτα το στικακι σε ενα κομπιουτερ με αλλο λειτουργικο ή στο δικο σου κομπιουτερ με ενα linux live cd/dvd, γιατι ειναι πολυ πιθανον να μην εχει χαλασει η συσκευη. Μπορει απλα να μην μπορει να διαβαστει απο windows για καποιον λογο (απωλεια mbr π.χ.). Αφου δεν ειναι παλιο το στικακι, μπορει να συμβαινει κατι τετοιο.
http://www.easeus.com/datarecoverywizardpro/index.htm
Δοκιμασε ομως πρωτα το στικακι σε ενα κομπιουτερ με αλλο λειτουργικο ή στο δικο σου κομπιουτερ με ενα linux live cd/dvd, γιατι ειναι πολυ πιθανον να μην εχει χαλασει η συσκευη. Μπορει απλα να μην μπορει να διαβαστει απο windows για καποιον λογο (απωλεια mbr π.χ.). Αφου δεν ειναι παλιο το στικακι, μπορει να συμβαινει κατι τετοιο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Pc support
Και στα παιδιά της πληροφορικής που το πήγα μου είπαν ότι δεν διαβάζεται με τίποτε. Μόνον στο Πλαίσιο, αν μπορέσουν να ανακτήσουν το περιεχόμενο. Μου είπε ο συνάδελφος όμως ότι μπορεί να είναι ιός, ή ότι μπορεί να αστόχησε το συγκεκριμένο στικ, όχι ότι φταίει σώνει και καλά η μάρκα του γιατί και ο ίδιος χρησιμοποιεί άλλα της ίδιας μάρκας που δεν έχουν πάθει κάτι.
Re: Pc support
Δοκίμασε τη λύση με το σπρώξιμο πάνω κάτω ίσα ίσα χωρίς πίεση για να δεις μήπως φταίει αυτό τουλάχιστον
Corsair FlashVoyager GT η HyperX Fury 32GB στη μεσαία κατηγορία @20-16€ αντίστοιχα
Τιμές skroutz
Kingston DataTraveler G4 32GB για κάτι φτηνό @9€ΑποστόληςΑ έγραψε:Πρότεινέ μου κάτι καλύτερο ρε Κώστα.
Corsair FlashVoyager GT η HyperX Fury 32GB στη μεσαία κατηγορία @20-16€ αντίστοιχα
Τιμές skroutz
Έχεις παλιά έκδοση λογικά; σίγουρα κάπου κρυμμένη υπάρχει κάποια ρύθμισηkataramenos5 έγραψε:Εχω διαβασει 3-4 τροπους και κανενας δεν μπορει να εφαρμοστει στο δικο μου.Unread Handling δεν βρισκω.pgetsos έγραψε:Το tapatalk ειλικρινα πρεπει να εχει κυριολεκτικα πιθηκους για προγραμματιστες, η μεταφραση ειναι το λιγοτερο
Ρυθμισεις > Unread Handling > Post Jumping > Μεταπηδηση σε 1ο μη αναγνωσμενο
Θα ξανακανω καμια ενημερωση μπας και στρωσει.Οντως πολυ κακογραμμενο, μετα το Κιες της Σαμ παιρνει το 2ο βραβειο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Pc support
Για μάρκες USB ρώτησα, όχι για τσιγάρα και αεροπλάνα.pgetsos έγραψε:Kingston DataTravelerΑποστόληςΑ έγραψε:Πρότεινέ μου κάτι καλύτερο ρε Κώστα.
Corsair FlashVoyager GT