Όχι.Odi έγραψε:Αν δεις τον Τσίμιροτ στο 6;
Δεν είναι 6αρι.
Όχι.Odi έγραψε:Αν δεις τον Τσίμιροτ στο 6;
+34Sick Bastard έγραψε:
Υ.Γ. Αυτά περί Κοροβέση αμυντικού χαφ που αρχίζουν να βγαίνουν στην επιφάνεια ελπίζω να είναι κάποιο είδους αστείο.
Προσωπικά το θεωρώ απίθανο εκτός αν πέσει πάλι περονόσπορος.joshua έγραψε:Δεν ειναι καθολου απιθανο Odi για 10-15 παιχνιδια να λειψουν 3 παικτες απο τα χαφ.
Αν εισαι ΠΑΟΚ βγαινει η σεζονjoshua έγραψε:Τωρα μιλαμε σοβαρα πως βγαινει χρονια πρωταθλητισμου,50 παιχνιδιων, με 4 χαφ για 2 θεσεις, εκ των οποιων 2 πιτσιρικαδες,με τον Χαριση απο περσι να μοιαζει ασανσερ και 2 καινουριοι εκ των οποιων ο Σαχοφ αμυντικα εχει προφανη προβληματα καθως ειναι 8-10ρι.