Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
η ρήξη χιαστών τον τελείωσε τον Νίνη, αλλιώς ήταν σε καλό δρόμο
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
τελος οριστικα στην αρσεναλ ο λουκας λενε αυριο ανακοινωνεται
http://www.sdna.gr/podosfairo/premier-l ... -ston-paok
http://www.sdna.gr/podosfairo/premier-l ... -ston-paok
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ρε τον βεγκερ τελικά κάνει μεταγραφές
Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Πέλκας φέτος

Πέλκας πέρσι

από τα μάγουλα και μόνο καταλαβαίνεις ότι καποιος δουλεύει, τώρα αν ο συγκεκριμένος θα φτάσει στο επίπεδο να παίρνει μόνος του παιχνίδια άγνωστο

Πέλκας πέρσι

από τα μάγουλα και μόνο καταλαβαίνεις ότι καποιος δουλεύει, τώρα αν ο συγκεκριμένος θα φτάσει στο επίπεδο να παίρνει μόνος του παιχνίδια άγνωστο
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5764
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ (σορυ φιλε μου τσε) εκλεισενστηβαρσεναλ...μπραβο σε αυτον, μπραβο στον φ.α. που εκανε απιστευτο ντιλ, μπραβο στον τσε που τον πουλησε στη ρητρα του και μπραβο στον ΙΒΑΝ που θα φερει επιθετικαρα....
-
Dimg4
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
MPAAAAM αρσεναλ ο Λουκας με 20 μυρια, 6 στον ΠΑΟΚ! Ερχεται το μπαμ λαιμαιιι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Είστε σίγουροι ?έδωσε ο βεγκερ 20 ?
Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Έκλεισε στους κανονιέρηδες τελικά από σήμερα??? Φτου, κάνα δυο μερούλες έξω πέσαμε...goran 64 έγραψε:Άσε, άσε, περίμενε να περάσουν κάνα δυο τρεις μέρες και μετά θα πει ότι τελικά έφυγε μακριά για να μην κουφαθεί ο παππούς του απ τα κανόνια που τον άρεσαν από μικρό παιδί να παίζει...μπαμ μπουμ-πάταγος!!!!MANIAKOS έγραψε:Εβγλαν δηλώσεις λουκας οτι απο μικρός του άρεσαν τα ζαχαρωτά κ λιγω φτώχειας δεν τα χε, οποτε θελει πολυ να παει εκει κ θα δώσουν λεει μαγαζί με χαριμπο στον παππού του στην Αγγλία
Κ μια μερα θα γυρίσει γιατι εκει ειναι το σπιτι του , ριάθορ
Συγκινητική ιστορια![]()
Κανονική Τιτίκα μιλάμε...Α ρε Che προφήτη!!!! (κανένας τέτοιος δεν αγιάζει στον τόπο του)
Αν ναι...Che, μόλις γίναμε δύο οι προφήτες!!!!
Υ.Γ. Τώρα έρχεται το BOUm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Πέμ 25 Αύγ 2016, 01:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Επειδή το λέμε συνέχεια, ποιο είναι το απίστευτο ντιλ του Φ.Α. Τι διαφορετικό θα μπορούσε να κάνει;Dimitris_L4 έγραψε:Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ (σορυ φιλε μου τσε) εκλεισενστηβαρσεναλ...μπραβο σε αυτον, μπραβο στον φ.α. που εκανε απιστευτο ντιλ, μπραβο στον τσε που τον πουλησε στη ρητρα του και μπραβο στον ΙΒΑΝ που θα φερει επιθετικαρα....
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
το έγραψε πριν καμια ώρα η marca βάλαμε και το λινκ 
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Nα τον δωσει 3 εκ. η ακομα και 4 και να λεμε ολοι εδω "καλα εινα"potamda έγραψε:Επειδή το λέμε συνέχεια, ποιο είναι το απίστευτο ντιλ του Φ.Α. Τι διαφορετικό θα μπορούσε να κάνει;Dimitris_L4 έγραψε:Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ (σορυ φιλε μου τσε) εκλεισενστηβαρσεναλ...μπραβο σε αυτον, μπραβο στον φ.α. που εκανε απιστευτο ντιλ, μπραβο στον τσε που τον πουλησε στη ρητρα του και μπραβο στον ΙΒΑΝ που θα φερει επιθετικαρα....
Τωρα πηγε στα 7.5
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5764
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Πες μου εναν παιχτη που πουλησε ο ΠΑΟΚ με 7,5 μυρια...καταφερε απο εναν παιχτη φευγατο να εξασφαλισει το 30% των δικαιωματω του..οπως επισης τεραστιο ντιλ εκανε ο.μιχελ με μακ με δεδομενο οτι τελειωνε το συμβολαιο του..potamda έγραψε:Επειδή το λέμε συνέχεια, ποιο είναι το απίστευτο ντιλ του Φ.Α. Τι διαφορετικό θα μπορούσε να κάνει;Dimitris_L4 έγραψε:Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ (σορυ φιλε μου τσε) εκλεισενστηβαρσεναλ...μπραβο σε αυτον, μπραβο στον φ.α. που εκανε απιστευτο ντιλ, μπραβο στον τσε που τον πουλησε στη ρητρα του και μπραβο στον ΙΒΑΝ που θα φερει επιθετικαρα....
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ναι μωρέ, κι ο Ζήσης το ίδιο ακριβώς θα κανε μάλλον...potamda έγραψε:Επειδή το λέμε συνέχεια, ποιο είναι το απίστευτο ντιλ του Φ.Α. Τι διαφορετικό θα μπορούσε να κάνει;Dimitris_L4 έγραψε:Ο ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ (σορυ φιλε μου τσε) εκλεισενστηβαρσεναλ...μπραβο σε αυτον, μπραβο στον φ.α. που εκανε απιστευτο ντιλ, μπραβο στον τσε που τον πουλησε στη ρητρα του και μπραβο στον ΙΒΑΝ που θα φερει επιθετικαρα....
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Οχι ρε μπανε, δν εννοουσα οτι επηρεαζει καταστασεις, απλα οτι μπορει η υπερβολικη αγαπη απ'την ηγεσια να δενει (αμεσα ή εμμεσα) τα χερια των υφισταμενων..
Δν πιστευω οτι ειναι θεμα συμβολαιου παντως..Δε μιλαμε για κανα μυριο, αλλα 700 χιλιαρικα. Και ο γκαρι πχ 400 παιρνει..Με το ιδιο σκεπτικο, πως θα τον αφησουμε παγκο για το "εξτρεμοφορ" που θα ερθει?
Ασε που κανεις δε μιλησε για γυαλισμα παγκου, μην παμε στα ακρα. 20-25 παιχνιδια, αρκετα ως αλλαγη, καποια ως βασικος. Καρτες-τραυματισμοι-bad streaks δν υπαρχουν?
Και στην τελικη, απ'τη μια μιλαμε για ΠΑΟΚ πρωταθλητη και 16 γιουροπα κ απ'την αλλη θεωρουμε αδιανοητο να καθεται στον παγκο ως καλη εναλλακτικη λυση ενας παικτης 700χιλιαδων, λες κ ειμαστε επιπεδου αστερας τριπολης στα οικονομικα.
Φυσικα και τον στηριζουμε και θα το κανουμε μες στη χρονια.
Ταυτοχρονα ομως θελουμε και αυτο το γαμημενο το βημα παραπανω, που ερχεται μονο μεσα απ'την ποιοτικη αναβαθμιση κ με ηγετες.
Το ενα δεν αναιρει το αλλο.

