ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...MANIAKOS έγραψε:Ειπαμε χοντροκωλης
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Βασικά να του απαγορευτει να κάνει 2η τρίπλα στην ίδια φάση...DimitrisS έγραψε:Hρεμα τα λεω εγω ρε συ.ilovegame27 έγραψε:DimitrisS έγραψε:Ειναι διαφορετικο ilove. Δεν γινεται τρεις φορες να μπαινεις περιοχη να πρεπει να κανεις μια απλη πασα διπλα σου για να ολοκληρωθει η φαση και να κανεις χαζομαρες τριπλιτσες χανοντας την μπαλα. Δεν γινεται, ακομα και σε φιλικο.
Δεν θυμάμαι ποιοι αποθέωναν τον Ζάιρο στο πρώτο η το δεύτερο φίλικό!Και ούτε θα κάτσω να σημειώνω!
Γιατί κάποιοι που κράζανε τον Όλσεν και μετά υπήρχε στεναχώρια που τον δώσαμε δανεικό στην Κοπενχάγη!
Ο Ροντρίγκεζ ήταν χάλια σήμερα!Τι πρέπει να πούμε?Δεν κάνει?
ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!!!!1Και προφανως δεν ειπα οτι δεν κανει. Αλλα δεν πρεπει να το ξανακανει. Και ακριβως επειδη μιλαμε για τον Ζαιρο που ξερουμε ολοι οτι εχει τα παντα για να μεινει και να παιξει μπαλαρα, πρεπει καποιος να του βαλει λιγο μυαλο μεσα απο την ομαδα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
+++ εκτος απο την "ποιοτηκη", αν δεν αλλαξει δεν προκειτε να κανει καριερα εδω.MANIAKOS έγραψε:Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές
Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές
Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ
Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ετιεν λογικα ειρωνικα το λες αλλα κομπλε.
Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να ξανακανει τριπλα προφανως.
Σε τρεις περιπτωσεις βγαινει απο αριστερα εχει ελευθερους συμπαικτες και δεν κανει τριπλα, απλα μπερδευεται. Το να κανεις τριπλα και να μην σου βγει νταξει οκ. Το να πουλησεις 3 φορες την μπαλα σε παρομοια κατασταση....
Ξαναλεω φιλικα ειναι δεν σταυρωσα κανεναν, ενα απλο σχολιο κανω.
Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να ξανακανει τριπλα προφανως.
Σε τρεις περιπτωσεις βγαινει απο αριστερα εχει ελευθερους συμπαικτες και δεν κανει τριπλα, απλα μπερδευεται. Το να κανεις τριπλα και να μην σου βγει νταξει οκ. Το να πουλησεις 3 φορες την μπαλα σε παρομοια κατασταση....
Ξαναλεω φιλικα ειναι δεν σταυρωσα κανεναν, ενα απλο σχολιο κανω.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σημαντικό το οτί οι πλευρές δουλεύουν καλά.
Ο ροντρίγκεζ ελπίζω να ανοίξει λογαριασμό είναι αρκετά απαραίτητος!
Ο ΠΑΟΚ Θέλει ΦΟΡΑΚΛΑ!
Στα χάφ ο Χαρίσης δεν είναι έτοιμος ειδικά χωρίς τζιόλη δίπλα του!
Ελπίζω να πάμε με τσίμι/σακχόφ/μπίρσεβαρ ταιριάζουν σε χαρακτηριστικά-και προσφέρουν διαφορετικά στοιχεία με μόνο μειονέκτημα την έλλειψη δύναμης ειδικά με τζαβέλα-κρέσπο πίσω!
Ο ροντρίγκεζ ελπίζω να ανοίξει λογαριασμό είναι αρκετά απαραίτητος!
Ο ΠΑΟΚ Θέλει ΦΟΡΑΚΛΑ!
Στα χάφ ο Χαρίσης δεν είναι έτοιμος ειδικά χωρίς τζιόλη δίπλα του!
Ελπίζω να πάμε με τσίμι/σακχόφ/μπίρσεβαρ ταιριάζουν σε χαρακτηριστικά-και προσφέρουν διαφορετικά στοιχεία με μόνο μειονέκτημα την έλλειψη δύναμης ειδικά με τζαβέλα-κρέσπο πίσω!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Της κοντής ψ@λής της φταίνε οι τρίχες λένε στο χωριό μου με το συμπάθειο...Gospi έγραψε:θελει πολλη δουλεια και υπομονη ο Ζαιρο... δειχνει οτι το χει αλλα μονιμα κατι παει στραβα...
τι να πω...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όλο μέλι, μέλι και τηγανίτα γιοκ...δυστυχώς...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
DimitrisS έγραψε:Ετιεν λογικα ειρωνικα το λες αλλα κομπλε.
Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να ξανακανει τριπλα προφανως.
Σε τρεις περιπτωσεις βγαινει απο αριστερα εχει ελευθερους συμπαικτες και δεν κανει τριπλα, απλα μπερδευεται. Το να κανεις τριπλα και να μην σου βγει νταξει οκ. Το να πουλησεις 3 φορες την μπαλα σε παρομοια κατασταση....
Ξαναλεω φιλικα ειναι δεν σταυρωσα κανεναν, ενα απλο σχολιο κανω.
Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας και της ατομικότητας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 17:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σήμερα τι παίκτημε με αυτό το κοράκι? Καθυστερημένος ήταν? Έπαιξε 90-10 σε φιλικό αγώνα στο α' ημιχρονο. Σε κάθε μαρκάρισμα τραβούσανε με τα χέρια, πέρα από τις κλοτσίες που ρίξανε και δε σφύριξε. Το 2-0 μας αδικεί ελέω διαιτητή. Αρχίζουν βλέπω σε αυτή τη φάση τα φιλικά να σοβαρεύουν και για αυτό οι λιγες αλλαγές. Σοβαρή η ομάδα, έπαιζε με σταθερότητα πίσω και δείχνει ότι θα έχει αρκετά καλό ποσοστό ετοιμότητας στον πρώτο επισημο αγώνα.
Χωρίς να το πάω σε γκρίνια, μου φάνηκαν λίγα τα φετινά φιλικά όταν έχουμε τόσο μεγάλο ρόστερ. Θα μπορούσαν να γίνονται ανά 2 μέρες, όπου όσοι παίζουν στο 1ο φιλικό να μη αγωνίζονται καθόλου στο 2ο. Ο Δημητριάδης, και μερικοί ακόμη, θα είχαν περισσότερο χρόνο ώστε να μπουν στην ομάδα. Τώρα φυσικά δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε τέτοιο ρυθμό, γιατί οι αγώνες είναι πολύ κοντά. Ο Ίβιτς είναι γάτα και ξέρει το ρόστερ της ομάδας, οπότε γνωρίζει πολύ καλά πως θα έχει έτοιμη την ομάδα.
Χωρίς να το πάω σε γκρίνια, μου φάνηκαν λίγα τα φετινά φιλικά όταν έχουμε τόσο μεγάλο ρόστερ. Θα μπορούσαν να γίνονται ανά 2 μέρες, όπου όσοι παίζουν στο 1ο φιλικό να μη αγωνίζονται καθόλου στο 2ο. Ο Δημητριάδης, και μερικοί ακόμη, θα είχαν περισσότερο χρόνο ώστε να μπουν στην ομάδα. Τώρα φυσικά δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε τέτοιο ρυθμό, γιατί οι αγώνες είναι πολύ κοντά. Ο Ίβιτς είναι γάτα και ξέρει το ρόστερ της ομάδας, οπότε γνωρίζει πολύ καλά πως θα έχει έτοιμη την ομάδα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Την Πεμπτη λογικα θα φανουν τα πλανα του Ιβιτς για Αγιαξ. Δεν θα παραξενευτω αν δω 3αδα με Κανιας, Σακχωφ και Ντιεγκο. Ο Τσιμι ειναι πολυ πεσμενος για την ωρα, ισως και λογω προετοιμασιας, μιας και κανει για 1η φορα απο την αρχη τετοια προετοιμασια και μαλλον παει για μια ποιοτικοτατη 1η αλλαγη στο κεντρο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Oκ, λαθος καταλαβα αλλα κι εσυ υπερβολη η λεξη "απαγορευω"Ettien έγραψε:![]()
Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2202
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σημερα εκνευριστηκα απο 2 πραγματα:
1)Το σκληρο παιχνιδι που επετρεπε το κορακι στους συμπατριωτες του.
2)Την αποδοση καποιων παικτων μας.
Γλυκος δεν χρειαστηκε ιδιαιτερα.
Κρεσπο θετικος.Τζαβελλας μερικες φορες κουρασε την μπαλα και οχι μονο.(Γιωργακη τα τραβηγματα που κανεις στα στημενα καποια στιγμη θα στοιχισουν.Κοψτο σιγα σιγα)
Ματος και Λεοβατς αρκετα καλοι αλλα λειπουν οι αυτοματισμοι ακομη του Ματος με τον Καμπος.
Χαρισης σχεδον ανυπαρκτος με πολλα λαθη.Τσιμιροτ μετριος.Σακχοφ στο πρωτο μετριος αλλα στο 2ο παιζοντας στο "8" για μενα ηταν ο καλυτερος μαζι με Μπισεσβαρ ο οποιος χρειαζεται πολλη δουλεια στην φυσικη κατασταση.
