Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από K_geo »

Δημητρης17 έγραψε:
K_geo έγραψε:Τζαβέλλας θα ειναι και βασικός και αρχηγός.
Σιγουρα, μεχρι να ερθει και να δεσει με τους υπολοιπους ο Βαρελα!! Μετα;;; Μια προσωπικη εκτιμηση ειναι πως, οταν θα "ανεβει" και ο Χατζηισαιας -κατι που ειναι βεβαιο- ο Τζαβελλας θα καταληξει η τεταρτη επιλογη στο κεντρο της αμυνας.
αν ερθει ο βαρελάς το δίδυμο μας θα ειναι βαρελας τζαβελλας, μέτριο ψηλά, πάνω απο το μ.ο σε ταχύτητα και παιχνίδι με τη μπάλα. προσωπικη εκτιμηση φυσικα. 8-)
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από obanebane »

Ποτε επιστρεφει η ομαδα Ελλαδα;
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αυριο γυρνανε μπανε
τελευταια μερα σημερα εκει
και Πεμπτη το φιλικο με τον Απολλων Λεμεσου
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

speedy.g έγραψε:Καλησπέρα στην ασπρόμαυρη παρέα. Το σημερινό τεστ δεν μπορεί να είναι ενδεικτικό λόγω της χαμηλής δυναμικότητας του αντιπάλου + την ανετοιμότητα τους.
Βγήκαν όμως ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Άμυνα: (-)Παρόλο που δεν είχαν κάτι αξιόλογο οι Ολλανδοί αρκετές φορές τα στόπερ μας δεν τους <<κολλούσαν>> με αποτέλεσμα να γυρνάνε και να κάνουν παιχνίδι.
(+) Η συμμετοχή των μπακ στο παιχνίδι. Πολλές κούρσες Λέοβατς και Μάτος. Ειδικά στα δεξιά φαίνεται ότι πετύχαμε διάνα. Καλός τακτικά και άψογη συνεργασία με Κάμπος.

Κέντρο: (-) Μεγάλα κενά μεταξύ άμυνας και κέντρου. Αδυναμία διαχείρησης της μπάλας σε συνθήκες πίεσης. Υστερούμε στα κλεψίματα και με δεδομένο την κακή απόδοση Χαρίση,Τζίολη, Τσίμι αναρωτιέμαι πως θα αποφύγουμε τα λάθη. Μπίσεβαρ πολύυυυ βαρύς. Σάκχοφ πολύ χρήσιμος αλλά χρειάζεται κάποιον δίπλα του γιατί υστερεί αμυντικά.

Επίθεση: (-) Χαμένος στην μετριότητα Γκάρυ και Ζάιρο. Οι αδυναμίες του Κλάους να ζητήσει μπάλα με πλάτη ή να δημιουργήσει ρήγματα κάθετα είναι εμφανέστατες.
(+) Κάμπος πραγματικό άλογο αλλά φάνηκε να ξεμένει από δυνάμεις μετά το 65.

Γενικά θέλουμε δουλεία στον άξονα και δεν πρέπει να μας ξεγελάει το αποτέλεσμα που ήρθε αφού οι άλλοι βάλανε όλα τα 19χρονα στο β.
Ωραία ανάλυση πυραυλοκίνητε Μεξικάνε ποντικέ... :D Αρίμπα, αρίμπα, αρίμπα...Τσίίίίτοοοοςςςς!!!! ;)


Υ.Γ. Καλό θα είναι να γράφεις συχνότερα αδερφέ μιας και φαίνεται ότι το κατέχεις το τόπι... :)
Άβαταρ μέλους
ΠΑΟΚΤΣΗΣ-4
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Τετ 30 Σεπ 2015, 10:26

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ΠΑΟΚΤΣΗΣ-4 »

che4 έγραψε:
ΠΑΟΚΤΣΗΣ-4 έγραψε:
Ο ΠΑΟΚ θα παίζει με :
Μπρίκιτς
Μάτος-Βαρέλα-Κρέσπο-Λέοβατς
Κάνιας-Σάκχοφ
Κάμπος-Μπίσεσβαρ-Γκάρι
και Μάκ κορυφή μέχρι να έρθει ένα φορ-θωρηκτό.
αδερφε εντεκαδ χωρις εναν ελληνα :?: :?: :?:

δυσκολο
Αν ο Ιβιτς (όπως πιστεύω) αποφασίζει αξιοκρατικά και με ποδοσφαιρική λογική,
χωρίς συμπάθειες και χωρίς αντιπάθειες αυτή θα είναι η εντεκάδα.

