Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
prist64 έγραψε:Και συνεχιζετε να προσπθειτε να κανετε διαλογο με το τρολλακι.sic-4 έγραψε:Το ιδιο ειχε κανει και σε αλλο φιλικο. Εκανε κριτικη στους παικτες και καποια στιγμη εγραψε "δεν ειδα το ματς". Απο αυτα τα δυο πηρα αφορμη για το ποστ μου νωριτερα. Φουλ αρνητικη κριτικη και στο τελος "δεν το ειδα το ματς". Επισης αναφερει συχνα "να τους κρινουμε στο χορταρι" και "να μη βγαζουμε βιαστικα συμπερασματα" ενω ηδη τους εχει κρινει (αρνητικα) ολους.Odi έγραψε: Στο προηγούμενο φιλικό έγραψε "ποιος Κρέσπο,με Κρέσπο δεν παμε πουθενά".Τον ρώτησα που έφταιγε ο Κρέσπο και απάντησε "έτσι το έγραψα,δεν το είδα το φιλικό".
Χαρα στο κουραγιο σας.
Οι υπολοιποι δεν φταιμε ομως να τσιτωνουμε τα νευρα μας
επειδη εσεις δινετε "τροφη" να συνεχισει το τρολλαρισμα.
![]()
![]()
![]()
Σωστο κι αυτο πατερ...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εντάξει, είδα το ματς με την Τβέντε που ουσιαστικά ήταν κάτι σαν την Καλλονή της Ολλανδίας, εδώ ο Κατσικάς με τα επιπλέον κιλά του έμοιαζε σαν Πικέ. Είδα κάποια καλά στοιχεία κυρίως από Μάτος και Σάκχοφ μάλλον λογω του ότι γνωρίζονται μεταξύ τους από την Ντιπρο. ΕΙδα επίσης ότι ο Μπίσεσβαρ είναι τελικά δεκάρι, δηλαδή έχει τα στοιχεία δεκαριού και μάλλον θα είναι λάθος να πάει στα εξτρέμ γιατί δεν είναι αρκετά γρήγορος.
Προσωπικά δεν μου αρεσε ο Τζαλμα Κάμπος ιδιαίτερα.
Επιπόλαιος χασογκόλης, και όχι ιδιαίτερα γρήγορος, δεν το έχει στο 1 με 1, κάτι σαν Ροντρίγκεζ στο πιο αργό, λιγότερο εκρηκτικό και ενθουσιώδες. Δεν μπορεί βέβαια να κριθεί από ένα παιγνίδι και τα δεδομένα μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με το πως προσαρμόζεται ο καθένας.
Μιλώντας για Ροντρίγκεζ αυτός και ο Λέοβατς ήταν άνετα οι καλύτεροι παίκτες του γηπέδου και έχουν καπαρωμένες τις θέσεις τους. Στις υπόλοιπες θέσεις θα γίνει μάχη.
Ο Κρέσπο είναι πολύ καλύτερος με την μπάλα κάτω από τον Βίτορ αλλά μου φαίνεται μυρωδιάς στα αμυντικό μαρκάρισμα και γενικά αμυντικά και αν το δίδυμο στην άμυνα είναι Τζαβέλλας-Κρέσπο θα έχουμε πολλά κενα. Ελπίζω λοιπόν ότι ο Βαρέλα θα αποδεικτεί ένας κέρβερος στην άμυνα και θα κλείσει όλες τις τρύπες, κάτι στο οποίο αναμένεται να βοηθήσει και ο Κάνιας...για να δούμε.
Πάνω κάτω καταλαβαίνω τι θέλει να φτιάξει ο Ιβιτς: Μια συμπαγή ομάδα με έμπειρους παίκτες που θα παίζει σταθερά και δεν θα χάνει εύκολα, βλέπω όμως και το ταβάνι της με τις συγκεκριμένες επιλογές. Το άλλο αρνητικό που βλέπω είναι ότι στην προσπάθεια να φτιάξει ένα τέτοιο σύνολο μπορεί να μπει φρένο στην εξέλιξη νέων παικτών. Εχουμε πχ τον Χατζηισαία που δεν τον υπολογιζε ούτε από πέρσι, αλλά και Τσίμιροτ, Χαρίσης, Πέλκας, Κωνσταντινίδης μάλλον θα έχουν πολύ λιγότερα λεπτά συμμετοχής, λόγω της τάσης να παίξουν οι έμπειροι και νεοιφερμένοι Σάκχοφ, Κάμπος, Μπίσεσβαρ, Μάτος, Κρέσπο.
