Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Έβαλε ένα γκόλ με ψαλιδάκι ο Ιμπρα κόντρα στη Γαλατάσαράι σε φιλικό στο Γκέτεμποργκ και άρχισε να παίζει σε όλα τα sites, πριν ακόμα φτάσει στα δίχτυα!!!. Αν είχε βάλει το δικό μας γκολ στο Άμστερνταμ θα έπαιζε για 172 εβδομάδες, διαγαλαξιακά!!!
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Αυτόν τον παιχταρα τον Βραζιλιάνο της λουντογκορετς πως θα γίνει να τον φέρουμε στην Τούμπα;
Ο Τύπος (Wanderson) κάνει παπάδες.
Νομίζω ότι είχε γραφτεί στις αρχές του καλοκαιριού το όνομα του.
Κάρφωσε και τέταρτο ο σκύλος.
Ο Τύπος (Wanderson) κάνει παπάδες.
Νομίζω ότι είχε γραφτεί στις αρχές του καλοκαιριού το όνομα του.
Κάρφωσε και τέταρτο ο σκύλος.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ομαδουλα ο Αστέρας, με δεκα παιχτες μεσα στα διχτυα τον εβαλαν οι Βουλγαροβραζιλιανοι.
Δεν ξέρω αν το βλέπετε αλλά η παράταση ήταν δώρο Θεού για τους σερβους.
Εκεί σταμάτησαν τα δώρα.
Δεν ξέρω αν το βλέπετε αλλά η παράταση ήταν δώρο Θεού για τους σερβους.
Εκεί σταμάτησαν τα δώρα.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τοσο καλος ο Wanderson? 1,67 διαβαζω στο transfer..
Ο καφου που πηραν περσι με 2 μυρια?
Ρε την Λουντογκορετς, 44 μυρια αξια εφτασε στο transfer.
Απο περσι βλεπω παει δειλα δειλα να υιοθετησει μοντελο Σαχταρ.
Εδωσε στη Σαλκε με 4,5Μ ενα δεξι μπακ που πηρε με 300κ (
) και μετα τα επενδυσε 2μ στη σαο παολο, 1.5 στην παρανα και απο 1 μυριο για αλλους 3 παικτες
Ο καφου που πηραν περσι με 2 μυρια?
Ρε την Λουντογκορετς, 44 μυρια αξια εφτασε στο transfer.
Απο περσι βλεπω παει δειλα δειλα να υιοθετησει μοντελο Σαχταρ.
Εδωσε στη Σαλκε με 4,5Μ ενα δεξι μπακ που πηρε με 300κ (
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Μπροστα ειναι φωτια και λαυρα και οι τρεις που επαιζαν,κυριως ομως ο Βραζιλιανος.
Βεβαια ειχαν χωρους,βγηκαν οι σερβοι μπροστα για να ισοφαρισουν, οταν το καταφεραν τοτε οι Βουλγαροι τους εσκισαν.
Πολυ καλος παιχτης ο Wanderson,εκανε πολυ μεγαλο παιχνιδι.
Βεβαια ειχαν χωρους,βγηκαν οι σερβοι μπροστα για να ισοφαρισουν, οταν το καταφεραν τοτε οι Βουλγαροι τους εσκισαν.
Πολυ καλος παιχτης ο Wanderson,εκανε πολυ μεγαλο παιχνιδι.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τελικα οι της ροζενμποργκ δεν ηπιαν ολο το νερακι τους, 0-0 στο 90', 3-0 τελικο στις καθυστερησεις!!! 
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Το ειδα και αυτο το ματς stelyk,οι κυπριοι να αναψουν μια λαμπαδα στον μουσατο που μπηκε αλλαγη στο 70',αυτος τους εδωσε το παιχνιδι,φλυαρη υπεροχη σε ολο το ματς ειχαν αλλα οι νορβηγοι εδειχναν καλυτερη ομαδα.
Ακομα και το σημειο που μπαινει το γκολ δειχνει ποσο τυχεροι ηταν.
Ουτε του παπα να μην το πουν.
Ακομα και το σημειο που μπαινει το γκολ δειχνει ποσο τυχεροι ηταν.
Ουτε του παπα να μην το πουν.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Απο την Βουλγαρικη την Λουντογκορετς δεν ενδιαφερομασταν για καποιους παιχτες? Μηπως ηταν αυτοι που κλεισαν το σπιτι του Ερυθρου Αστερα?
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Αν θυμαμαι καλα τα ονοματα πρεπει να ηταν και ο Βαντερσον(3 γκολ) και ο Καφου...εξαιρετικοι...ειδικα το γκολ της ισοφαρισης 1-1 ηταν εντυπωσιακο(Καφου) .τα γκολ ειδα και θυμηθηκα τα ονοματα.