Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ψηλε εμενα μου φαινεται οτι εκανε σωστη χρηση της λεξης empathy.
@Cellophan λες να εγραψα μετα απο τοσο καιρο για να σε δουλεψω?
@Cellophan λες να εγραψα μετα απο τοσο καιρο για να σε δουλεψω?
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Για αυτο θελει ο Μανιακος φορ με καποιο κουσουρι, για να μας ταιριαζειkataramenos5 έγραψε:Ολοι εχουμε τα κουσουρια μας
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το ignore ειναι κατι σαν βαζω μουσική με ακουστικά οταν προχωρώ στο δρομο για να μη μ ενοχλει το βουητό της πόλης. Ειναι σιγουρα πιο ευχάριστο αλλα εχεις λιγότερη πληροφορία γι αυτα που συμβαίνουν γυρω σου. Ισχυει και για το φορουμ αλλα και γι αυτο που ακουγεται συχνα εδω για τους δημοσιογράφους "μη τους ακούτε και μη τους διαβάζετε".
Με το ignore δεν μπορεις να εχεις αποψη γιατι δεν εχεις πλεον καινούργια πληροφορία. Οι απόψεις για οτιδήποτε δε μπορουν να ειναι σταθερές και αμετάβλητες οταν αλλάζουν συνεχώς τα δεδομένα και οι προσλαμβάνουσες.
Για την δεκαπενθήμερη αδεια τωρα, νομιζω οτι γινεται πολυ κουβεντα για θεμα ησσονος σημασιας. Ακομη και δικιο να μην ειχαν οι mods (που ειχαν) σε δυο βδομαδες ο αποβληθεις θα μπορει κ παλι να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
Θα περιμενα ομως την ιδια ζέση και αντίδραση με σοβαρότερες ποινές που εχουν επιβληθεί ακομη και για λογους άποψης. Οπως πχ η οριστική αποβολή μέλους (δε θυμαμαι καν τ ονομα του) και μαλιστα παλιού γιατι ειπε οτι δεν είδε αδικία απο τη διαιτησια σε παιχνιδι με γαυρο (η καπως ετσι τελος παντων δε θυμαμαι ακριβως την περιπτωση ).
Με το ignore δεν μπορεις να εχεις αποψη γιατι δεν εχεις πλεον καινούργια πληροφορία. Οι απόψεις για οτιδήποτε δε μπορουν να ειναι σταθερές και αμετάβλητες οταν αλλάζουν συνεχώς τα δεδομένα και οι προσλαμβάνουσες.
Για την δεκαπενθήμερη αδεια τωρα, νομιζω οτι γινεται πολυ κουβεντα για θεμα ησσονος σημασιας. Ακομη και δικιο να μην ειχαν οι mods (που ειχαν) σε δυο βδομαδες ο αποβληθεις θα μπορει κ παλι να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
Θα περιμενα ομως την ιδια ζέση και αντίδραση με σοβαρότερες ποινές που εχουν επιβληθεί ακομη και για λογους άποψης. Οπως πχ η οριστική αποβολή μέλους (δε θυμαμαι καν τ ονομα του) και μαλιστα παλιού γιατι ειπε οτι δεν είδε αδικία απο τη διαιτησια σε παιχνιδι με γαυρο (η καπως ετσι τελος παντων δε θυμαμαι ακριβως την περιπτωση ).
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το ignore είναι σα να είσαι στον δρόμο και να αποφεύγεις κάποιον γιατί δεν θέλεις να σε δει/χαιρετήσει/μιλήσει.
Είτε παλιός συμμαθητής που εξελίχθηκε σε grande μαλάκα, είτε συνάδελφος απ τη δουλειά που δεν αντέχεται, είτε μια θεία που σε ξεχείλωνε το μάγουλο μικρός (αχ καλέ πόσο μεγάλωσε-χέσε μας ρε θεία) κτλ.
και το κάνεις για να μην καταλήξει το πράγμα εδώ:

και χαλάς τη ζαχαρένια σου
(μεγάλη σκηνή του παγκόσμιου κινηματογράφου by the way).
Δεν χάνεις καμία πληροφορία που σου χρειάζεται ή που θα σου αλλάξει τα όποια δεδομένα.
