Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Σε περίπτωση πρόκρισης αύριο, προτείνω την μοδερατοποίηση του "πρώτου παγκοσμίως βλαντονιβιτσόσκυλου". 
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ωραιος ο Mike γενικα, απλα τονιζω αυτο.Του το χω πει κι εγω μερικες φορες αλλα ...mike έγραψε: αν με διαβάσει κάποια στιγμή και ο φίλος μας Γρηγόρης, πάρα πολύ καλοπροαίρετα θα του έλεγα να αφήσει έστω και μια λέξη να πέσει κάτω, αλλιώς η στάση του θα θυμίζει πάντα εκείνο τον κύριο που κυνηγούσε ανεμόμυλους
Δε το ασπαζομαι αλλα ρε Dim ....Dimg4 έγραψε:Ω ρε τι εχει να γινει μολις γυρισει. Θα ειναι σαν τον Ραμπο στο Βιετναμ στη σκηνη που τους γαζωνει ολους με ενα.... τοξο
Α και κατι ακομα.Λογω παιχνιδιου μηπως γινεται να παρει αναστολη η ποινη για 2 μερες.Να ισχυσει δηλαδη μετα?
Αρκει βεβαια να μη γινει κουβεντα ξανα για τα ιδια κι αρχισουμε τις αντιπαραθεσεις παραμονες αγωνα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Δευ 01 Αύγ 2016, 22:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
στο τελος πιο πολλοι απο τους υπολοιπους θα γινουνAle έγραψε:Σε περίπτωση πρόκρισης αύριο, προτείνω την μοδερατοποίηση του "πρώτου παγκοσμίως βλαντονιβιτσόσκυλου".
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Κεν, ξέρεις ποιός με λείπει, ρε συ;
Ο buffos...
Τον έχω πεθυμήσει τον μπαγάσα.
Ο buffos...
Τον έχω πεθυμήσει τον μπαγάσα.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
αν σου πω οτι δεν μπορω να τον θυμηθω..Ale έγραψε:Κεν, ξέρεις ποιός με λείπει, ρε συ;
Ο buffos...
Τον έχω πεθυμήσει τον μπαγάσα.
τον θυμαμαι δηλαδη αλλα δεν τον θυμαμαι κιολας.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εμενα μου λειπουν ο marley4, ο guardian4 και ο.............................................. Σαλπι.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Όσο για τον τελευταίο, έγινες και τακίμι με το ξαδερφάκι του, οπότε μία η άλλη. 
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Και ο austronaut.
Ο Dimg4 παντα εδω γυρω ειναι.
Κι ο stephanos χαθηκε.
Ο Dimg4 παντα εδω γυρω ειναι.
Κι ο stephanos χαθηκε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ale έγραψε:Όσο για τον τελευταίο, έγινες και τακίμι με το ξαδερφάκι του, οπότε μία η άλλη.
Mπα δεν την ξαναπαταω.
Αν δεν περασουν απο τον cellophan να παρουν εγκριση........
Aκους simpa?
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
τι σε ειπε..Ale έγραψε:Όσο για τον τελευταίο, έγινες και τακίμι με το ξαδερφάκι του, οπότε μία η άλλη.
- georgedoulk2008
- Δημοσιεύσεις: 1868
- Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
- Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
- Επικοινωνία:
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εγώ τον ξετρυπωσα τον κοκλο-μπουφο.
Μπαρλοου που χαθηκες ρε ψυχή;
Στάλθηκε από το Lenovo A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπαρλοου που χαθηκες ρε ψυχή;
Στάλθηκε από το Lenovo A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk