http://www.transfermarkt.de/lucas-zu-fc ... or_2346099
Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
panpangr77 έγραψε:Βαλτε και τα 750 του Νομποα.θα περάσει σήμερα ή Ροστοφ.
απο που προκυπτει αυτο το ποσο
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
όπερα απο το πισι.simba έγραψε:καλως ηρθες ρε μαν!!
απο κινητο στο βγαζει αυτο ή browser?
καλωσασβρηκα ρε. αν και ειμαι σε μινι καταθλιψη μετα απο διακοπες και εχω γυρισει στο μεγαλο το νησι.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ε και συ ειχες Σαλπι και Μιετσελ (και ας επαιξε λιγο μαζι μας). Δεν ησουν και τοσο χαλια σε αυτη τη θεση. Και πιστεψε με, τον Κλαους 2011-14 πολλοι τον ζηλευαν εδω κατωtraveller65 έγραψε: Προσπαθώ να θυμηθώ τα τελευταία 15 χρόνια ποιά σέντερ πέρασαν απο την ομάδα και μελαγχολώ....Αν κάνω μια σύγκριση τυχαία με Παναθηναικό εχουμε και λέμε: Βαζέχα-Σισέ-Μπέργκ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
Dimg4
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Αστα να πανε, φτηνα τη γλυτωσα. Παω να κανω ταμαche4 έγραψε:Kostas_Peraia4 έγραψε:Ωχ ωχ ωχ.Dimg4 έγραψε:Ο Λουκας ειναι μια απο τις μεγαλυτερες απωλειες της ιστοριας μας. Φετος αν τον ειχαμε θα εβαζα πολυ χρημα για πρωταθλημα.
Che,τι λεει αυτος ρε?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τυχερος ειναι με βρισκει στα καλα μου
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
simba έγραψε: tweet ενος γκανερIf Lucas Perez can run and kick a football then Arsenal need to sign him.
It's that bad.
Πραγματικα με Λεστερ ηταν γαμησε τα...
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1830
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Τελικά είμαστε πολύ πανηγυριτζίδες!
Υπογράψτε να μην παίξει το Σ/Κ και τραυματιστεί και μεινουμε με το που.... στο χέρι
Υπογράψτε να μην παίξει το Σ/Κ και τραυματιστεί και μεινουμε με το που.... στο χέρι
-
traveller65
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ 13 Αύγ 2015, 06:49
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Και τώρα που άλλαξαν τα οικονομικά δεδομένα τί κάνουμε?Odi έγραψε:Ναι,αλλά ας δούμε και τι οικονομικές δυνατότητες είχαν οι δυο ομάδες.traveller65 έγραψε:Κάποτε πρέπει ν'αντικρύσουμε την πραγματικότητα οπως είναι: Με Κλάους βασικό CF και Τζαβέλα στο κουμάντο της ομάδας θα παλεύουμε για 3η-4η θέση.
Προσπαθώ να θυμηθώ τα τελευταία 15 χρόνια ποιά σέντερ πέρασαν απο την ομάδα και μελαγχολώ....Αν κάνω μια σύγκριση τυχαία με Παναθηναικό εχουμε και λέμε: Βαζέχα-Σισέ-Μπέργκ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ας μην ξεχνάμε πως ο Μπεργκ σαν τελειωμένος ήρθε.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
οτι θα πουληθει ειναι δεδομενο.
ελπιζω να μην μας κανει καμια στιαπου η κουρουνα. αλλα μαλλον θα ηταν μεσα στις συζητησεις περσι σε φαση "παρτον τωρα με 1,5 σκοτωμενο αλλα δε θελω πουστιες αν και εφοσον του χρονου"
βεβαια οταν μπαινει το χρημα στη μεση πολλα τετοια πανε περιπατο.
απο την αλλη το χρημα πολλοι εμισησαν τη δοξα ουδεις.
ελπιζω να μην μας κανει καμια στιαπου η κουρουνα. αλλα μαλλον θα ηταν μεσα στις συζητησεις περσι σε φαση "παρτον τωρα με 1,5 σκοτωμενο αλλα δε θελω πουστιες αν και εφοσον του χρονου"
βεβαια οταν μπαινει το χρημα στη μεση πολλα τετοια πανε περιπατο.
απο την αλλη το χρημα πολλοι εμισησαν τη δοξα ουδεις.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ο πρόεδρος της Ροστοφ το έχει δηλώσει ότι μας χρωστάνε αυτό το ποσό. Αυτός ο Αζμουν τους έβαλε μία γκολαρα.Που πηδηξεche4 έγραψε:panpangr77 έγραψε:Βαλτε και τα 750 του Νομποα.θα περάσει σήμερα ή Ροστοφ.
απο που πρπι αυτο το ποσο
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Λογικοκαλωσασβρηκα ρε. αν και ειμαι σε μινι καταθλιψη μετα απο διακοπες και εχω γυρισει στο μεγαλο το νησι.
Τουλαχιστον περασες καλα να υποθεσω! να τα πουμε καφενειο μετα τα ματσακια..
Υ.Γ. ξερωγω σβησε κανα μπισκοτο, δοκιμασε αλλο browser, αποσυνδεσου κ επανασυνδεσου, πατα το 0,
απο λυσεις αλλο τιποτα
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
αστο ρε φοβεραsimba έγραψε:Λογικοκαλωσασβρηκα ρε. αν και ειμαι σε μινι καταθλιψη μετα απο διακοπες και εχω γυρισει στο μεγαλο το νησι.![]()
Τουλαχιστον περασες καλα να υποθεσω! να τα πουμε καφενειο μετα τα ματσακια..
Υ.Γ. ξερωγω σβησε κανα μπισκοτο, δοκιμασε αλλο browser, αποσυνδεσου κ επανασυνδεσου, πατα το 0,
απο λυσεις αλλο τιποτα
ναι καλυτερα εκει. να μην ειμαστε και οφφτοπικ. αν και ειχα πει τον οντι να κοτσαρει στον τιτλο και ενα "γενικη συζητηση" να ειμαστε μονιμως ον
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Υ.Γ.
Την ωρα που μαλλον περιμενουν και την Αρσεναλ να μπει στο παιχνιδι,
o ατζεντης του λεει κλασικουρες (ακομα παικτης της ντεπορ, δν εχει αξιολογησει αλλη προταση, συγκεντρωμενος στο παιχνιδι της παρασκευης)
http://www.laopinioncoruna.es/deportivo ... 00531.html
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Αστα να πανε, φτηνα τη γλυτωσα. Παω να κανω ταμα[/Dimg4 έγραψε:che4 έγραψε:ia4"]Ωχ ωχ ωχ.Dimg4 έγραψε:Ο Λουκας ειναι μια απο τις μεγαλυτερες απωλειες της ιστοριας μας. Φετος αν τον ειχαμε θα εβαζα πολυ χρημα για πρωταθλημα.
Che,τι λεει αυτος ρε?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τυχερος ειναι με βρισκει στα καλα μου
Δεν το περίμενα απο σενα
Ειμαι ο μόνος στο φορουμ που προτιμούσε παντα σαλπι απο λουκας εξτρεμ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Είστε σίγουροι ότι η Ντεπορ θα δώσει άμεσα την ρητρα του 30% και δεν θα κάνει κόνξες ? 