Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Dc και την καλησπέρα αν θες no problem ,εορπτολ λέω και εγώ δεν θα πεταχτείς να πάρεις το μέρος οποιουδήποτε εχω αντιπαράθεση?
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ελα ρε συ ace τωρα, μπήκες έτσι για τη μανούρα δυο ημέρες πριν ΤΟ ματς και είπες ότι είπες. και να που στην τελική έβγαλε την ασσίστ και παραλίγο να παστέλωνε και ένα με το αριστερό. δηλαδή ρε συ... γμτ.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Άλλοι έχουν πει πολύ χειρότερα αλλα εκεί μόνο παρακλήσεις,άμπαλο τον είπα δεν τον έβρισα ότι έβγαλε την ασσιστ μπράβο του απλα κρίνω απο μια πορεία 6 ετών όχι απο ένα παιχνίδι που ήταν όντως καλος.Οταν θα είναι καλος θα παίρνει τα εύσημα όταν σέρνεται θα δέχεται την κριτική απλα και κατανοητά.Αν θυμάσαι δεν άρχισα εγώ την μανουρα απλα είπα την γνώμη μου για τον παίκτη και σούταρες εμενα και όχι τους άλλους που μάλωναν καμμιά ώρα για τον αθανασιαδη.ΑΠΛΑ ειμαι ο εύκολος στόχος εδώ μέσα αν είσαι καλο παιδί μέχρι μοντ γίνεσαι σε 2 χρονια παρουσίας στο φόρουμ.Αλλα που υπάρχει δικαιοσύνη για να υπάρξει εδώ.K_geo έγραψε:ελα ρε συ ace τωρα, μπήκες έτσι για τη μανούρα δυο ημέρες πριν ΤΟ ματς και είπες ότι είπες. και να που στην τελική έβγαλε την ασσίστ και παραλίγο να παστέλωνε και ένα με το αριστερό. δηλαδή ρε συ... γμτ.
Υ.Γ ξέρω φάε άλλες 15 μέρες για να στρώσεις αφού κρίνεις το τι γίνεται εδώ.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αν υπονοείς ότι ειμαι γραφικός δεν σε απαντάω λόγω χρώματος και μην πεις ότι δεν το εννουσες δεν ειμαι παιδάκι καταλαβαινω
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αυτό εννοώ. Κάθε βδομάδα μη δεν πεις ότι σε αδικούμε και θα φας μπαν Και δε ξέρω τι
Πόσες φορές έχεις φάει αλήθεια στις 50 φορές που το έχεις πει;
Πόσες φορές έχεις φάει αλήθεια στις 50 φορές που το έχεις πει;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εγώ έχω ένα πρόβλημα με τα μέλη του paokmania: Δεν με καταλαβαίνει κανείς τους. Τι πρέπει να κάνω;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το πιο σοφό θαρρώ ότι θα ήταν, κάπως...να.........................(τα).........................αλλάξεις...

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εσύ είσαι ο σοφός, εσύ ξέρεις, εσύ αποφασίζεις...ΑποστόληςΑ έγραψε:Να αλλάξω φόρουμ;
Να αλλάξω νοοτροπία;
Να αλλάξω τον κόσμο;
Του λόγου μου μια ιδέα έριξα μόνο...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
49 και εσύ μπορείς να χαρακτηρίζεις όπως γουστάρεις χωρίς καμμιά επιπτωση και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα απαντησης απο εμενα ,έγινε έχεις δίκιο αν θες μπορείς να πεις και αλλα σάμπως θα μπορώ να πω τίποτα?pgetsos έγραψε:Αυτό εννοώ. Κάθε βδομάδα μη δεν πεις ότι σε αδικούμε και θα φας μπαν Και δε ξέρω τι
Πόσες φορές έχεις φάει αλήθεια στις 50 φορές που το έχεις πει;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Α δηλαδή εσύ δεν είπες ποτέ εδώ μέσα κάποιον γραφικό ε; Εχε χάρη που δε μπορώ να ψάχνω τώρα ποστ
Απλά σταμάτα πλέον την ίδια ιστορία συνέχεια. Και εγώ, που με αδικούν, που θα φάω μπαν. Ήμαρτον, ειλικρινά
Απλά σταμάτα πλέον την ίδια ιστορία συνέχεια. Και εγώ, που με αδικούν, που θα φάω μπαν. Ήμαρτον, ειλικρινά
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
pgetsos έγραψε:Α δηλαδή εσύ δεν είπες ποτέ εδώ μέσα κάποιον γραφικό ε; Εχε χάρη που δε μπορώ να ψάχνω τώρα ποστ
Απλά σταμάτα πλέον την ίδια ιστορία συνέχεια. Και εγώ, που με αδικούν, που θα φάω μπαν. Ήμαρτον, ειλικρινά
Έχεις δίκιο είμαι ένας γραφικός,attention whore αμπαλος που μόνο κλαίγομαι άρα να σας αφήσω και να μην σας ρίχνω άλλο το επίπεδο που είναι στα ύψη με εμοτικονς ,μεγάλες γραμματοσειρές και σεντόνια.