Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσεις.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Η ΠΑΕ φταιει
Μην τα αφήνουν για το τελος
Μην τα αφήνουν για το τελος
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Σε χλωρο κλαρι μην τον αφησεις..
Τον βλέπω να φευγει εσπευσμένα
Τον βλέπω να φευγει εσπευσμένα
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Χαχαχα..
Μου έρχεται να του κάνω χίλιες ερωτήσεις
Μου έρχεται να του κάνω χίλιες ερωτήσεις
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Πες του οτι εισαι απο το τσι εν εν και θελεις 15 λεπτα απο το χρονο του.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
παντος ο μαριν που παιρνει ο ακατανομαστος ειναι πολυ καλος παιχτης αν του βγει ανεβαινει επιπεδο ο γαυρος
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ήταν δεν είναι
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ιδανικά η ομάδα θα πρέπει να έχει 3 παικταράδες εξίσου βασικούς για κάθε δύδιμο θέσης, που στο ροτέισον να μην νιώθεις ότι έπεσες. Δηλαδή 3 βασικούς Κ.Αμυντικούς (έχει), 3 πλάγια μπακ (έχει 2), όπου ο ένας να μπορεί να παίξει και τις 2 πλευρές (Μάτος), 3 βασικούς στα εξτρέμ (έχει 2). Στο κέντρο παίζουμε με πολλά συστήματα και υπάρχει κάποιο μπέρδεμα. Στις "μονές" θεσεις θέλουμε από 2 βασικούς παίκτες. Δηλαδή 2 τέρματα, 2 φορ, 2 δεκάρια.
Ουσιαστικά ιδανικά θα ήθελα μια 19άδα παικτών που να είναι εξίσου βασικοί. Για αυτο το λόγο θεωρώ ως καλύτερη επένδυση την αγορά Καρέλη. Μπορεί η ομάδα να παίξει με αυτόν αριστερό εξτρέμ, να παίξει κορυφή και να ξεκουράσει Κλάους, να παίξει 4-4-2 με Φακούντο. Ζάιρο ή Μυστακίδης είναι ιδανικοί για 4οι εξτρέμ.
4-2-3-1 (οι αλλαγές είναι εξίσου βασικοί βάζω 8 αλλαγές 19άδας)

subs: Glykos (GK), Crespo (DC), DR/L, Harisis (DMC/MC), Pelkas (AMC), G.Rodrigues (AML/R), Perreyra (SC/SS), Shakhov* (MC)
Με Καρέλη υπάρχει η δυνατότητα να ξεκουραστούν και οι εξτρέμ και ο Κλάους. Υπάρχει η δυνατότητα να παιχτεί ένα πολύ σούπερ 4-4-2 που μπορεί να ξεκουράσει Biseswar (χωρίς καν τον Πέλκα μέσα), Κλάους, Djalma:

subs: Glykos, Malezas, Harisis, Shakhov, Biseswar, Djalma, Klaus
Δίνεται η δυνατότητα να μετατραπεί στο β' ημιχρονο σε 4-2-3-1, βγάζοντας ένα δεξί μπακ για 10άρι ή σε 4-3-3 βάζοντας 8άρι.
Την 19άδα που προανέφερα, την έχω στο μυαλό μου ως την ιδανική σε ένα ρόστερ ισορροπημένο για 3 διοργανώσεις με ποιότητα και κυρίως αγωνιστικό ρυθμό. Δεν είμαι υπέρ του μεγάλου ρόστερ.
