Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από zissos »

Το σκορ κολακεύει την Ροστοφ, αυτό δεν το συζητάμε...
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

να δουμε με τον ιρανο κορυφη στο β' ημιχρονο
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Θέλω στον όμιλο στο europa να έχουμε τον Άγιαξ :D
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

Βλέπω ΑΠΟΕΛ,φορ σαν τους Σανταντερ και Παβλοβιτς θέλουμε...
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

γομαρε ουτε για αστειο, στο τελος θα μπουμε μεσα απ'την αγανακτηση
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Rizla »

Παιζει τρομερο ποδοσφαιρο ο Αγιαξ. Παρολο που παιρνει τις προκρισεις με μουφα πεναλτυ.
Εχουν ομως θεμα μεγαλο στα τελειωματα.
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από zissos »

Είναι άπειροι, για αυτό μάλλον



Δεν έχουν πείρα δλδ, κατά τα άλλα 11 είναι και αυτοί, άσχετα αν φαίνεται να είναι περισσότεροι
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από GoMaRoS »

simba με τους βαθμούς που έχουμε σε πιο γκρουπ δυναμικότητας θα είμαστε στο europa αν μπούμε;
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

ε νομιζω κλασικα στο 2ο, οπως ολα τα τελεταια χρονια..
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pgetsos »

Σίγουρα δεύτερο Εκτός αν γίνει ΤΟ θαύμα
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

Mīngus έγραψε:Φέτος στην πρέμιερ θα το σηκώσει ομάδα από τη γενέτειρα των Smiths και των Joy Division.
Για θυμησε μου σε παρακαλω την πολη;;; Που τους θυμηθηκες φιλε, αλλες αναμνησεις απο κει...
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

nico4 έγραψε:Εγώ πάλι θα λεγα από των echo & the bunnymen και των anathema.
Βαλτοι εισαστε αποψε;;; Τους δευτερους δεν τους γνωριζω, αλλα οι echo & the bunnymen δεν ειχαν ενα κομματι "the killing moon", σ εναν απ τους πρωτους δισκους τους;;; Εφυγα καρφι για το πικαπ!!!
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Odi »

To μεγαλύτερο τρολάρισμα στην ιστορία...

Το μεγαλύτερο... οπαδικό σοκ σημειώθηκε στο Βουκουρέστι με... χαμένους αυτούς της Στεάουα!


Πως θα σας φαινόταν αν στο «Καραϊσκάκης» ή στη Λεωφόρο οπαδοί του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού έκαναν κορεό υπέρ του αντιπάλου τους; Στη Ρουμανία έγινε το απίστευτο... Οπαδοί της Ντιναμό Βουκουρεστίου είχαν επαφή με τον πρόεδρο της μισητής αντιπάλου, Τζίτζι Μπέκαλι και... προσποιούμενοι ειδικούς του ζήτησαν να αναλάβουν τη χωρογραφία για το μεγάλο ματς με τη Σίτι. Ο Μπέκαλι χωρίς φυσικά να ξέρει τι θα συμβεί δέχθηκε, αρκεί το κορεό να κάνει τη διαφορά. Και την έκανε... Οι οπαδοί της Στεάουα σήκωσαν τα χαρτιά με τη σέντρα, αλλά το αποτέλεσμα ήταν... σοκαριστικό «Μόνο Ντιναμό Βουκουρεστίου» ήταν το μήνυμα. Οταν το αντιλήφθηκαν οι οπαδοί της Στεάουα ήταν πολύ αργά...

Εικόνα

http://www.gazzetta.gr/football/article ... in-istoria
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από obanebane »

GoMaRoS έγραψε:Θέλω στον όμιλο στο europa να έχουμε τον Άγιαξ :D

Εγώ πάλι θα προτιμήσω τη ροστοφ,να χαρεί και ο Ιβάν.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

To ψαξα λιγακι

Αν περασουν τα φαβορι -ομαδες με πρασινο- κ ο γαυρος θαχουμε 13 ομαδες, αρα η Σπαρτα Πραγας παει στο 2ο..

Επισης αν η Δυναμο Ζαγκρεμπ περασει τη Σαλτσμπουργκ στο τσουλου, θα τη στειλει στο 1ο γκρουπ δυναμικοτητας.. FC Salzburg (AUT) 42.520

1ο γκρουπ
Schalke (GER) 96.035
Zenit (RUS) 93.216
Manchester United (ENG) 82.256
Shakhtar Donetsk (UKR) 81.976
Athletic Club (ESP) 75.142
Olympiacos (GRE) 70.940
Internazionale Milano (ITA) 58.087
Fiorentina (ITA) 57.087
Anderlecht (BEL) 54.000
AZ Alkmaar (NED) 43.612

Braga (POR) 43.116
Fenerbahçe (TUR) 40.920
Sparta Praha (CZE) 40.585


(FC Salzburg (AUT) 42.520)


2ο γκρουπ

PAOK (GRE) 37.440

Ειμαστε πρωτοι επιλαχοντες για το 1ο γκρουπ δυναμικοτητας...Αν αποκλειστουν 2 εκ των χρωματισμενων και η Δυναμο ζαγκρεμπ, ειμαστε μεσα!


Υ.Γ. Μλκ δεν υπαρχει αυτο που κανανε της Ντιναμο, μεγαλειωδες ρισπεκτ :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Τρί 16 Αύγ 2016, 22:18, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”