Σε τελική ανάλυση βλέπεις τι έχει γράψει στα quote των άλλων ή βλέπεις τι έχει γραφτεί ακριβώς από κάτω
και μια χαρά συμπέρασμα βγάζεις. 9,5/10 το συμπέρασμα είναι ότι σωστά τον έχεις ignore.
Είτε παλιός συμμαθητής που εξελίχθηκε σε grande μαλάκα, είτε συνάδελφος απ τη δουλειά που δεν αντέχεται, είτε μια θεία που σε ξεχείλωνε το μάγουλο μικρός (αχ καλέ πόσο μεγάλωσε-χέσε μας ρε θεία) κτλ.
και το κάνεις για να μην καταλήξει το πράγμα εδώ:

και χαλάς τη ζαχαρένια σου
(μεγάλη σκηνή του παγκόσμιου κινηματογράφου by the way).
Δεν χάνεις καμία πληροφορία που σου χρειάζεται ή που θα σου αλλάξει τα όποια δεδομένα.
Σε τελική ανάλυση βλέπεις τι έχει γράψει στα quote των άλλων ή βλέπεις τι έχει γραφτεί ακριβώς από κάτω
και μια χαρά συμπέρασμα βγάζεις. 9,5/10 το συμπέρασμα είναι ότι σωστά τον έχεις ignore.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ειναι κι εκείνο το 0,5 ομως. Τι να πω οπως το βλεπει ο καθενας.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εγωπαθεια και ο ναρκισισμος οδηγούν στο Ignore του στυλ πώς τα λέω ο μπαγάσας όλοι συμφωνούν μαζί μου ......πρόβλημα αυτού που το κάνει είναι .....μια επιλογή ειναι και αυτή εγώ δεν κάνω σε κανέναν ακόμη και αν με βρίζει πιστεύω θα ήταν λάθος μου και φυσικά δεν πιστεύω ότι έχω το αλάθητο του πάπα όπως πιστεύουν ότι έχουν μερικοί
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
you win some you lose some. Το net loss είναι αμελητέο.aquila έγραψε:Ειναι κι εκείνο το 0,5 ομως. Τι να πω οπως το βλεπει ο καθενας.
Λειτουργεί κι αλλιώς. Κερδίζεις χρόνο απ το να διαβάζεις χαζομάρες, να κουράζεις μάτια και μυαλό και να χάνεις πληροφορίες κι υλικό από άτομα που θέλεις να προσέξεις λίγο παραπάνω στο τι γράφουν και τις ιδέες τους.
Στην τηλεόραση ένα κανάλι παίζει, αυτό που σ ενδιαφέρει, δεν σε νοιάζει τι θα πει ο Μπόγδανος την ίδια στιγμή.
Άσε που με την τόση υπερέκθεση αν είναι να τον πετύχεις τον χ Μπόγδανο, θα τον πετύχεις.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
To ignore ειναι παρομοιο με τη φαση οπου εχουμε καποιους γνωστους, απο τον εργασιακο χωρο,γειτονες,η τελος παντων ατομα της καθημερινοτητας μας,που απλα δεν παλευονται και δεν ασχολουμαστε μαζι τους επιλεγοντας να τους αγνοησουμε.Δεν νομιζω οτι χανεις καποια "σημαντικη" πληροφορια μη διαβαζοντας τα ποστ εγωπαθων ,με αποψη επι παντως επιστητου στα ορια του γραφικου ατομων,ειτε επαναλαμβανομενα μιζερων,ειτε των ντεμεκ πολυξεριδηδων με περισπουδαστο υφακι.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πρόλαβες και το είδες βρε θηρίο.....γιατί σε κανά μισάωρο το έσβησα για λόγους καλαισθησίας, όταν είδα πως η σελίδα είχε δύο quoted σεντόνια cellophan......ούτε εγώ δε με αντέχω τελικά.....barlow4 έγραψε:ψηλε εμενα μου φαινεται οτι εκανε σωστη χρηση της λεξης empathy.
@Cellophan λες να εγραψα μετα απο τοσο καιρο για να σε δουλεψω?
