Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Το πρωτο φιλικο που μπορουσαμε να δουμε απο καλή λήψη εχουμε και λέμε:
1. Κρέσπο πόλυ καλος παίκτης με την μπάλα κάτω ,προωθει με σιγουρια την μπαλα ,απο πίσω ,όταν ειναι να κάνει μεγάλη μπαλια ,ειναι ακριβείας. Ειχαν πονέσει τα ματια μου απο τις στραβοκλοτσιές του Βιτορ ,και να βλέπω την μπαλα ,να γυρναει σαν μπάλα του ραγκπι στον αερα. Πολυ γρηγορος ,ακομα και λάθος τοποθετηση να πάρει ,με την ταχύτητα του μπορει να διορθωσει το λάθος του
2. Κάμπος ,που να βρει ρυθμό.
3. Ματος πολυ καλός
Καμπος και Ματος στην πλευρα ειναι λες και παίζανε χρόνια ,ουτε χρόνο προσαρμογής ουτε τίποτα αν την ξερεις την πουτάνα την μπάλα.
4.Σαχοφ ,επιτέλους ενα οκταρι κανονικο στον ΠΑΟΚ ,ειχα μια περιέργεια να δω αν ειναι βαρυς παικτης ,αλλα καμία σχέση. Ειναι 10 φορές καλυτερος απο τον Σαμπο. Σαν οκταρι παιζει καλυτερα ,πολυ καλη πάσα,πατάει στην περιοχη ,εχει και τρεξιματα,καλη τεχνική και εξυπνος παίκτης.
5. Μπισεβαρ ,επιτελους αποκτησαμε ενα δεκαρι, παλιάς κοπής .Στο ελληνικο πρωτάθλημα αυτός θα κάνει παπαδες.
"Αρνητικά "
Τζαβελας αν και εχει την δυνατοτητα και το εκανε δυο φορες απο πίσω να βγάλει δυο πάσες τετατετ παίκτη μας ,μια μακακια σοβαρη θα την κάνει δεν μπορεί.
Χαρίσης αδυναμος κρικος στο α ημιχρονο ,δεν βοηθησε καθολου στην προωθηση του παιχνιδιου ,υποχρέωσε τον Τσιμιροτ να κάνει λάθη γιατι δεν τον βοηθησε καθόλου στο κατεβασμα της μπάλας
Κλαους ,ιδιαίτερη περιπτωση ,ειναι παικτης προπονησης και ρυθμου ,σε εποχη προετοιμασίας φαινεται οτι δεν ειναι καλος αθλητης ,βαρύς,θέλει χρόνο για να βρει την φόρμα του ,οταν την βρεί ναι κάνει για τον ΠΑΟΚ.
Η ομάδα στο 4-2-3-1 απεδωσε καλύτερα με δυο αμυντικα χαφ και ενα επιθετικο χαφ στο β, απο το πρώτο που επαιζε με ενα αμυντικο χαφ και δυο οκτάρια. Ισως μόνο με τον Κανιας στο εξι και οκτάρια Σαχοφ-Τσιμιροτ ή Κατσε να μπορέσει να αποδώσει με αυτο τον μετασχηματισμό.
Ο Μακ πρέπει να μείνει , ο στοπερ πρέπει να αγοραστεί . και να δουμε εαν ο Περειρα μπορεί να παίξει σεντερ φορ αλλιως κάποιος πρέπει να αγοραστεί μπροστά αν καταφερουμε να μπουμε ομίλους .
Απο περσι ειμαστε σαφώς καλυτεροι .
Τον μαροκινο της Τβεντε του χρόνου τον θέλω στην ομάδα. Πολυ καλη η σκεψη του Ιβιτς τον Κοροβεση να τον βαζει να πάιξει οκτάρια ,μεσα αριστερά.
