Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από eorptol »

Odi έγραψε:Αν δεν έχεις εικόνα,δεν εκφέρεις άποψη ποσο μάλλον μια τοσο ακραία όσο το "β διαλογής".
Πόσο ποιο απλά ?

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Marianov6 »

Ο Μεσσι, ο Ροναλντο, ο Ροις, ο Λεβαντοφκσι, ο Κοκε κτλ ειναι παιχτες α' διαλογης για Μπαρτσα, Ρεαλ, Ατλετικο, Μπαγιερν κτλ.

Ο Ντζαλμα, ο Ματος, ο Σακχοφ, Ο Μπισεβαρ κτλ ειναι παιχτες α' διαλογης για εμας και β' διαλογης για τις πιο πανω ομαδες.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Odi »

john4serres έγραψε:Ολοι μας εδω μεσα εκφερουμε αποψη, ακομη και λανθασμενη.
Στο προηγούμενο φιλικό έγραψε "ποιος Κρέσπο,με Κρέσπο δεν παμε πουθενά".Τον ρώτησα που έφταιγε ο Κρέσπο και απάντησε "έτσι το έγραψα,δεν το είδα το φιλικό".

Εσύ τι συμπέρασμα γράφεις από αυτό;

Όσο για το τι γράφεται κάθε Καλοκαίρι,αυτό συμβαίνει σε όλες τις ομάδες.

Πάντως εμένα οι παίκτες που φέραμε δεν μου φαίνονται καθόλου β διαλογής.

Ο Κάμπος,ο Κάνιας,ο Σάκχοφ,ο Μάτος και ο Μπίσεσβαρ σίγουρα είναι παίκτες από το ψηλά ράφι.Τώρα αν περιμένατε να έρθει στον ΠΑΟΚ παικτης τύπους Γκαστόν Ραμίρεζ,Λεβαντόφσκι και Φαν Πέρσι δεν φταίει κανείς.

Ο Κρέσπο θα δείξει αν και μέχρι τώρα είναι αξιοπρεπέστατος (παρότι έγραφε η πλειοψηφία οτι πρόκειται για τσουβάλι με πόδια) και ο Μπρκιτς μένει να δείξει.
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από logios »

Marianov6 έγραψε:Ο Μεσσι, ο Ροναλντο, ο Ροις, ο Λεβαντοφκσι, ο Κοκε κτλ ειναι παιχτες α' διαλογης για Μπαρτσα, Ρεαλ, Ατλετικο, Μπαγιερν κτλ.

Ο Ντζαλμα, ο Ματος, ο Σακχοφ, Ο Μπισεβαρ κτλ ειναι παιχτες α' διαλογης για εμας και β' διαλογης για τις πιο πανω ομαδες.
Είναι ξεκάθαρο ότι το είπε υποτιμητικά το β΄διαλογής και όχι θέλοντας να τους τοποθετήσει αξιακά στο παγκόσμιο ποδοσφαιρικό στερέωμα
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από STRAFNIK »

αίσχος !!! αντι να πλακωθήτε στο νέο τόπικ ,που τά ΄χει όλα & συμφέρει,
τα κάνετε λαμπόγυαλο εδώ ;
μπάνια σε όλους :D
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Marianov6 »

το ιδιο μου φανηκε και μενα Λογιος αλλα ειπα να δωσω το δικαιωμα της αμφισβητης και να το παω καθαρα σε ποδοσφαιρικο ζητημα
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από pilotos »

ΠΑΟΚΤΣΗΣ-4 έγραψε:
che4 έγραψε:
ΠΑΟΚΤΣΗΣ-4 έγραψε:
Ο ΠΑΟΚ θα παίζει με :
Μπρίκιτς
Μάτος-Βαρέλα-Κρέσπο-Λέοβατς
Κάνιας-Σάκχοφ
Κάμπος-Μπίσεσβαρ-Γκάρι
και Μάκ κορυφή μέχρι να έρθει ένα φορ-θωρηκτό.
αδερφε εντεκαδ χωρις εναν ελληνα :?: :?: :?:

δυσκολο
Αν ο Ιβιτς (όπως πιστεύω) αποφασίζει αξιοκρατικά και με ποδοσφαιρική λογική,
χωρίς συμπάθειες και χωρίς αντιπάθειες αυτή θα είναι η εντεκάδα.

Μπρίκιτς
Μάτος-Βαρέλα-Κρέσπο(ή Ντάγκλας)-Λέοβατς
Κάνιας-Σάκχοφ
Κάμπος-Μπίσεσβαρ-Γκάρι(ή Μακ)
σέντερ-φορ ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ

Θα το δούμε και στη διάρκεια της χρονιάς.Οι Βαρέλα, Κάνιας, Σάκχοφ, Μπίσεσβαρ,
Κάμπος, Μάτος, πιθανόν και ο Μπρίκιτς θα βγάλουν ηγετικά χαρακτηριστικά και
πολύ έντονη προσωπικότητα !! Φέτος έχουμε προσωπικότητες στο ρόστερ !!

