Kostas_Peraia4 έγραψε:Μαυρο Χιονι έγραψε:Θα έχει αμπαλαέα;
Πλακα πλακα,ξερει κανεις να μας πει πως εγινε το πρωτο αμπαλαεα και ποτε?
Εχω την εντυπωση πως πρεπει να ηταν σε ενα ματς με τη Δοξα Δραμας στην Τουμπα. Δεν θυμαμαι χρονια... μεχρι ποτε επαιζε η Δοξα Α' εθνικη;
Ελαχιστος κοσμος στις κερκιδες, ισως ο λιγοτερος κοσμος που εχω δει στην Τουμπα ζωντανα, ενας μικρος πυρηνας δικοι μας στην 8 αν θυμαμαι καλα απο τη βαρεμαρα αρχισαν να βριζονται με την 4α στο χαβαλε... κωλογυφτοι και τετοια, απαντουσαν οι αλλοι... σε καποια φαση αρχισαμε και οι μεν και οι δε κατι ουγκα ου, αμπαλα ου ου ου και διαφορες αλλες κραυγες και το αμπαλαεα εκατσε και επαναληθηκε ξανα και ξανα. Μου εχει δοθει η εντυπωση οτι προεκυπτε εκεινη την ωρα ολο αυτο, οτι δεν ηταν κατι συνεννοημενο ή που ειχε ξαναγινει. Μπορει να κανω και λαθος βεβαια.