Μπρίκιτς
Μάτος-Βαρέλα-Κρέσπο(ή Ντάγκλας)-Λέοβατς
Κάνιας-Σάκχοφ
Κάμπος-Μπίσεσβαρ-Γκάρι(ή Μακ)
σέντερ-φορ ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ

Θα το δούμε και στη διάρκεια της χρονιάς.Οι Βαρέλα, Κάνιας, Σάκχοφ, Μπίσεσβαρ,
Κάμπος, Μάτος, πιθανόν και ο Μπρίκιτς θα βγάλουν ηγετικά χαρακτηριστικά και
πολύ έντονη προσωπικότητα !! Φέτος έχουμε προσωπικότητες στο ρόστερ !!

Δεν χρειαζόμαστε τον Τζαβέλλα γι'αυτό, ούτε τον Τζιόλη.
Κλάους, Τζαβέλλας, Τζιόλης θα ξεπεραστούν από τα γεγονότα και από τις εξελίξεις.
Ποια είναι τα γεγονότα ; Πολύ απλά, η πολύ σοβαρή ενίσχυση του ρόστερ.

Θυμάστε πέρισυ, στον πρώτο επίσημο αγώνα έπαιζε βασικός ο Σάλπι !!! Μετά από κάποιες
εβδομάδες αυτός ο παίκτης σταμάτησε το ποδόσφαιρο !! Επίσης είχε παίξει ο Μαντούρο !!
Επίσης είχαμε στο ρόστερ τον Μάρτενς !! Αυτοί στη συνέχεια ξεπεράστηκαν.

Οταν έχω στα χαφ Κάνιας, Σάκχοφ, Τσίμιροτ, Χαρίση, ακόμα και Κάτσε Θα βρει χρόνο και
χώρο να παίξει ο Τζιόλης;

Το μέλλον του ΠΑΟΚ είναι οι Τσίμιροτ, Χαρίσης, Μυστακίδης, Πέλκας, Κωνσταντινίδης,
Γιαννούλης, Δημητριάδης.
Οχι οι Τζαβέλλας, Κλάους, Τζιόλης.Αυτή η φουρνιά παικτών φεύγει.(από τη βασική εντεκάδα)
Χωρίς δράματα.Απλώς έρχονται άλλοι καλύτεροι !!
Αγαπάμε όλους τους παίκτες του ΠΑΟΚ, πόσο μάλλον τον Κλάους, αλλά πάνω από όλους αγαπάμε
τον ΠΑΟΚ !!!! η εικόνα του είναι αποκαρδιωτική.Ο ΠΑΟΚ δεν θέλει παίκτες επαναπαυμέμους
και χωρίς κίνητρο.

Ο νέος ηπερηχητικός ΠΑΟΚ, χρειάζεται σέντερ-φορ ΔΥΝΑΜΙΤΗ !!

Από την άλλη θεωρώ πολύ μέτριο μπακ τον Τζαβέλλα και με συμπεριφορές που βάζει σε
κίνδυνο την ομάδα μέσα στον αγώνα.Προτιμώ έναν ισάξιο μπακ αν όχι καλύτερο και
χωρίς τον περίεργο χαρακτήρα του.Και μη φοβάστε δεν θα λείψει από την ομάδα το πάθος
του.Οπως προανέφερα οι παίκτες που πήραμε είναι ηγέτες και ήρθαν για τίτλους !!

Οι ομάδα δεν θέλει τρελάρες όπως ο Στοχ ή ο Χακόμπο.Θέλει σοβαρούς, συνειδητοποιημένους,
αφοσιωμένους, έτοιμους να κάνουν τις ΘΥΣΙΕΣ που απαιτεί ο πρωταθλητισμός !!