Δν πιστευω οτι ειναι θεμα συμβολαιου παντως..Δε μιλαμε για κανα μυριο, αλλα 700 χιλιαρικα. Και ο γκαρι πχ 400 παιρνει..Με το ιδιο σκεπτικο, πως θα τον αφησουμε παγκο για το "εξτρεμοφορ" που θα ερθει?
Ασε που κανεις δε μιλησε για γυαλισμα παγκου, μην παμε στα ακρα. 20-25 παιχνιδια, αρκετα ως αλλαγη, καποια ως βασικος. Καρτες-τραυματισμοι-bad streaks δν υπαρχουν?
Και στην τελικη, απ'τη μια μιλαμε για ΠΑΟΚ πρωταθλητη και 16 γιουροπα κ απ'την αλλη θεωρουμε αδιανοητο να καθεται στον παγκο ως καλη εναλλακτικη λυση ενας παικτης 700χιλιαδων, λες κ ειμαστε επιπεδου αστερας τριπολης στα οικονομικα.
Φυσικα και τον στηριζουμε και θα το κανουμε μες στη χρονια.
Ταυτοχρονα ομως θελουμε και αυτο το γαμημενο το βημα παραπανω, που ερχεται μονο μεσα απ'την ποιοτικη αναβαθμιση κ με ηγετες.
Το ενα δεν αναιρει το αλλο.