Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από stelyk »

πολυ μετρια η κερκιδα σημερα παντως, εκτος και αν εγω το ακουω ετσι και ειναι αλλιως στο γηπεδο.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από panpangr77 »

Γαμω το σπίτι μου με 2 ευκαιρίες να χασουμε την προκριση.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από stelyk »

ΠΑΝΤΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
:cry:
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κριμα
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από pgetsos »

13 ευκαιρίες ρε πουστη

13 φορές είχες να τους σκοτώσεις ρε φίλε

:'(
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μην ξαναπεί κανενας για πρόκριση με Ολλανδούς
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από hasio_john »

Άντε γεια ... από το πουθενά!
ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ! Όλα στραβά σήμερα γ@μω την π@υτάνα μου!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από navigator11 »

Επισφράγιση του απλά αναμενόμενου. Τι να λέμε.

Δε χωνεύεται. Μπράβο στην ομάδα, τι άλλο μπορείς να πεις. Κλασικά στις λεπτομέρειες άλλος ένας ΕΠΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ. Δεν πειράζει, συνηθισμένοι είμαστε. Η ουσία είναι ότι θα δούμε ωραία πράγματα φέτος. Συνεχίζουμε με αμείωτη θέληση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τετ 03 Αύγ 2016, 22:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από pxp920 »

Θα σταματησω να βλεπω μπαλα..δε γινεται..
Άβαταρ μέλους
shogoon
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 08:47

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από shogoon »

Λογικα οποιος ειναι 80 χρ το εχει δει το εργο καμια δυο χιλιαδες φορες
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από pgetsos »

Δεν υπάρχουν οι άλλοι ρε φίλε
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Dimg4 »

Γαμω την πουτανα την μοιρα μας να κλαψω μου ερχεται
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Φαινότανε οταν δε βάζεις τόσες ευκαιρίες
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από spyretto »

Δεν γελάμε τώρα, έτσι κύριοι μοντ; Να με κάνετε μόνιμα μπαν αφού δεν εντέχετε την αλήθεια κύριοι. Πάρτε Σάκχοφ και Τζαλμα Καμπος τώρα.
Κρίμα που για άλλη μια χρονιά έγινε προγραμματισμός με κακό υλικό.
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ajax, 3/8, 21.30, NS2 & 2HD & laola1.tv

Δημοσίευση από Pa0ki »

Καληνύχτα Π.Α.Ο.Κ. :(
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”