1. Κρέσπο πόλυ καλος παίκτης με την μπάλα κάτω ,προωθει με σιγουρια την μπαλα ,απο πίσω ,όταν ειναι να κάνει μεγάλη μπαλια ,ειναι ακριβείας. Ειχαν πονέσει τα ματια μου απο τις στραβοκλοτσιές του Βιτορ ,και να βλέπω την μπαλα ,να γυρναει σαν μπάλα του ραγκπι στον αερα. Πολυ γρηγορος ,ακομα και λάθος τοποθετηση να πάρει ,με την ταχύτητα του μπορει να διορθωσει το λάθος του
2. Κάμπος ,που να βρει ρυθμό.
3. Ματος πολυ καλός
Καμπος και Ματος στην πλευρα ειναι λες και παίζανε χρόνια ,ουτε χρόνο προσαρμογής ουτε τίποτα αν την ξερεις την πουτάνα την μπάλα.
4.Σαχοφ ,επιτέλους ενα οκταρι κανονικο στον ΠΑΟΚ ,ειχα μια περιέργεια να δω αν ειναι βαρυς παικτης ,αλλα καμία σχέση. Ειναι 10 φορές καλυτερος απο τον Σαμπο. Σαν οκταρι παιζει καλυτερα ,πολυ καλη πάσα,πατάει στην περιοχη ,εχει και τρεξιματα,καλη τεχνική και εξυπνος παίκτης.
5. Μπισεβαρ ,επιτελους αποκτησαμε ενα δεκαρι, παλιάς κοπής .Στο ελληνικο πρωτάθλημα αυτός θα κάνει παπαδες.
"Αρνητικά "
Τζαβελας αν και εχει την δυνατοτητα και το εκανε δυο φορες απο πίσω να βγάλει δυο πάσες τετατετ παίκτη μας ,μια μακακια σοβαρη θα την κάνει δεν μπορεί.
Χαρίσης αδυναμος κρικος στο α ημιχρονο ,δεν βοηθησε καθολου στην προωθηση του παιχνιδιου ,υποχρέωσε τον Τσιμιροτ να κάνει λάθη γιατι δεν τον βοηθησε καθόλου στο κατεβασμα της μπάλας
Κλαους ,ιδιαίτερη περιπτωση ,ειναι παικτης προπονησης και ρυθμου ,σε εποχη προετοιμασίας φαινεται οτι δεν ειναι καλος αθλητης ,βαρύς,θέλει χρόνο για να βρει την φόρμα του ,οταν την βρεί ναι κάνει για τον ΠΑΟΚ.
Η ομάδα στο 4-2-3-1 απεδωσε καλύτερα με δυο αμυντικα χαφ και ενα επιθετικο χαφ στο β, απο το πρώτο που επαιζε με ενα αμυντικο χαφ και δυο οκτάρια. Ισως μόνο με τον Κανιας στο εξι και οκτάρια Σαχοφ-Τσιμιροτ ή Κατσε να μπορέσει να αποδώσει με αυτο τον μετασχηματισμό.
Ο Μακ πρέπει να μείνει , ο στοπερ πρέπει να αγοραστεί . και να δουμε εαν ο Περειρα μπορεί να παίξει σεντερ φορ αλλιως κάποιος πρέπει να αγοραστεί μπροστά αν καταφερουμε να μπουμε ομίλους .
Απο περσι ειμαστε σαφώς καλυτεροι .
Τον μαροκινο της Τβεντε του χρόνου τον θέλω στην ομάδα. Πολυ καλη η σκεψη του Ιβιτς τον Κοροβεση να τον βαζει να πάιξει οκτάρια ,μεσα αριστερά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpangr77 την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 19:44, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Καλά αυτό με τα μαυράκια β διαλογής θα μείνει στην ιστορίαgoran 64 έγραψε:Του κακοφωνίξ με τα μαυράκια β' διαλογής είναι υπέροχο...Να μπει και να μείνει μόνιμα στην κεντρική!!!![]()
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Biseswar Όλα τα λεφτά! Μαζί και ο Σάχωφ του δευτέρου ημιχρόνου. Φενικά το κέντρο: Cimirot, Shakhov Bis πολύ καλό.
Αντίθετα του πρώτου όχι.
Jairo απογοήτευση. Η πιο μεγάλη όμως απογοήτευση ήταν ο Αθανασιάδης. Στο πρώτο ημίχρονο κάναμε καλές ευκαιρίες:
Rod, Shakhov, ΤζΑΒ (δικάρι) και 3 ο Τζαλμά. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπήρχε ο Αθανασιάδης.