Ροντριγκεζ φλυαρος.Καμπος θετικος αλλα με χαμενες καλες ευκαιριες.
Κλαους ανυπαρκτος
Ζαιρο καλυτερα να μην... να μην σχολιασω...
Τους υπολοιπους ειναι κριμα να τους κρινεις μια και επαιξαν λιγο.
1)Το σκληρο παιχνιδι που επετρεπε το κορακι στους συμπατριωτες του.
2)Την αποδοση καποιων παικτων μας.
Γλυκος δεν χρειαστηκε ιδιαιτερα.
Κρεσπο θετικος.Τζαβελλας μερικες φορες κουρασε την μπαλα και οχι μονο.(Γιωργακη τα τραβηγματα που κανεις στα στημενα καποια στιγμη θα στοιχισουν.Κοψτο σιγα σιγα)
Ματος και Λεοβατς αρκετα καλοι αλλα λειπουν οι αυτοματισμοι ακομη του Ματος με τον Καμπος.
Χαρισης σχεδον ανυπαρκτος με πολλα λαθη.Τσιμιροτ μετριος.Σακχοφ στο πρωτο μετριος αλλα στο 2ο παιζοντας στο "8" για μενα ηταν ο καλυτερος μαζι με Μπισεσβαρ ο οποιος χρειαζεται πολλη δουλεια στην φυσικη κατασταση.
Ροντριγκεζ φλυαρος.Καμπος θετικος αλλα με χαμενες καλες ευκαιριες.
Κλαους ανυπαρκτος
Ζαιρο καλυτερα να μην... να μην σχολιασω...
Τους υπολοιπους ειναι κριμα να τους κρινεις μια και επαιξαν λιγο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ρε συ δημήτρη δεν είπα να μην τριπλάρει έτσι γενικώς και αορίστως, αλλά 2η τρίπλα στην ίδια φάση (αντι να ψάξει να βρει συμπαίκτη του), επειδή έχει την τάση για το κάτι παραπανω, θα πρέπει να του απαγορευτει με Π.Δ. ή έστω (αν το θεωρείς βαρύ) να τον "συμβουλέψουν" να το αποφεύγει.DimitrisS έγραψε:Oκ, λαθος καταλαβα αλλα κι εσυ υπερβολη η λεξη "απαγορευω"Ettien έγραψε:![]()
Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.. Για αυτο ενιωσα ειρωνια. Η τριπλα πρεπει να γινεται οταν πρεπει. Οταν δεν εχεις ευκολη πασα σε συμπαικτη στο ενας με εναν πρεπει να την κανεις την τριπλα.
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ettien έγραψε:Ρε συ δημήτρη δεν είπα να μην τριπλάρει έτσι γενικώς και αορίστως, αλλά 2η τρίπλα στην ίδια φάση (αντι να να ψάξει να βρει συμπαίκτη του), επειδή έχει την τάση για το κάτι παραπανω, θα πρέπει να του απαγορευτει με Π.Δ. ή έστω (αν το θεωρείς βαρύ) να τον "συμβουλέψουν" να το αποφεύγει.DimitrisS έγραψε:Oκ, λαθος καταλαβα αλλα κι εσυ υπερβολη η λεξη "απαγορευω"Ettien έγραψε:![]()
Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.. Για αυτο ενιωσα ειρωνια. Η τριπλα πρεπει να γινεται οταν πρεπει. Οταν δεν εχεις ευκολη πασα σε συμπαικτη στο ενας με εναν πρεπει να την κανεις την τριπλα.
Χουντικός?????
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Οχι. Γιατί αυτη η ερωτηση ?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Καταλαβαινω Ετιεν πως το λες και συμφωνω.
Και εχει διαφορα τριπλα τριπλα. Ο Καμπος τριπλαρει με σωμα! Αρκετες φορες βγηκε για παραδειγμα παικτης δεξια του και εκανε κινηση οτι θα την δωσει για να ξεφυγει απο τον αμυντικο. Μεγαλο κεφαλαιο θα ειναι φετος ο Καμπος. Νομιζω μια φορα εχασε την μπαλα και αυτο επειδη τον προδωσαν τα ποδια του απο την κουραση και του εφυγε η μπαλα.
Και εχει διαφορα τριπλα τριπλα. Ο Καμπος τριπλαρει με σωμα! Αρκετες φορες βγηκε για παραδειγμα παικτης δεξια του και εκανε κινηση οτι θα την δωσει για να ξεφυγει απο τον αμυντικο. Μεγαλο κεφαλαιο θα ειναι φετος ο Καμπος. Νομιζω μια φορα εχασε την μπαλα και αυτο επειδη τον προδωσαν τα ποδια του απο την κουραση και του εφυγε η μπαλα.