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλημέρα. Το empathy σημαίνει ακριβώς αυτό, δηλαδή εμπάθεια ή αλλιώς ενσυναίσθηση. Απλά στην Ελληνική γλώσσα η λέξη έχει εκφυλιστεί, για αυτό άλλωστε και για αποφυγή παρεξηγήσεως παρέθεσα την αγγλική λέξη εντός παρενθέσεων. Ίσως αυτό βοηθήσει, από Λυγερό & Τσατσαμπά.pgetsos έγραψε:Empathy απλώς δεν σημαίνει εμπάθεια εννοεί
Η Ουσία της Εμπάθειας
Στο πλαίσιο της Φιλοσοφίας, η έννοια της εμπάθειας είναι ουσιαστική σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η έννοια είναι απόλυτα θετική στα γαλλικά, όπως το βλέπουμε στο λεξικό Petit Robert Empathie : En Philosophie et Psychologie, faculté de s'identifier à quelqu'un, de ressentir ce qu'il resent. Το ίδιο ισχύει και στα αγγλικά, όπως το βλέπουμε στο λεξικό Oxford Empathy : the ability to understand and share the feelings of another. Origin : From Greek empatheia (from em- 'in' + pathos 'feeling') translating German Einfühlung. Μάλιστα σε αυτό το λήμμα έχουμε την απόδειξη ότι τα ελληνικά λειτούργησαν ως πηγή έμπνευσης για την προέλευση. Από την άλλη όμως, όταν εξετάζουμε των τωρινή ελληνική λέξη στο λεξικό του Γ. Μπαμπινιώτη που καταγράφει το παρόν, αντιλαμβανόμαστε ότι έχει μία αρνητική έννοια εμπάθεια, η έντονη αντιπάθεια (εναντίον κάποιου) που εμποδίζει την αντικειμενική κριτική, η έκφραση έντονου αρνητικού συναισθήματος. συν. μισαλλοδοξία, πώρωση, μοχθηρία αντιθ. διαλλακτικότητα, ηπιότητα. Σε αυτό το επίπεδο, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το θέμα έχει λήξει και απλώς υπάρχουν διαφορετικές έννοιες σε διαφορετικές γλώσσες. Όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Διότι αν εξετάσουμε το λεξικό του Ι. Σταματάκου, βλέπουμε μία έννοια πιο θετική εμπαθής ( εν+ πάθος) ο εν πάθει ων, ο ευρισκόμενος εν καταστάσει πάθους (συγκινήσεως), ο πλήρης πάθους, η οποία ακολουθεί το νοητικό σχήμα που υπάρχει στο λεξικό των Liddell & Scott για τις επόμενες λέξεις και εκφράσεις: εμπάθεια, εμπαθώς, εμπαθής τινι, εμπ. φιλία, εμπαθώς [εμπάθεια, ισχυρόν πάθος - εμπαθής, ευρισκόμενος εν καταστάσει συγκινήσεως ή πάθους - εμπαθής τινι, παθαίνων, συγκινούμενος πολύ για το πράγμα - εμπ. φιλία, ένθερμως φιλία, φιλία μέχρι πάθους - εμπαθώς, μετά πάθους. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται απόλυτα κατανοητό ότι η ουσία της λέξης εμπάθεια είναι θετική και ανθρώπινη. Κατά συνέπεια, η τωρινή της χρήση είναι μία μορφή εκφυλισμού. Αυτή η παράλογη κατάσταση μπορεί να επιλυθεί ως ένα χρονικό παράδοξο. Αντί να μιλούμε μόνο για το σημερινό νόημα της λέξης, μπορούμε να δώσουμε έμφαση στην ουσία της μέσω της διαχρονικότητας. Γι’ αυτό το λόγο τη χρησιμοποιούμε στα κείμενά μας και στις διαλέξεις, με βάση αυτή την ιδέα. Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι στη γλωσσολογία και στη λεξικογραφία, η χρήση μιας λέξης ή ενός νεολογισμού από αρκετούς ομιλητές και συγγραφείς καταγράφεται στις εκδοχές του λήμματος. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να μην γίνεται αυτή η χρήση της ουσίας της λέξης, αφού στην τελική μπορεί να γίνει κι επίσημα αποδεκτή στην επόμενη φάση της ελληνικής γλώσσας. Κι εδώ δεν πρόκειται για μία νέα εκδοχή, η οποία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αυθαίρετη, αλλά για την αναδίπλωση της λέξης εμπάθεια.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το ΣΚ με τις οικογενειακές υποχρεώσεις (ψώνια, καθαρίσματα, να προσέχω το νεογέννητο λιγάκι) ήμουν σχετικά οφλάιν. Και Ελλάδα αν ήμουν και ¨πιτσιρικάς¨ το πιο πιθανό να την είχα πέσει σε καμιά παραλία. ΕΛΕΟΣ!
