Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Που να πατε ρε Πετραν με Κειχιλ και Πεδρο-γατακι;
Καλος ο Κοντε δε λεω αλλα και οι αλλοι εχουν καλους προπονητες αλλα και καλυτερα ροστερ.
Καλος ο Κοντε δε λεω αλλα και οι αλλοι εχουν καλους προπονητες αλλα και καλυτερα ροστερ.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Δοξα τω Θεο, ο 2ος θα ειναι αλλαγη και ελπιζω συντομα φευγατος!
Κειχιλ δε με χαλαει αλλα για 3ος κυριως... Για αυτο λεω για προσθηκες
Κειχιλ δε με χαλαει αλλα για 3ος κυριως... Για αυτο λεω για προσθηκες
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Φέτος στην πρέμιερ θα το σηκώσει ομάδα από τη γενέτειρα των Smiths και των Joy Division.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
ποσο ωραια τA εκανε ο τραορε..
[youtube]ej2zaBOKej8[/youtube]
[youtube]ej2zaBOKej8[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Τρί 16 Αύγ 2016, 21:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τι χανει αυτος ο Αγιαξ...
Παλι μουφα πεναλτυ πηραν

Παλι μουφα πεναλτυ πηραν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rizla την Τρί 16 Αύγ 2016, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.