Δεν βλέπετε τι ομάδα χτίζουμε; Πυραυλοκίνητη !! Από τα δεξιά οι Μάτος-Κάμπος θα
διαλύσουν πολλές άμυνες !! Από τα αριστερά οι ξυραφένιες σέντρες του Λέο και τα
απίστευτα αθλητικά προσόντα του Γκάρι θα κάνουν το ίδιο.

Στις αντεπιθέσεις θα είμαστε φωτιά.Με τον Κάνιας με ποσοστό στις πάσες 90% !,
τον παικταρά Σάχοφ και τον μάγο Μπίσεσβαρ, εν ριπή οφθαλμού, με δύο μπαλιές
θα βγαίνουμε στο τετ α τετ με δυο και τρεις να έρχονται από πίσω σφαίρες
πατώντας περιοχή.Οσοι μπορούν να ακολουθήσουν αυτές τις ταχύτητες έχει καλώς.

Και στη εξίσωση δεν έβαλα ακόμα το παικταροπαικτούρα Βαρέλλα!!!
Είπαμε η ομάδα με μία-δύο ακόμα πολύ δυνατές προσθήκες θα είναι ο καλύτερος ΠΑΟΚ
των πολλών τελευταίων ετών.
Οντως χρειάζεται λίγος χρόνος για να το συνηθίσουμε!!!
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από prist64 »

K_geo έγραψε:Τζαβέλλας θα ειναι και βασικός και αρχηγός.

:(
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sourmenetes »

obanebane έγραψε:Ποτε επιστρεφει η ομαδα Ελλαδα;
Νομιζω αυριο...
Η ομαδα ισορροπησε στο μεσοαμυντικο κομματι στο δευτερο ημ.οταν ο σακχοφ ηρθε λιγο πιο πισω και ο μπισεσβαρ πηγε θεωρητικα πισω αππ το φορ..

Γενικως τα αμ.χαφ πρεπει να χωνουν και κανα κλωτσιδι.πολυ σοφτ παιζουν.τα ακρα λειτουργουν πολυ καλα και μοιρασανε τις ενεργειες.δεν παιξαμε μονοπατα.ο κλαους δεν τροφοδοτηθηκε σωστα αλλα δεν τον φοβαμαι.

Ο καμπος αν ειχε καλη τελικη θα επαιζε σε αλλο πρωταθλημα.ο γκαρυ δημιουργησε τεραστια ρηγματα αλλα ηταν αρκετα ατομιστης,νομιζω οτι θα επανελθει σε επιπεδα ομαδικοτητας.σακχοφ μου φαινεται ακομα πιασμενος.μακαρι να ανεβει γιατι δειχνει οτι το εχει.

Μπισεσβαρ ακομα και ετσι οπως ειναι ενα 30λεπτο ποιοτικο το εχει.τον βλεπω να κλεινει πολλα σπιτια.η αμυνα δεν πιεστηκε και δεν μπορει να κριθει.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

K_geo έγραψε:Τζαβέλλας θα ειναι και βασικός και αρχηγός.
Για αρχηγός σε σχέση με τον Κλάους μου κάνει περισσότερο, αφού και πιο agressive είναι και σαν προσωπικότητα υπερέχει σαφέστατα και πιο επικοινωνιακός-έξυπνος-"ηθοποιός" είναι με τα κοράκια... ;)

Θα ήθελα επίσης να δω με το περιβραχιόνιο και τον Σάκχοφ που δείχνει σοβαρότατος, αλλά και τον αχινό για να ανέβει κι άλλο ψυχολογικά όταν δει ότι η ομάδα τον υπολογίζει τόσο πολύ και να δίνει το 110% του!!!! :shock: :shock:


Υ.Γ. Μήπως να μας κάνατε ένα "πολ" για το αρχηγιλίκι Κώστα??? 8-)
speedy.g
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 23:53

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από speedy.g »

sourmenetes έγραψε:
obanebane έγραψε:Ποτε επιστρεφει η ομαδα Ελλαδα;
Νομιζω αυριο...
Η ομαδα ισορροπησε στο μεσοαμυντικο κομματι στο δευτερο ημ.οταν ο σακχοφ ηρθε λιγο πιο πισω και ο μπισεσβαρ πηγε θεωρητικα πισω αππ το φορ..