Βελτιωμένοι λοιπόν σιγουρα απο πέρσι αλλά δεν βλέπω αυτήν την ξεκάθαρη ποιοτική βελτιωση που θα μας ανεβάσει σε επίπεδο Champions league. Περιμένουμε τον Βαρέλα και τον επιθετικό για να κλείσει αυτό το παζλ και να δούμε τι ακριβώς ποιοτικά στοιχεία θα προσθέσουν. Για την σούπερ λίγκα βέβαια δεν νομίζω η ομάδα να έχει προβλημα φέτος.
Προσωπικά δεν μου αρεσε ο Τζαλμα Κάμπος ιδιαίτερα.
Μιλώντας για Ροντρίγκεζ αυτός και ο Λέοβατς ήταν άνετα οι καλύτεροι παίκτες του γηπέδου και έχουν καπαρωμένες τις θέσεις τους. Στις υπόλοιπες θέσεις θα γίνει μάχη.
Ο Κρέσπο είναι πολύ καλύτερος με την μπάλα κάτω από τον Βίτορ αλλά μου φαίνεται μυρωδιάς στα αμυντικό μαρκάρισμα και γενικά αμυντικά και αν το δίδυμο στην άμυνα είναι Τζαβέλλας-Κρέσπο θα έχουμε πολλά κενα. Ελπίζω λοιπόν ότι ο Βαρέλα θα αποδεικτεί ένας κέρβερος στην άμυνα και θα κλείσει όλες τις τρύπες, κάτι στο οποίο αναμένεται να βοηθήσει και ο Κάνιας...για να δούμε.
Πάνω κάτω καταλαβαίνω τι θέλει να φτιάξει ο Ιβιτς: Μια συμπαγή ομάδα με έμπειρους παίκτες που θα παίζει σταθερά και δεν θα χάνει εύκολα, βλέπω όμως και το ταβάνι της με τις συγκεκριμένες επιλογές. Το άλλο αρνητικό που βλέπω είναι ότι στην προσπάθεια να φτιάξει ένα τέτοιο σύνολο μπορεί να μπει φρένο στην εξέλιξη νέων παικτών. Εχουμε πχ τον Χατζηισαία που δεν τον υπολογιζε ούτε από πέρσι, αλλά και Τσίμιροτ, Χαρίσης, Πέλκας, Κωνσταντινίδης μάλλον θα έχουν πολύ λιγότερα λεπτά συμμετοχής, λόγω της τάσης να παίξουν οι έμπειροι και νεοιφερμένοι Σάκχοφ, Κάμπος, Μπίσεσβαρ, Μάτος, Κρέσπο.
Βελτιωμένοι λοιπόν σιγουρα απο πέρσι αλλά δεν βλέπω αυτήν την ξεκάθαρη ποιοτική βελτιωση που θα μας ανεβάσει σε επίπεδο Champions league. Περιμένουμε τον Βαρέλα και τον επιθετικό για να κλείσει αυτό το παζλ και να δούμε τι ακριβώς ποιοτικά στοιχεία θα προσθέσουν. Για την σούπερ λίγκα βέβαια δεν νομίζω η ομάδα να έχει προβλημα φέτος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος spyretto την Τρί 19 Ιούλ 2016, 09:36, έχει επεξεργασθεί 11 φορές συνολικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τζαλμα παλτό? Β διαλογής? Εκτιθεσε και μάλιστα πολύ νωρίς τελείως λάθος εκτίμηση ακριβώς το αντίθετο από αυτά που γράφεις είναι
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είναι διαφορετικό να λες είδα το παιχνίδι και δε μου άρεσε αυτό και αυτό Και το να λες χωρίς να τους έχουμε δει για μαυρακια β διαλογής 
Διαφωνώ με κάποια πράγματα αλλά δεκτή η γνώμη σου ΤΏΡΑ
Διαφωνώ με κάποια πράγματα αλλά δεκτή η γνώμη σου ΤΏΡΑ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Για τον ντόρο που έγινε μου φάνηκε απογοητευτικός ο Τζαλμά. Επίσης από Κρέσπο είδα αυτό που είχα πει στην αρχή. Πές το προκατάληψη, οι Ισπανοι γενικά εχουν πρόβλημα στους κεντρικούς αμυντικούς και ο Κρεσπο το αποδυκνύει. Κακή μεταγραφή.
