Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Κλοπ, έχω Τζαβελα, έχω και Κρεσπο γιατί με τα παλτά που έχεις πίσω...
10 μύρια έκαστος, τζάμπα σε λέω
SM-G935F
10 μύρια έκαστος, τζάμπα σε λέω
SM-G935F
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
πριν 19 χρονια με 28 εκατομμυρια η Ιντερ αγοραζε τον καλυτερο ποδοσφαιριστη που πατησε στον πλανητη γη.
σημερα με 28 εκατομμυρια καποια εβερτον αγοραζει καποιον 27χρονο Bolasie απο καποια Crystal Palace.
Against Modern Football
σημερα με 28 εκατομμυρια καποια εβερτον αγοραζει καποιον 27χρονο Bolasie απο καποια Crystal Palace.
Against Modern Football
Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ρε John εντάξει όντως τα ποσά έχουν εκτοξευθεί όμως λόγω παγκόσμιου πληθωρισμού τα 28 μυρια το 1997 είχαν αγοραστική αξία περίπου 70 με 80 το 2014 άρα υπολόγιζε κανα 90 το 2016. https://www.measuringworth.com/calculat ... change.php πατά εκεί που λέει another computation βάλε το ποσό και τις χρονολογίες
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Μπράβο μωρή ομαδάρα
Καλή πρώτη εμφάνιση, μερικές προσθήκες χειμώνα η το καλοκαίρι και θα πάει πολύ καλά με τον Κοντε!
Καλή πρώτη εμφάνιση, μερικές προσθήκες χειμώνα η το καλοκαίρι και θα πάει πολύ καλά με τον Κοντε!
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Θα έχει θέματα η Τσέλσι πίσω, γιατί οι κεντρικοί αμυντικοί της δεν ξέρουν καθόλου μπάλα. 2-3 φορές είχαν την ευκαιρία για να βγούνε αμέσως σε αντεπίθεση, αλλά δεν μπορούσανε να βγάλουν την μπάλα κάθετα. Το κέντρο πάντως φαίνεται πολύ δυνατό με Καντέ σαν σκούπα, δεν περνάει τίποτα. Μπροστά υπάρχει ποιότητα.
Ο κόσμος παίζει μπάλα
Μάλλον. Το έκανα τρεις φορές και βγάζει τα νούμερα που έγραψαjohn4serres έγραψε:μικρη αποκλιση , εκτος αν κανω κατι λαθος.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Αυτό σίγουρα, θέλει 2 μεταγραφές άμεσα εκεί, και σύντομα και έναν δεξιάzissos έγραψε:Θα έχει θέματα η Τσέλσι πίσω, γιατί οι κεντρικοί αμυντικοί της δεν ξέρουν καθόλου μπάλα. 2-3 φορές είχαν την ευκαιρία για να βγούνε αμέσως σε αντεπίθεση, αλλά δεν μπορούσανε να βγάλουν την μπάλα κάθετα. Το κέντρο πάντως φαίνεται πολύ δυνατό με Καντέ σαν σκούπα, δεν περνάει τίποτα. Μπροστά υπάρχει ποιότητα.
Πιστεύω θα τα καλύψει γρήγορα ο Κοντε
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
pgetsos έγραψε:Μπράβο μωρή ομαδάρα
Καλή πρώτη εμφάνιση, μερικές προσθήκες χειμώνα η το καλοκαίρι και θα πάει πολύ καλά με τον Κοντε!
Ναι θα παει πολυ καλα,θα παλεψει για την τριτη θεση.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Που να πατε ρε Πετραν με Κειχιλ και Πεδρο-γατακι;
Καλος ο Κοντε δε λεω αλλα και οι αλλοι εχουν καλους προπονητες αλλα και καλυτερα ροστερ.
Καλος ο Κοντε δε λεω αλλα και οι αλλοι εχουν καλους προπονητες αλλα και καλυτερα ροστερ.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Δοξα τω Θεο, ο 2ος θα ειναι αλλαγη και ελπιζω συντομα φευγατος!
Κειχιλ δε με χαλαει αλλα για 3ος κυριως... Για αυτο λεω για προσθηκες
Κειχιλ δε με χαλαει αλλα για 3ος κυριως... Για αυτο λεω για προσθηκες
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Φέτος στην πρέμιερ θα το σηκώσει ομάδα από τη γενέτειρα των Smiths και των Joy Division.