Στο δεύτερο χάσαμε άλλα 3-4 γκολ (μιλάω για ευκαρίες όχι για τελικές).
Μέχρι ο μάγος Bis να αλλάξει το σκορ.
Πολύ καλή η άμυνα, μόνο σε μία φάση εκτέθηκε στον αγώνα, από λάθος του κέντρου. O Cimirot στο πρώτο ήταν όπως ο Τζιόλης με Στεάουα.
Με Kanas η ομάδα θα ΠΕΤΑΕΙ!
Αντίθετα του πρώτου όχι.
Jairo απογοήτευση. Η πιο μεγάλη όμως απογοήτευση ήταν ο Αθανασιάδης. Στο πρώτο ημίχρονο κάναμε καλές ευκαιρίες:
Rod, Shakhov, ΤζΑΒ (δικάρι) και 3 ο Τζαλμά. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν υπήρχε ο Αθανασιάδης.
Στο δεύτερο χάσαμε άλλα 3-4 γκολ (μιλάω για ευκαρίες όχι για τελικές).
Μέχρι ο μάγος Bis να αλλάξει το σκορ.
Πολύ καλή η άμυνα, μόνο σε μία φάση εκτέθηκε στον αγώνα, από λάθος του κέντρου. O Cimirot στο πρώτο ήταν όπως ο Τζιόλης με Στεάουα.
Με Kanas η ομάδα θα ΠΕΤΑΕΙ!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σταση για πιτσα εκανε η ομαδα πριν φτασει στο ξενοδοχειο.
Οι φημες που θελουν τον Μπισεσβαρ να μπαινει κατευθειαν μεσα στην κουζινα δεν επιβεβαιωνονται.
Οι φημες που θελουν τον Μπισεσβαρ να μπαινει κατευθειαν μεσα στην κουζινα δεν επιβεβαιωνονται.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2890
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Για μενα ο ΠΑΟΚ ετσι πρεπει να παει στα ματς με αγιαξ..
γλυκος
λεοβατς βαρελα-κρεσπο ματος
κανιας τσιμιροτ σακοφ
καμπος-γκαρι-μακ.
στη θεση βαρελα που λογικα δε θα μπορει να ειναι ετοιμος θα προτιμουσα μαλεζα.
γλυκος
λεοβατς βαρελα-κρεσπο ματος
κανιας τσιμιροτ σακοφ
καμπος-γκαρι-μακ.
στη θεση βαρελα που λογικα δε θα μπορει να ειναι ετοιμος θα προτιμουσα μαλεζα.
- ΠΑΟΚΤΣΗΣ-4
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Τετ 30 Σεπ 2015, 10:26
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ολοι οι καινούριοι παίκτες που ήρθαν είναι πολύ καλύτεροι απ'αυτούς που είχαμε !!!
Πραγματικά φέτος αλλάζουμε επίπεδο.Μπράβο σε Μίχελ-Ιβιτς !!! Και όλοι μέχρι τώρα
ήρθαν ελεύθεροι !!
Μπίσεσβαρ : Ντιέγκο όνομα και πράγμα !!!
Σάκχοφ : ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ! κόφτης, πασέρ, σκόρερ, δυνατό κορμί, σοβαρός χαρακτήρας.
Κάμπος-Μάτος : ποιότητα που κάνει μπαμ !!
Κρέσπο : Θετικός στα πρώτα δείγματα.
Ο ΠΑΟΚ θα παίζει με :
Μπρίκιτς
Μάτος-Βαρέλα-Κρέσπο-Λέοβατς
Κάνιας-Σάκχοφ
Κάμπος-Μπίσεσβαρ-Γκάρι
και Μάκ κορυφή μέχρι να έρθει ένα φορ-θωρηκτό.
Αρχικά θα είμαστε λίγο ασύνδετοι και ανομοιογενείς, όμως με την ποιότητα
να ξεχειλίζει θα παίρνουμε τα αποτελέσματα.