Λεο Μάτος καλός παίκτης, κλείνει τη θέση μέχρι να επιστρέψει ο Κωνσταντινίδης και να έχει ανταγωνισμό. Μπίσεσβαρ, Σάκχοφ καλοί.
Λεο Μάτος καλός παίκτης, κλείνει τη θέση μέχρι να επιστρέψει ο Κωνσταντινίδης και να έχει ανταγωνισμό. Μπίσεσβαρ, Σάκχοφ καλοί.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
pgetsos έγραψε:Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι είναι διαφορετικό να λες είδα το παιχνίδι και δε μου άρεσε αυτό και αυτό Και το να λες χωρίς να τους έχουμε δει για μαυρακια β διαλογής
Διαφωνώ με κάποια πράγματα αλλά δεκτή η γνώμη σου ΤΏΡΑ
Εκρινα με βάση βιογραφικά και γενικά την πορεία τους στην καριέρα τους. Αν θες πες τους α διαλογής από Γκενσλερμπιλιγκι και Καισερισπορ, Βαγιεκάνο και την χειρότερη Βιλλα όλων των εποχών. Εγώ τους βλέπω στάσιμους στην καλύτερη, σε πτώση στην χειρότερη.
Και είναι και τριαντάρηδες, να ήταν 23-24 να πω εντάξει.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αλλα εντάξει, αν είναι να τους συγκρίνουμε με Βιβιάν, Κουμάλο, Γκολάσα, και ότι άλλο παλτο έχουμε φέρει τα τελευταία χρόνια, καλύτεροι είναι, εννοείται αυτό.
Μιλάμε για στόχους που θα ξεκινάνε από το να χτυπήσεις πρωτάθλημα και να κάνεις μια πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη. Νομίζω γι'αυτό παμε αλλωστε φέτος.
Δεν είναι μόνο τα αρνητικά, είδα και καλά πράγματα. Απλά δεν μου αρέσει η υπερβολή. Καλοί παίκτες αλλά μέχρι εκεί.
Μιλάμε για στόχους που θα ξεκινάνε από το να χτυπήσεις πρωτάθλημα και να κάνεις μια πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη. Νομίζω γι'αυτό παμε αλλωστε φέτος.
Δεν είναι μόνο τα αρνητικά, είδα και καλά πράγματα. Απλά δεν μου αρέσει η υπερβολή. Καλοί παίκτες αλλά μέχρι εκεί.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Κάμπος έχει πολλά γκολ και ασιστ στην Τουρκία οπότε μπορεί απλά να είναι θέμα προσαρμογής και στο να έρθει στο 100% του. Αν ισχύει αυτό θα βοηθήσει. Αλλά τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά δεν διαφέρουν και πολύ από αυτά του Ροντρίγκεζ. Πχ τεχνικά μέτριος, οι σέντρες του αρκετά "off" κλπ.
Επίσης δεν είδα έναν παίκτη από όλους αυτούς που φέραμε που να μπορεί να ντριπλάρει και να ελευθερωθεί στο ένας εναντιος ενός. Μέχρι να γίνουν οι μεζεμένες αλλαγές της Τβέντε σταματούσαν τις περισσότερες επιθέσεις μας χωρίς πρόβλημα. Επειδή η Τβέντε έπαιξε τόσο παθητικά όσο πολλές ομάδες στην σουπερ λίγκα θα πρέπει να βρουμε λύσεις στο πως να διασπάμε τέτοιες άμυνες και τις λύσεις αυτές δεν τις είδα στο παιγνίδι.
Απο το λίγο που είδα από το φιλικό με Στεάουα, ενας Στάντσιου θα ήταν στο στυλ που χρειαζομαστε.
Επίσης δεν είδα έναν παίκτη από όλους αυτούς που φέραμε που να μπορεί να ντριπλάρει και να ελευθερωθεί στο ένας εναντιος ενός. Μέχρι να γίνουν οι μεζεμένες αλλαγές της Τβέντε σταματούσαν τις περισσότερες επιθέσεις μας χωρίς πρόβλημα. Επειδή η Τβέντε έπαιξε τόσο παθητικά όσο πολλές ομάδες στην σουπερ λίγκα θα πρέπει να βρουμε λύσεις στο πως να διασπάμε τέτοιες άμυνες και τις λύσεις αυτές δεν τις είδα στο παιγνίδι.
