Ο κόσμος παίζει μπάλα
- ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 1551
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
- Τοποθεσία: valia calda
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Παιζει τρομερο ποδοσφαιρο ο Αγιαξ. Παρολο που παιρνει τις προκρισεις με μουφα πεναλτυ.
Εχουν ομως θεμα μεγαλο στα τελειωματα.
Εχουν ομως θεμα μεγαλο στα τελειωματα.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Είναι άπειροι, για αυτό μάλλον
Δεν έχουν πείρα δλδ, κατά τα άλλα 11 είναι και αυτοί, άσχετα αν φαίνεται να είναι περισσότεροι
Δεν έχουν πείρα δλδ, κατά τα άλλα 11 είναι και αυτοί, άσχετα αν φαίνεται να είναι περισσότεροι
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
simba με τους βαθμούς που έχουμε σε πιο γκρουπ δυναμικότητας θα είμαστε στο europa αν μπούμε;
- Δημητρης17
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Για θυμησε μου σε παρακαλω την πολη;;; Που τους θυμηθηκες φιλε, αλλες αναμνησεις απο κει...Mīngus έγραψε:Φέτος στην πρέμιερ θα το σηκώσει ομάδα από τη γενέτειρα των Smiths και των Joy Division.
- Δημητρης17
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Βαλτοι εισαστε αποψε;;; Τους δευτερους δεν τους γνωριζω, αλλα οι echo & the bunnymen δεν ειχαν ενα κομματι "the killing moon", σ εναν απ τους πρωτους δισκους τους;;; Εφυγα καρφι για το πικαπ!!!nico4 έγραψε:Εγώ πάλι θα λεγα από των echo & the bunnymen και των anathema.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
To μεγαλύτερο τρολάρισμα στην ιστορία...
Το μεγαλύτερο... οπαδικό σοκ σημειώθηκε στο Βουκουρέστι με... χαμένους αυτούς της Στεάουα!
Πως θα σας φαινόταν αν στο «Καραϊσκάκης» ή στη Λεωφόρο οπαδοί του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού έκαναν κορεό υπέρ του αντιπάλου τους; Στη Ρουμανία έγινε το απίστευτο... Οπαδοί της Ντιναμό Βουκουρεστίου είχαν επαφή με τον πρόεδρο της μισητής αντιπάλου, Τζίτζι Μπέκαλι και... προσποιούμενοι ειδικούς του ζήτησαν να αναλάβουν τη χωρογραφία για το μεγάλο ματς με τη Σίτι. Ο Μπέκαλι χωρίς φυσικά να ξέρει τι θα συμβεί δέχθηκε, αρκεί το κορεό να κάνει τη διαφορά. Και την έκανε... Οι οπαδοί της Στεάουα σήκωσαν τα χαρτιά με τη σέντρα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν... σοκαριστικό «Μόνο Ντιναμό Βουκουρεστίου» ήταν το μήνυμα. Οταν το αντιλήφθηκαν οι οπαδοί της Στεάουα ήταν πολύ αργά...

http://www.gazzetta.gr/football/article ... in-istoria
Το μεγαλύτερο... οπαδικό σοκ σημειώθηκε στο Βουκουρέστι με... χαμένους αυτούς της Στεάουα!
Πως θα σας φαινόταν αν στο «Καραϊσκάκης» ή στη Λεωφόρο οπαδοί του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού έκαναν κορεό υπέρ του αντιπάλου τους; Στη Ρουμανία έγινε το απίστευτο... Οπαδοί της Ντιναμό Βουκουρεστίου είχαν επαφή με τον πρόεδρο της μισητής αντιπάλου, Τζίτζι Μπέκαλι και... προσποιούμενοι ειδικούς του ζήτησαν να αναλάβουν τη χωρογραφία για το μεγάλο ματς με τη Σίτι. Ο Μπέκαλι χωρίς φυσικά να ξέρει τι θα συμβεί δέχθηκε, αρκεί το κορεό να κάνει τη διαφορά. Και την έκανε... Οι οπαδοί της Στεάουα σήκωσαν τα χαρτιά με τη σέντρα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν... σοκαριστικό «Μόνο Ντιναμό Βουκουρεστίου» ήταν το μήνυμα. Οταν το αντιλήφθηκαν οι οπαδοί της Στεάουα ήταν πολύ αργά...

http://www.gazzetta.gr/football/article ... in-istoria
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
GoMaRoS έγραψε:Θέλω στον όμιλο στο europa να έχουμε τον Άγιαξ
Εγώ πάλι θα προτιμήσω τη ροστοφ,να χαρεί και ο Ιβάν.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
To ψαξα λιγακι
Αν περασουν τα φαβορι -ομαδες με πρασινο- κ ο γαυρος θαχουμε 13 ομαδες, αρα η Σπαρτα Πραγας παει στο 2ο..
Επισης αν η Δυναμο Ζαγκρεμπ περασει τη Σαλτσμπουργκ στο τσουλου, θα τη στειλει στο 1ο γκρουπ δυναμικοτητας.. FC Salzburg (AUT) 42.520
1ο γκρουπ
Schalke (GER) 96.035
Zenit (RUS) 93.216
Manchester United (ENG) 82.256
Shakhtar Donetsk (UKR) 81.976
Athletic Club (ESP) 75.142
Olympiacos (GRE) 70.940
Internazionale Milano (ITA) 58.087
Fiorentina (ITA) 57.087
Anderlecht (BEL) 54.000
AZ Alkmaar (NED) 43.612
Braga (POR) 43.116
Fenerbahçe (TUR) 40.920
Sparta Praha (CZE) 40.585
(FC Salzburg (AUT) 42.520)
2ο γκρουπ
PAOK (GRE) 37.440
Ειμαστε πρωτοι επιλαχοντες για το 1ο γκρουπ δυναμικοτητας...Αν αποκλειστουν 2 εκ των χρωματισμενων και η Δυναμο ζαγκρεμπ, ειμαστε μεσα!
Υ.Γ. Μλκ δεν υπαρχει αυτο που κανανε της Ντιναμο, μεγαλειωδες ρισπεκτ
Αν περασουν τα φαβορι -ομαδες με πρασινο- κ ο γαυρος θαχουμε 13 ομαδες, αρα η Σπαρτα Πραγας παει στο 2ο..
Επισης αν η Δυναμο Ζαγκρεμπ περασει τη Σαλτσμπουργκ στο τσουλου, θα τη στειλει στο 1ο γκρουπ δυναμικοτητας.. FC Salzburg (AUT) 42.520
1ο γκρουπ
Schalke (GER) 96.035
Zenit (RUS) 93.216
Manchester United (ENG) 82.256
Shakhtar Donetsk (UKR) 81.976
Athletic Club (ESP) 75.142
Olympiacos (GRE) 70.940
Internazionale Milano (ITA) 58.087
Fiorentina (ITA) 57.087
Anderlecht (BEL) 54.000
AZ Alkmaar (NED) 43.612
Braga (POR) 43.116
Fenerbahçe (TUR) 40.920
Sparta Praha (CZE) 40.585
(FC Salzburg (AUT) 42.520)
2ο γκρουπ
PAOK (GRE) 37.440
Ειμαστε πρωτοι επιλαχοντες για το 1ο γκρουπ δυναμικοτητας...Αν αποκλειστουν 2 εκ των χρωματισμενων και η Δυναμο ζαγκρεμπ, ειμαστε μεσα!
Υ.Γ. Μλκ δεν υπαρχει αυτο που κανανε της Ντιναμο, μεγαλειωδες ρισπεκτ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Τρί 16 Αύγ 2016, 22:18, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.