Θα χρειαστεί λίγος χρόνος, αρκετά δυνατά ματς, χαρές, λύπες (ελπίζω πολύ λίγες),
δυνατές συγκινήσεις (όπως η πρόκριση επί του Άγιαξ σε μια κατάμεστη Τούμπα),
για να δεθούν οι παίκτες και ως άνθρωποι.Ετσι θα σφυρηλατηθεί το πνεύμα της
ομάδας.Μετα θα είμαστε αχτύπητοι !!
Θα ήθελα και έναν Ντάγκλας δίπλα στον Βαρέλα αλλά δεν πετάω
στα σύννεφα.Πάντως αυτό θα ήταν το όνειρό μου.
Ισως με πώληση Λούκας και είσοδο στους ομίλους να δούμε και πολύ
περισσότερα !!!
Πραγματικά φέτος αλλάζουμε επίπεδο.Μπράβο σε Μίχελ-Ιβιτς !!! Και όλοι μέχρι τώρα
ήρθαν ελεύθεροι !!
Μπίσεσβαρ : Ντιέγκο όνομα και πράγμα !!!
Σάκχοφ : ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ! κόφτης, πασέρ, σκόρερ, δυνατό κορμί, σοβαρός χαρακτήρας.
Κάμπος-Μάτος : ποιότητα που κάνει μπαμ !!
Κρέσπο : Θετικός στα πρώτα δείγματα.
Ο ΠΑΟΚ θα παίζει με :
Μπρίκιτς
Μάτος-Βαρέλα-Κρέσπο-Λέοβατς
Κάνιας-Σάκχοφ
Κάμπος-Μπίσεσβαρ-Γκάρι
και Μάκ κορυφή μέχρι να έρθει ένα φορ-θωρηκτό.
Αρχικά θα είμαστε λίγο ασύνδετοι και ανομοιογενείς, όμως με την ποιότητα
να ξεχειλίζει θα παίρνουμε τα αποτελέσματα.
Θα χρειαστεί λίγος χρόνος, αρκετά δυνατά ματς, χαρές, λύπες (ελπίζω πολύ λίγες),
δυνατές συγκινήσεις (όπως η πρόκριση επί του Άγιαξ σε μια κατάμεστη Τούμπα),
για να δεθούν οι παίκτες και ως άνθρωποι.Ετσι θα σφυρηλατηθεί το πνεύμα της
ομάδας.Μετα θα είμαστε αχτύπητοι !!
Θα ήθελα και έναν Ντάγκλας δίπλα στον Βαρέλα αλλά δεν πετάω
στα σύννεφα.Πάντως αυτό θα ήταν το όνειρό μου.
Ισως με πώληση Λούκας και είσοδο στους ομίλους να δούμε και πολύ
περισσότερα !!!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Highlights Ajax - Krylya Sovetov
[youtube]KTDYwW5SksA[/youtube]
και μερικά σχόλια των οπαδών από κάτω
This is really the worst preparation I have experienced in my 32 years. Never before has it been as dramatic as this season
PAOK laughs himself to death after seeing this match
Cassiera played not bad, but the defense ... Man man man, what a tragedy
Again not won, it will become a disaster season now I'm really beginning to worry in the back we make too many mistakes
ajax is no longer what it had been
[youtube]KTDYwW5SksA[/youtube]
και μερικά σχόλια των οπαδών από κάτω
This is really the worst preparation I have experienced in my 32 years. Never before has it been as dramatic as this season
PAOK laughs himself to death after seeing this match
Cassiera played not bad, but the defense ... Man man man, what a tragedy
Again not won, it will become a disaster season now I'm really beginning to worry in the back we make too many mistakes
ajax is no longer what it had been
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GoMaRoS την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ούτε ομάδα α' τοπικού δεν θα το έκανε..WestBlock4 έγραψε:Για μενα ο ΠΑΟΚ ετσι πρεπει να παει στα ματς με αγιαξ..
γλυκος
λεοβατς βαρελα-κρεσπο ματος
κανιας τσιμιροτ σακοφ
καμπος-γκαρι-μακ.