Δεν χρειαζόμαστε τον Τζαβέλλα γι'αυτό, ούτε τον Τζιόλη.
Κλάους, Τζαβέλλας, Τζιόλης θα ξεπεραστούν από τα γεγονότα και από τις εξελίξεις.
Ποια είναι τα γεγονότα ; Πολύ απλά, η πολύ σοβαρή ενίσχυση του ρόστερ.

Θυμάστε πέρισυ, στον πρώτο επίσημο αγώνα έπαιζε βασικός ο Σάλπι !!! Μετά από κάποιες
εβδομάδες αυτός ο παίκτης σταμάτησε το ποδόσφαιρο !! Επίσης είχε παίξει ο Μαντούρο !!
Επίσης είχαμε στο ρόστερ τον Μάρτενς !! Αυτοί στη συνέχεια ξεπεράστηκαν.

Οταν έχω στα χαφ Κάνιας, Σάκχοφ, Τσίμιροτ, Χαρίση, ακόμα και Κάτσε Θα βρει χρόνο και
χώρο να παίξει ο Τζιόλης;

Το μέλλον του ΠΑΟΚ είναι οι Τσίμιροτ, Χαρίσης, Μυστακίδης, Πέλκας, Κωνσταντινίδης,
Γιαννούλης, Δημητριάδης.
Οχι οι Τζαβέλλας, Κλάους, Τζιόλης.Αυτή η φουρνιά παικτών φεύγει.(από τη βασική εντεκάδα)
Χωρίς δράματα.Απλώς έρχονται άλλοι καλύτεροι !!
Αγαπάμε όλους τους παίκτες του ΠΑΟΚ, πόσο μάλλον τον Κλάους, αλλά πάνω από όλους αγαπάμε
τον ΠΑΟΚ !!!! η εικόνα του είναι αποκαρδιωτική.Ο ΠΑΟΚ δεν θέλει παίκτες επαναπαυμέμους
και χωρίς κίνητρο.

Ο νέος ηπερηχητικός ΠΑΟΚ, χρειάζεται σέντερ-φορ ΔΥΝΑΜΙΤΗ !!

Από την άλλη θεωρώ πολύ μέτριο μπακ τον Τζαβέλλα και με συμπεριφορές που βάζει σε
κίνδυνο την ομάδα μέσα στον αγώνα.Προτιμώ έναν ισάξιο μπακ αν όχι καλύτερο και
χωρίς τον περίεργο χαρακτήρα του.Και μη φοβάστε δεν θα λείψει από την ομάδα το πάθος
του.Οπως προανέφερα οι παίκτες που πήραμε είναι ηγέτες και ήρθαν για τίτλους !!

Οι ομάδα δεν θέλει τρελάρες όπως ο Στοχ ή ο Χακόμπο.Θέλει σοβαρούς, συνειδητοποιημένους,
αφοσιωμένους, έτοιμους να κάνουν τις ΘΥΣΙΕΣ που απαιτεί ο πρωταθλητισμός !!

Δεν βλέπετε τι ομάδα χτίζουμε; Πυραυλοκίνητη !! Από τα δεξιά οι Μάτος-Κάμπος θα
διαλύσουν πολλές άμυνες !! Από τα αριστερά οι ξυραφένιες σέντρες του Λέο και τα
απίστευτα αθλητικά προσόντα του Γκάρι θα κάνουν το ίδιο.

Στις αντεπιθέσεις θα είμαστε φωτιά.Με τον Κάνιας με ποσοστό στις πάσες 90% !,
τον παικταρά Σάχοφ και τον μάγο Μπίσεσβαρ, εν ριπή οφθαλμού, με δύο μπαλιές
θα βγαίνουμε στο τετ α τετ με δυο και τρεις να έρχονται από πίσω σφαίρες
πατώντας περιοχή.Οσοι μπορούν να ακολουθήσουν αυτές τις ταχύτητες έχει καλώς.

Και στη εξίσωση δεν έβαλα ακόμα το παικταροπαικτούρα Βαρέλλα!!!
Είπαμε η ομάδα με μία-δύο ακόμα πολύ δυνατές προσθήκες θα είναι ο καλύτερος ΠΑΟΚ
των πολλών τελευταίων ετών.
Οντως χρειάζεται λίγος χρόνος για να το συνηθίσουμε!!!
Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από pilotos »

sic-4 έγραψε:
spyretto έγραψε:...Ας περιμένουμε λίγο πριν βγάλουμε τετοια συμπεράσματα. Εγώ περιμένω να τους δώ σε επίσημα παιγνίδια και ειδικά σε αυτά με Αγιαξ.
spyretto έγραψε:Τώρα που λέω ας περιμένουμε να δούμε τους καινούργιους και σε κάποια επίσημα...
spyretto έγραψε:Με τα μαυράκια β' διαλογής που πήραμε ομάδα για να χτυπήσει ομίλους δεν έχουμε.
spyretto έγραψε:Κάμπος, Μπισερβαρ, Κρέσπο, Σάκοφ, μπορεί να είναι καλές προσθήκες υπέρβαση πάντως δεν είναι.
spyretto έγραψε:Δεν ξέρω ποιος άλλος χαίρεται με την επικείμενη μεταγραφή, ο Γλύκος πάντως σίγουρα χαίρεται
spyretto έγραψε:Δεν πιστεύω με αυτό το υψος να είναι ιδιαίτερα καλός με την μπάλα κάτω. Είναι και αργός.
spyretto έγραψε:Τα είπαμε από την αρχή, ποιος Κρέσπο;
spyretto έγραψε:Δεν ξέρω αν εφταιξε, δεν το είδα το ματς.
spyretto έγραψε:Ειδικά για τον Σάκχοφ δεν είμαι καθόλου σίγουρος