Μπάλα το ΣΚ δεν είχε και που να φανταστώ πως το ατύχημα που ήταν προγραμματισμένο να συμβεί, όντως συνέβη. Δεν ξέρω πως ξεκίνησε και να πω την αμαρτία μου βαριέμαι να το ψάξω.
Υπήρξε κι η αφεντιά μου στόχος, από άσχετα ποστς που ερμηνεύτηκαν σε ένα φόρουμ με εκατοντάδες/χιλιάδες μέλη στο προσωπικό.
Προσωπικά με ενοχλεί η μη τήρηση κάποιου etiquette σε public domain όπως κι ο ανελέητος σχολιασμός στα όρια του spamming. Η ανάγκη σε ένα argument να θέλει κάποιος να έχει τον τελευταίο λόγο σώνει και καλά γράφοντας σεντόνια μου θυμίζει την ξαδερφούλα μου τη Ζωίτσα όταν ήταν 8 χρονών.
ΥΓ: Κι εγώ πολλές φορές σκέφτηκα να φέρω παράδειγμα τον αδερφό ολιβάρες που έγραφε αραιά και που και μετά καθόμασταν καμιά βδομάδα και αναλύαμε στο κεφάλι μας τα σοφά.
ΥΓ2 : Την ίδια μέρα γραφήκαμε και δε θα ξεχάσω την αλγεινή εντύπωση που με είχε κάνει στην αρχή η επιθυμία για την εισαγωγή στις συζητήσεις του φόρουμ ενός είδους ΠΑΟΚόμετρου στις απόψεις.
ΥΓ3: Καλά τα private messages, με την πρϋπόθεση όμως να χρησιμοποιηθούν ως μέσο bullying.
Μπάλα το ΣΚ δεν είχε και που να φανταστώ πως το ατύχημα που ήταν προγραμματισμένο να συμβεί, όντως συνέβη. Δεν ξέρω πως ξεκίνησε και να πω την αμαρτία μου βαριέμαι να το ψάξω.
Υπήρξε κι η αφεντιά μου στόχος, από άσχετα ποστς που ερμηνεύτηκαν σε ένα φόρουμ με εκατοντάδες/χιλιάδες μέλη στο προσωπικό.
Προσωπικά με ενοχλεί η μη τήρηση κάποιου etiquette σε public domain όπως κι ο ανελέητος σχολιασμός στα όρια του spamming. Η ανάγκη σε ένα argument να θέλει κάποιος να έχει τον τελευταίο λόγο σώνει και καλά γράφοντας σεντόνια μου θυμίζει την ξαδερφούλα μου τη Ζωίτσα όταν ήταν 8 χρονών.
ΥΓ: Κι εγώ πολλές φορές σκέφτηκα να φέρω παράδειγμα τον αδερφό ολιβάρες που έγραφε αραιά και που και μετά καθόμασταν καμιά βδομάδα και αναλύαμε στο κεφάλι μας τα σοφά.
ΥΓ2 : Την ίδια μέρα γραφήκαμε και δε θα ξεχάσω την αλγεινή εντύπωση που με είχε κάνει στην αρχή η επιθυμία για την εισαγωγή στις συζητήσεις του φόρουμ ενός είδους ΠΑΟΚόμετρου στις απόψεις.
ΥΓ3: Καλά τα private messages, με την πρϋπόθεση όμως να χρησιμοποιηθούν ως μέσο bullying.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Και μια που μιλάμε για μεστό ΠΑΟΚτσήδικο λόγο...
... ο Τάγμα πού βρίσκεται;
... ο Τάγμα πού βρίσκεται;