στη θεση βαρελα που λογικα δε θα μπορει να ειναι ετοιμος θα προτιμουσα μαλεζα.
υγ. ΑΝ κλείσει..
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
μπροστά έχει ποιότητα ο Άγιαξ, αλλά πραγματικά πίσω αν τους πιέσεις έχουν θέματα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ναι μεν αλλά αμα δεν κατέβουμε να παίξουμε, έχοντας συναίσθηση, τόσο θετικά για τη δική μας όσο και αναφορικά με του αγιαξ, της φανέλας κάθε ομάδας δεδομένα θα βρεθούμε μπροστά σε άσχημο χουνέρι. Και αρχή της χρονιάς είναι. Δε θα'ναι διόλου ευχάριστο να ξεκινήσουμε με αποκλεισμό από μια ομάδα, που κακά τα ψέμματα, δεν πετυχαίνουμε σε κανένα τρομερό φεγγάρι. Δηλαδή προσωπικά, θεωρητικά πάντα, δε βρίσκω πως δίχως άλλο φέρουμε τον τίτλο του καραμπινάτου αουτσαιντερ. Με την καμμία ...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ένα απο τα θετικά που βλέπω σε αυτά τα φιλικά..
είναι οι πλαγιοκοπήσεις των πλαγίων μπακ, η "υπερφόρτωση" που λέμε.. καθώς ανεβαίνουν όλη την πλευρά
και συνεργάζονται πολύ καλά με τους εξτρέμ μας..
Είναι σημάδι οργανωμένης δουλειάς και χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ έτσι το έπαιζε ακριβώς και ο Σάντος.
(Βέβαια έτσι πέφτει περισσότερη δουλειά στα αμυντικά χαφ που πρέπει να κόβουν τις αντεπιθέσεις)
Και κάτι ακόμα αδέρφια.. τις προηγούμενες φορές στα προκριματικά πήγαμε σε μεγάλα σκορ και αποκλειστήκαμε..
και με Άγιαξ και με Σάλκε και με Μέταλιστ φάγαμε πολλά πίσω και ακολουθήσαμε μόνο ως ένα σημείο στο σκοράρισμα.. πρέπει πάση θυσία να διαφυλάξουμε το 0 πίσω
και τότε θα έχουμε πολλές μα πάρα πολλές τύχες!
Πάμε Π.Α.Ο.Κ.άραααααααααααα!!
είναι οι πλαγιοκοπήσεις των πλαγίων μπακ, η "υπερφόρτωση" που λέμε.. καθώς ανεβαίνουν όλη την πλευρά
και συνεργάζονται πολύ καλά με τους εξτρέμ μας..
Είναι σημάδι οργανωμένης δουλειάς και χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ έτσι το έπαιζε ακριβώς και ο Σάντος.
(Βέβαια έτσι πέφτει περισσότερη δουλειά στα αμυντικά χαφ που πρέπει να κόβουν τις αντεπιθέσεις)
Και κάτι ακόμα αδέρφια.. τις προηγούμενες φορές στα προκριματικά πήγαμε σε μεγάλα σκορ και αποκλειστήκαμε..
και με Άγιαξ και με Σάλκε και με Μέταλιστ φάγαμε πολλά πίσω και ακολουθήσαμε μόνο ως ένα σημείο στο σκοράρισμα.. πρέπει πάση θυσία να διαφυλάξουμε το 0 πίσω
και τότε θα έχουμε πολλές μα πάρα πολλές τύχες!
Πάμε Π.Α.Ο.Κ.άραααααααααααα!!
- Δημητρης17
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τι να πω ρε παιδια.... Ελεγα οτι ειναι πενηντα - πενηντα, αλλα νομιζω, οτι μ αυτα που ειδα απ τον Αγιαξ ειναι ογδοντα - εικοσι!!! Θα ειναι κριμα να μην περασουμε τις μικρες Ολλανδεζες, ξανθα κοριτσακια ειναι, δεν νομιζω να δυσκολευτουμε!!! Αυτα βεβαια θα κριθουν στο χορταρι, αλλα οπως τα ειδα, τις εκοψα για μεγαλες λούγκρες τις Ολλανδεζες!!!