Συγγνωμη φιλε αλλα αυτα και αλλα πολλα που εχεις γραψει δεν ειναι "Ας περιμενουμε να δουμε πριν βγαλουμε συμπερασματα". Εχεις βγαλει μια χαρα τα συμπερασματα σου.

ΥΓ: Σταζεις μελι οπως παρατηρησε και ο goran
Μόνιμη γκρίνια... Κουράζει..... Σε βαθμό απελπισίας

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

μια χαρα παιχτες πηραμε
ενα φορ,ενα σεντερ μπακ και πλεον ενα εξτρεμ θελουμε
πρωτης γραμμης και φυγαμε
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

sourmenetes έγραψε: Ολοι λεγαμε να τους δουμε και καποιοι βγαλανε συμπερασματα απο τα βιογραφικα και επειδη δεν τους ηξεραν...

Λες και ολοι ειμαστε σκαουτερς και βλεπουμε ολα τα πρωταθληματα..
Οποτε οσοι κραζατε και ειρωνευοσασταν οποιον έβλεπε βιντεακια μιας χρονιάς και ματς που σε συνδυασμό με το "διαβασμα" του βιογραφικου, ελεγε πως μπορει ναναι καλοι αλλα ηθελε κατι καλυτερο,

ειπατε να δωσετε φανελα βασικού στους Κρεσπο Μπισεσβαρ πχ (ακομα και στο τσουλου :!: ), να τους αποθωσετε απαξιωνοντας ταυτόχρονα ο,τι "παλιο", και ολα αυτά μεσα απο 1-2 χαλαρα φιλικα με 20χρονα..
Κατα τ'αλλα αλλοι είναι οι...σκαουτερς.
Αυτο ηταν μαλλον το "να τους δουμε στο χορτο"..
Ουτε σε ματς πίεσης, ουτε σε βαθος χρονου που ετσι αποδεικνυεται η αξια και η προσωπικότητα ενος παικτη..

Αλλα τι να λεμε, εδω τον Κανιας με ασχημη χρονια περσι και 5μηνη απουσια, εχοντας ενσωματωθεί πολυ αργα στην προετοιμασια, τον εχουμε "βαλει" στην ενδεκαδα με αγιαξ και ξεφτυλιζουμε ηδη Τζιολη-Χαριση..

Αυτη ειναι η νηφαλιοτητα, η λογικη και η καλη προαίρεση που "διδασκαν" καποιοι?

Ψυχραιμία μαγκες!
:pano:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Στο φιλικό με Απόλλωνα Λεμεσσού θα παίξει ο Χατζηψηλέας ή θα είναι Βουκουρέστι όπως "συνεντευξιάστηκε" ο μπακάλης άραγε??? :shock: :shock: :?



Πέπλο μυστηρίου καλύπτει την υπόθεση...Χρειαζόμαστε άμεσα έναν Θ.Β. να την εξιχνιάσει θαρρώ... :roll: :roll: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από pilotos »

Το αν θα παίξει την ίδια μπάλα, καλύτερη ή χειρότερη ένας παίκτης σε μια άλλη ομάδα, είναι μια άλυτη συνάρτηση, πολλών αγνώστων παραγόντων

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από simba »

Παρε τον Σκαρμουτσο τοτε αφου ειναι πολλοι οι αγνωστοι παραγοντες :mrgreen:

Δλδ αυτα που περιεγραψα πιο πανω μετα απο 1-2 φιλικα, ειναι αποτέλεσμα μιας εύκολης συναρτησης, με γνωστες παραμέτρους?
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από pilotos »

Άλλο λέω, άλλο κατάλαβες

SM-G935F
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

pilotos έγραψε:Το αν θα παίξει την ίδια μπάλα, καλύτερη ή χειρότερη ένας παίκτης σε μια άλλη ομάδα, είναι μια άλυτη συνάρτηση, πολλών αγνώστων παραγόντων

SM-G935F

Σωστός.


Εννοεί ότι άλλος προπονητής εδώ, άλλος προπονητής εκεί.
Επίσης, καιρικές συνθήκες (άλλο Ελλάδα, άλλο Ρωσία πχ, ή άλλο να αλλάζεις ημισφαίριο), ζωή (αν πχ κλείνουν όλα τα μαγαζιά 8 η ώρα), οικογένεια, κλίμα στα αποδυτήρια, μισθός, πολλά..
Δεν είναι τυχαίο που ένας παίκτης σε μια ομάδα είναι τσομπαναραίος και σε άλλη είναι τοπικός ήρωας!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”