Γενικως τα αμ.χαφ πρεπει να χωνουν και κανα κλωτσιδι.πολυ σοφτ παιζουν.τα ακρα λειτουργουν πολυ καλα και μοιρασανε τις ενεργειες.δεν παιξαμε μονοπατα.ο κλαους δεν τροφοδοτηθηκε σωστα αλλα δεν τον φοβαμαι.

Ο καμπος αν ειχε καλη τελικη θα επαιζε σε αλλο πρωταθλημα.ο γκαρυ δημιουργησε τεραστια ρηγματα αλλα ηταν αρκετα ατομιστης,νομιζω οτι θα επανελθει σε επιπεδα ομαδικοτητας.σακχοφ μου φαινεται ακομα πιασμενος.μακαρι να ανεβει γιατι δειχνει οτι το εχει.

Μπισεσβαρ ακομα και ετσι οπως ειναι ενα 30λεπτο ποιοτικο το εχει.τον βλεπω να κλεινει πολλα σπιτια.η αμυνα δεν πιεστηκε και δεν μπορει να κριθει.

Εγώ το αντίθετο διαπίστωσα. Αν και έκαναν πολλές αλλαγές οι ολλανδοί και βάλανε τα πιτσιρίκια τα ποσοστά κατοχής μας έπεσαν σε σχέση με το πρώτο. Το κέντρο δεν κρατούσε μπάλα και υπήρχαν αρκετοί κενοί χώροι αφού σάκχοφ και μπίσεβαρ δεν έχουν αμυντικές αρετές, άσχετα αν έδειξαν διάθεση (Ειδικά μια φάση που αλλάζουν μπάλα χαλαρά έξω από την περιοχή μας αν και κατέληξε με ένα σουτ της κακιάς ώρας είναι ενδεικτική. Είναι η φάση που ο Ίβιτς που άρχισε να τρίβει το πρόσωπο του βλέποντας την ολιγωρία). Απλά δίνοντας την μπάλα στους ολλανδούς + την χρησιμοποίηση μπίσεβαρ που έχει καλή μεταβίβαση έναντι του κακού χθες χαρίση εκμεταλλευτήκαμε τους κενούς χώρους και βγάλαμε επιθέσεις.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Odi »

Sourme τα χάφ μας ειναι σοφτ γ αυτο και αποκτήθηκε ο Κανιας που ειναι aggressive και θα δέσει την μεσοαμυντικη λειτουργία.

Η εντεκάδα φέτος (αν ολα πάνε καλα) θα ειναι: Μπρκιτς (Γλυκος)-Λεο Ματος-Βαρέλα-Τζαβέλας-Λεοβατς-Κανιας-Σακχοφ-Μπισεσβαρ-Κάμπος-Γκαρυ-Μεταγραφή.

Με πάγκο η και εκτός αποςτολης παίκτες που άλλες χρονιές θα ηταν αναντικατάστατοι όπως:Γλυκο-Κρεσπο-Κιτσιου-Τσιμιροτ-Χαρίση-Ζαιρο-Κλαους-Περευρα-Μυστακιδη.

Και ολα αυτα με δεδομένη την πώληση Μακ-Κατσε.Αν δοθεί ο Ζαιρο,ισως αποκτηθεί κ ενας εξτρέμ.

Για να κατανοήσουμε το βάθος του φετινού ρόστερ.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Να μη δωθει ρε παιδια ο ζαιρο. Πανω που ψηθηκα να παρει την ευκαιρια του να δειξει φετος μεσα σε μια κατα οπως φαινεται πιο ομαδα απο περσι.

Εχουμε προβλημα στα αμ χαφ. Εχουμε τρυπα στο κεντρο. Ας ελπισουμε στον κανιας.

Τα ακρα εχουν κλεισει. Εχω την εντυπωση οτι ο γκαρις θα παρει πολλα απο την ομαδικοτητα του τζαλμα. Εξαλλου για μενα μονο αυτο του λειπει.