Απο το λίγο που είδα από το φιλικό με Στεάουα, ενας Στάντσιου θα ήταν στο στυλ που χρειαζομαστε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος spyretto την Τρί 19 Ιούλ 2016, 10:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εντάξει εσύ περίμενες έναν Κουαρεσμα δραστηριο στα 28 του.
Υπομονή και μέσα στην σεζόν θα δούμε καλύτερα πράγματα από Τζαλμα.
Δύο προσθήκες θέλει η ομάδα ακόμη, δεν το ξεχνάμε αυτό.
Υπομονή και μέσα στην σεζόν θα δούμε καλύτερα πράγματα από Τζαλμα.
Δύο προσθήκες θέλει η ομάδα ακόμη, δεν το ξεχνάμε αυτό.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Περιμένω μια ποιοτική μεταγραφη σέντερ φορ και όχι κάτι στο ίδιο στυλ. Αφού έχουμε τον Κλάους που είναι παίκτης χώρου χρειαζόμαστε επιθετικό με κατοχή μπάλας, ντρίπλα, μπουκα στην περιοχή κλπ.Αυτά τα στοιχεία ψάχνουμε και σίγουρα αυτός ο παίκτης δεν είναι ο Περέιρα. Μετά την μεταγραφή Μακ δεν υπάρχει δικαιολογία να μην γίνει αυτό. Από την κίνηση που θα κάνουμε στον φορ θα φανεί τι στόχους έχει η ομάδα φέτος.
Επίσης ο Βαρέλα να αποδειχτεί όντως ο παίκτης που ψάχναμε γιατί περα σπό την Ρουμανία η καριέρα του σε Πορτογαλία ήταν πολύ μέτρια. Ισως δηλαδή κι αυτός να χρειαστεί κάποιο χρόνο προσαρμογής.
Επίσης ο Βαρέλα να αποδειχτεί όντως ο παίκτης που ψάχναμε γιατί περα σπό την Ρουμανία η καριέρα του σε Πορτογαλία ήταν πολύ μέτρια. Ισως δηλαδή κι αυτός να χρειαστεί κάποιο χρόνο προσαρμογής.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Για τον σεντερ φορ μαζι σου.
Εναν μπουκαδόρο με τριπλα και σουτ.
Εγω σε ειπα για το εξτρεμ, που ειπες οτι ο Τζαλμα δεν ικανοποιησε.
Μια χαρα τον ειδα, απλα στο τελειωμα ειχε ενα θεμα και σκοραρε με την 5η προσπαθεια.
Ελπιζω στα επισημα παιχνιδια να ειναι περισσοτερο συγκεντρωμενος.
Εναν μπουκαδόρο με τριπλα και σουτ.
Εγω σε ειπα για το εξτρεμ, που ειπες οτι ο Τζαλμα δεν ικανοποιησε.
Μια χαρα τον ειδα, απλα στο τελειωμα ειχε ενα θεμα και σκοραρε με την 5η προσπαθεια.
Ελπιζω στα επισημα παιχνιδια να ειναι περισσοτερο συγκεντρωμενος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Την άποψή του εκφράζει ο spyretto. Το ότι εμείς έχουμε διαφορετική άποψη δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να την εκφράζει, ούτε ότι η δική μας είναι η σωστή.
Κι εγώ πχ θεωρώ ότι ο Pereyra έπρεπε να παίζει σαν φορ και όχι ο Αθανασιάδης, αλλά ο Ivic είναι αυτός που θα επωμιστεί τις ευθύνες κει επομένως αυτός θα πράξει αυτό που νομίζει κι εμείς θα το σεβαστούμε.
Κι εγώ πχ θεωρώ ότι ο Pereyra έπρεπε να παίζει σαν φορ και όχι ο Αθανασιάδης, αλλά ο Ivic είναι αυτός που θα επωμιστεί τις ευθύνες κει επομένως αυτός θα πράξει αυτό που νομίζει κι εμείς θα το σεβαστούμε.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ξερουμε αν ισχυουν τα διαρκειας για τον φιλικο αγωνα της Πεμπτης;