Είναι θετικό που έχουμε 4ο Κ.Αμυντικό καλό, έχουμε 4ο εξτρέμ αλλά και το μπαλαντέρ Φακούντο. Ιδανικά θα ήθελα στο ρόστερ ο Σάκχοφ να ήταν ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ και όχι απλά καλός, για να είμαστε πλήρεις. Με τα χαφ και την ετοιμότητά τους, χρειαζόμαστε ένα 6άρι ακόμη. Προσωπικά δε θεωρώ κανένα χαφ αναντικατάστατο, όπως πέρυσι είχαμε το Μακ και το Τζαβέλλα. Μακάρι να γίνει ο Κάνιας. Οι Τσίμιροτ και Χαρίσης είναι δεδομένο ότι θα βελτιωθούν. Η ιδανική ομάδα που περιγράφω είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστεί την επόμενη σεζόν με πολλές σταθερές στην ομάδα. Ο Ίβιτς έκανε τρομερή δουλειά και πλέον έμειναν πινελιές για να αγγίξουμε την τελειότητα για τα δεδομένα της λίγκας μας πάντοτε. Η ομάδα θέλει ΣΤΗΡΙΞΗ για να βγάλει τις σταθερές της. Με γκρίνια και αλλαγές προπονητή, πάλι τη μισή ομάδα θα πρέπει να αλλάξουμε. Φέτος για 1η φορά επί εποχής Σαββίδη έγινε ένας σούπερ σχεδιασμός. Το 3ο βασικό μπακ που ανέφερα μπορεί να γίνει την επόμενη σεζόν ο Κωσταντινίδης αν σταθεροποιηθεί στα επίπεδα απόδοσης που είχε με την Ντόρτμουντ που έβγαλε μάτια. Παίζει και τις 2 πλευρές και αυτό είναι στα συν, ενώ έχουμε ήδη το Μάτος να μπορεί να το κάνει.
Ουσιαστικά ιδανικά θα ήθελα μια 19άδα παικτών που να είναι εξίσου βασικοί. Για αυτο το λόγο θεωρώ ως καλύτερη επένδυση την αγορά Καρέλη. Μπορεί η ομάδα να παίξει με αυτόν αριστερό εξτρέμ, να παίξει κορυφή και να ξεκουράσει Κλάους, να παίξει 4-4-2 με Φακούντο. Ζάιρο ή Μυστακίδης είναι ιδανικοί για 4οι εξτρέμ.
4-2-3-1 (οι αλλαγές είναι εξίσου βασικοί βάζω 8 αλλαγές 19άδας)

subs: Glykos (GK), Crespo (DC), DR/L, Harisis (DMC/MC), Pelkas (AMC), G.Rodrigues (AML/R), Perreyra (SC/SS), Shakhov* (MC)
Με Καρέλη υπάρχει η δυνατότητα να ξεκουραστούν και οι εξτρέμ και ο Κλάους. Υπάρχει η δυνατότητα να παιχτεί ένα πολύ σούπερ 4-4-2 που μπορεί να ξεκουράσει Biseswar (χωρίς καν τον Πέλκα μέσα), Κλάους, Djalma:

subs: Glykos, Malezas, Harisis, Shakhov, Biseswar, Djalma, Klaus
Δίνεται η δυνατότητα να μετατραπεί στο β' ημιχρονο σε 4-2-3-1, βγάζοντας ένα δεξί μπακ για 10άρι ή σε 4-3-3 βάζοντας 8άρι.
Την 19άδα που προανέφερα, την έχω στο μυαλό μου ως την ιδανική σε ένα ρόστερ ισορροπημένο για 3 διοργανώσεις με ποιότητα και κυρίως αγωνιστικό ρυθμό. Δεν είμαι υπέρ του μεγάλου ρόστερ.
Είναι θετικό που έχουμε 4ο Κ.Αμυντικό καλό, έχουμε 4ο εξτρέμ αλλά και το μπαλαντέρ Φακούντο. Ιδανικά θα ήθελα στο ρόστερ ο Σάκχοφ να ήταν ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ και όχι απλά καλός, για να είμαστε πλήρεις. Με τα χαφ και την ετοιμότητά τους, χρειαζόμαστε ένα 6άρι ακόμη. Προσωπικά δε θεωρώ κανένα χαφ αναντικατάστατο, όπως πέρυσι είχαμε το Μακ και το Τζαβέλλα. Μακάρι να γίνει ο Κάνιας. Οι Τσίμιροτ και Χαρίσης είναι δεδομένο ότι θα βελτιωθούν. Η ιδανική ομάδα που περιγράφω είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστεί την επόμενη σεζόν με πολλές σταθερές στην ομάδα. Ο Ίβιτς έκανε τρομερή δουλειά και πλέον έμειναν πινελιές για να αγγίξουμε την τελειότητα για τα δεδομένα της λίγκας μας πάντοτε. Η ομάδα θέλει ΣΤΗΡΙΞΗ για να βγάλει τις σταθερές της. Με γκρίνια και αλλαγές προπονητή, πάλι τη μισή ομάδα θα πρέπει να αλλάξουμε. Φέτος για 1η φορά επί εποχής Σαββίδη έγινε ένας σούπερ σχεδιασμός. Το 3ο βασικό μπακ που ανέφερα μπορεί να γίνει την επόμενη σεζόν ο Κωσταντινίδης αν σταθεροποιηθεί στα επίπεδα απόδοσης που είχε με την Ντόρτμουντ που έβγαλε μάτια. Παίζει και τις 2 πλευρές και αυτό είναι στα συν, ενώ έχουμε ήδη το Μάτος να μπορεί να το κάνει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vs40 την Κυρ 21 Αύγ 2016, 02:44, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- Scientist@PAOK
- Δημοσιεύσεις: 582
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 18:19
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Vs40 Για καρέλη ψηθηκα και εγώ...ειδικά αυτό με το διδυμο με τον φακουντο μου κουδούνισε το μυαλό. Επίσης θέλω να τονίσω αυτό που είπες και εσύ...φέτος μπήκαν/ θα μπούν και άλλες σταθερές μετά απο την εξαιρετική δουλεια Μιχελ/Ιβιτς (φυσικά με στήριξη και υπομονή)...και του χρόνου (3η σεζον) παμε για τις πινελιές όπου θα σου δώσει τον 3ο στα πλάγια μπακ, τον 3ο στα εξτρεμ και τον 3ο στα χαφ και μετα άντε πιάσε μας! 