Το βαρελα οπωσδηποτε στην αμυνα. Με εχει στοιχειωσει αυτο το πουλεν.

Και αφου τρελαινεστε ας παρουμε κ εναν μπροστα διαφορετικο του κλαους αν και το τεμετερον δεν τον φοβαμαι. Θα κολλησει τα 20 τεμαχια φετος
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Odi έγραψε:Sourme τα χάφ μας ειναι σοφτ γ αυτο και αποκτήθηκε ο Κανιας που ειναι aggressive και θα δέσει την μεσοαμυντικη λειτουργία.

Η εντεκάδα φέτος (αν ολα πάνε καλα) θα ειναι: Μπρκιτς (Γλυκος)-Λεο Ματος-Βαρέλα-Τζαβέλας-Λεοβατς-Κανιας-Σακχοφ-Μπισεσβαρ-Κάμπος-Γκαρυ-Μεταγραφή.

Με πάγκο η και εκτός αποςτολης παίκτες που άλλες χρονιές θα ηταν αναντικατάστατοι όπως:Γλυκο-Κρεσπο-Κιτσιου-Τσιμιροτ-Χαρίση-Ζαιρο-Κλαους-Περευρα-Μυστακιδη.

Και ολα αυτα με δεδομένη την πώληση Μακ-Κατσε.Αν δοθεί ο Ζαιρο,ισως αποκτηθεί κ ενας εξτρέμ.

Για να κατανοήσουμε το βάθος του φετινού ρόστερ.

Δηλαδή περιμένεις να μπουν 8 αντε 7 παίκτες που ήρθαν φέτος σαν βασικοί και η ομάδα να ρολάρει...πόσες πιθανότητες υπάρχουν να γίνει αυτο ;
Αλλά πέρα από το θέμα χημείας πως βγάλαμε συμπέρασμα για παράδειγμα ότι Σάκχοφ είναι καλύτερος του Τσίμιροτ, Μπρίκιτς καλύτερος του Γλύκου, αυτός που θα αποκτηθεί καλύτερος του Κλάους κλπ. Με 2 φιλικά που έπαιξαν, ή με την τεράστια καριέρα που έχουν κάνει; Ελεύθερους τους πήρες. Ας περιμένουμε λίγο πριν βγάλουμε τετοια συμπεράσματα. Εγώ περιμένω να τους δώ σε επίσημα παιγνίδια και ειδικά σε αυτά με Αγιαξ. Και μην αρχίσουμε και πάλι γιατί δεν παίζουν οι παικταράδες αν ο Ιβιτς δεν τους βάλει, όπως γίνονταν πέρσι με Σάμπο, Αντόνις, Μπερμπάτοφ κλπ. Ο ίβιτς ξέρει καλύτερα από τον οποινδήποτε προπονητή της κερκίδας ή του φόρουμ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος spyretto την Κυρ 17 Ιούλ 2016, 12:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Spyretto, άμα είναι παιχταράδες, πάρα πολλές πιθανότητες υπάρχουν να γίνει αυτό!!!! :o

Για να το εμπεδώσεις λοιπόν, δες για παράδειγμα πως ρολάρει το δίδυμο Μάτος και Τζάλμα που μέχρι πριν 20 μέρες δεν γνωρίζονταν καν μεταξύ τους!!!! :shock: :shock:


Υ.Γ. Στάζεις μέλι για την ομάδα μας πάντως ρε φίλε...Μπράβο σου!!!! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από spyretto »

Στα φιλικά ναι. Ας περιμένουμε να δούμε και στα επίσημα. Θα είναι πρωτιά πάντως αν γίνει αυτό. Ο βάζελος το προσπαθεί 2-3 χρόνια και ακόμα ομάδα δεν έχει κάνει. Αν ήταν τόσο απλό ο Μπερμπάτοφ πέρσι θα έβγαζε φωτιές.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

"Δεν μεταδίδω άλλο"...Κάηκα...απ τις φωτιές του Μπερμπάτοφ και την προσπάθεια των πουσοβ@ζελων... :lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”