ΜΙΧΕΛ, ΦΕΡΤΟΝ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ----> ΛΟΥΙΖ ΑΝΤΡΙΑΝΟ
ΜΙΧΕΛ, ΦΕΡΤΟΝ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ----> ΛΟΥΙΖ ΑΝΤΡΙΑΝΟ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
ειναι αποστολη παντος για το ματς με την τορινο, βεβαια στην ιταλια δεν εχουν 18αα αλλα 23αδαScientist@PAOK έγραψε:Vs40 Για καρέλη ψηθηκα και εγώ...ειδικά αυτό με το διδυμο με τον φακουντο μου κουδούνισε το μυαλό. Επίσης θέλω να τονίσω αυτό που είπες και εσύ...φέτος μπήκαν/ θα μπούν και άλλες σταθερές μετά απο την εξαιρετική δουλεια Μιχελ/Ιβιτς (φυσικά με στήριξη και υπομονή)...και του χρόνου (3η σεζον) παμε για τις πινελιές όπου θα σου δώσει τον 3ο στα πλάγια μπακ, τον 3ο στα εξτρεμ και τον 3ο στα χαφ και μετα άντε πιάσε μας!
ΜΙΧΕΛ, ΦΕΡΤΟΝ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ----> ΛΟΥΙΖ ΑΝΤΡΙΑΝΟ
- PaokPatraG4
- Δημοσιεύσεις: 1912
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 12:55
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Ρίχνοντας μία ματιά ποιους αλλους εκτός από Gaston Rodriguez εκπροσωπεί το γραφείο μάνατζερ του παίχτη και χωρίς να ξέρω εάν είναι αυτό που ζητάει η ομάδα μία αξιόλογη περίπτωση θα ήταν και αυτός....λίγο κοντός μεν αλλά παίζει και εξτρέμ....(παίζει να είναι και λίγο ακριβός βέβαια)
http://www.transfermarkt.gr/dorlan-pabo ... eler/74667
http://www.transfermarkt.gr/dorlan-pabo ... eler/74667
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Πολύ καλή ή ανάλυση που κανείς αλλά αντί του Καρελη θα ήθελα τον Καμπελ της Αρσεναλ.vs40 έγραψε:Ιδανικά η ομάδα θα πρέπει να έχει 3 παικταράδες εξίσου βασικούς για κάθε δύδιμο θέσης, που στο ροτέισον να μην νιώθεις ότι έπεσες. Δηλαδή 3 βασικούς Κ.Αμυντικούς (έχει), 3 πλάγια μπακ (έχει 2), όπου ο ένας να μπορεί να παίξει και τις 2 πλευρές (Μάτος), 3 βασικούς στα εξτρέμ (έχει 2). Στο κέντρο παίζουμε με πολλά συστήματα και υπάρχει κάποιο μπέρδεμα. Στις "μονές" θεσεις θέλουμε από 2 βασικούς παίκτες. Δηλαδή 2 τέρματα, 2 φορ, 2 δεκάρια.
Ουσιαστικά ιδανικά θα ήθελα μια 19άδα παικτών που να είναι εξίσου βασικοί. Για αυτο το λόγο θεωρώ ως καλύτερη επένδυση την αγορά Καρέλη. Μπορεί η ομάδα να παίξει με αυτόν αριστερό εξτρέμ, να παίξει κορυφή και να ξεκουράσει Κλάους, να παίξει 4-4-2 με Φακούντο. Ζάιρο ή Μυστακίδης είναι ιδανικοί για 4οι εξτρέμ.
4-2-3-1 (οι αλλαγές είναι εξίσου βασικοί βάζω 8 αλλαγές 19άδας)
subs: Glykos (GK), Crespo (DC), DR/L, Harisis (DMC/MC), Pelkas (AMC), G.Rodrigues (AML/R), Perreyra (SC/SS), Shakhov* (MC)
Με Καρέλη υπάρχει η δυνατότητα να ξεκουραστούν και οι εξτρέμ και ο Κλάους. Υπάρχει η δυνατότητα να παιχτεί ένα πολύ σούπερ 4-4-2 που μπορεί να ξεκουράσει Biseswar (χωρίς καν τον Πέλκα μέσα), Κλάους, Djalma:
subs: Glykos, Malezas, Harisis, Shakhov, Biseswar, Djalma, Klaus
Δίνεται η δυνατότητα να μετατραπεί στο β' ημιχρονο σε 4-2-3-1, βγάζοντας ένα δεξί μπακ για 10άρι ή σε 4-3-3 βάζοντας 8άρι.
Την 19άδα που προανέφερα, την έχω στο μυαλό μου ως την ιδανική σε ένα ρόστερ ισορροπημένο για 3 διοργανώσεις με ποιότητα και κυρίως αγωνιστικό ρυθμό. Δεν είμαι υπέρ του μεγάλου ρόστερ.
Είναι θετικό που έχουμε 4ο Κ.Αμυντικό καλό, έχουμε 4ο εξτρέμ αλλά και το μπαλαντέρ Φακούντο. Ιδανικά θα ήθελα στο ρόστερ ο Σάκχοφ να ήταν ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ και όχι απλά καλός, για να είμαστε πλήρεις. Με τα χαφ και την ετοιμότητά τους, χρειαζόμαστε ένα 6άρι ακόμη. Προσωπικά δε θεωρώ κανένα χαφ αναντικατάστατο, όπως πέρυσι είχαμε το Μακ και το Τζαβέλλα. Μακάρι να γίνει ο Κάνιας. Οι Τσίμιροτ και Χαρίσης είναι δεδομένο ότι θα βελτιωθούν. Η ιδανική ομάδα που περιγράφω είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστεί την επόμενη σεζόν με πολλές σταθερές στην ομάδα. Ο Ίβιτς έκανε τρομερή δουλειά και πλέον έμειναν πινελιές για να αγγίξουμε την τελειότητα για τα δεδομένα της λίγκας μας πάντοτε. Η ομάδα θέλει ΣΤΗΡΙΞΗ για να βγάλει τις σταθερές της. Με γκρίνια και αλλαγές προπονητή, πάλι τη μισή ομάδα θα πρέπει να αλλάξουμε. Φέτος για 1η φορά επί εποχής Σαββίδη έγινε ένας σούπερ σχεδιασμός. Το 3ο βασικό μπακ που ανέφερα μπορεί να γίνει την επόμενη σεζόν ο Κωσταντινίδης αν σταθεροποιηθεί στα επίπεδα απόδοσης που είχε με την Ντόρτμουντ που έβγαλε μάτια. Παίζει και τις 2 πλευρές και αυτό είναι στα συν, ενώ έχουμε ήδη το Μάτος να μπορεί να το κάνει.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Υπάρχει κάποιος λόγος που ένας Ουρουγουανός γκολτζής κοντοπούτανος που ήδη φοράει τα ασπρόμαυρα δεν είναι στο αεροδρόμιο της θεσ/νικης;
ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΕ;
ΜΙΧΕΛ ΞΥΠΝΑ, ΦΑΕ ΜΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΦΕΡΤΟΝ!
ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΕ;
ΜΙΧΕΛ ΞΥΠΝΑ, ΦΑΕ ΜΑ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΦΕΡΤΟΝ!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού,Συζήτηση για το ρόστερ,Αποχωρήσει
Το 3ο βασικό μπακ, είναι ήδη ο Γιανούλης.