Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

MANIAKOS έγραψε:Ειπαμε χοντροκωλης :opaokara:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Ettien »

DimitrisS έγραψε:
ilovegame27 έγραψε:
DimitrisS έγραψε:Ειναι διαφορετικο ilove. Δεν γινεται τρεις φορες να μπαινεις περιοχη να πρεπει να κανεις μια απλη πασα διπλα σου για να ολοκληρωθει η φαση και να κανεις χαζομαρες τριπλιτσες χανοντας την μπαλα. Δεν γινεται, ακομα και σε φιλικο.


Δεν θυμάμαι ποιοι αποθέωναν τον Ζάιρο στο πρώτο η το δεύτερο φίλικό!Και ούτε θα κάτσω να σημειώνω!
Γιατί κάποιοι που κράζανε τον Όλσεν και μετά υπήρχε στεναχώρια που τον δώσαμε δανεικό στην Κοπενχάγη!
Ο Ροντρίγκεζ ήταν χάλια σήμερα!Τι πρέπει να πούμε?Δεν κάνει?
ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!!!!1
Hρεμα τα λεω εγω ρε συ. 8-) Και προφανως δεν ειπα οτι δεν κανει. Αλλα δεν πρεπει να το ξανακανει. Και ακριβως επειδη μιλαμε για τον Ζαιρο που ξερουμε ολοι οτι εχει τα παντα για να μεινει και να παιξει μπαλαρα, πρεπει καποιος να του βαλει λιγο μυαλο μεσα απο την ομαδα.
Βασικά να του απαγορευτει να κάνει 2η τρίπλα στην ίδια φάση...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από stelyk »

MANIAKOS έγραψε:Ο γκαρι ειχε κ καλές κ κακές στιγμές

Ο ζαιρο δυστυχως μονο κακές

Θελει να δειξει αλλα δεν του βγαίνει τπτ

Ποιοτική αλλγη αλλα μακριά απο 11αδα
+++ εκτος απο την "ποιοτηκη", αν δεν αλλαξει δεν προκειτε να κανει καριερα εδω.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

Ετιεν λογικα ειρωνικα το λες αλλα κομπλε.

Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να ξανακανει τριπλα προφανως.

Σε τρεις περιπτωσεις βγαινει απο αριστερα εχει ελευθερους συμπαικτες και δεν κανει τριπλα, απλα μπερδευεται. Το να κανεις τριπλα και να μην σου βγει νταξει οκ. Το να πουλησεις 3 φορες την μπαλα σε παρομοια κατασταση....

Ξαναλεω φιλικα ειναι δεν σταυρωσα κανεναν, ενα απλο σχολιο κανω.
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Σημαντικό το οτί οι πλευρές δουλεύουν καλά.
Ο ροντρίγκεζ ελπίζω να ανοίξει λογαριασμό είναι αρκετά απαραίτητος!
Ο ΠΑΟΚ Θέλει ΦΟΡΑΚΛΑ!
Στα χάφ ο Χαρίσης δεν είναι έτοιμος ειδικά χωρίς τζιόλη δίπλα του!
Ελπίζω να πάμε με τσίμι/σακχόφ/μπίρσεβαρ ταιριάζουν σε χαρακτηριστικά-και προσφέρουν διαφορετικά στοιχεία με μόνο μειονέκτημα την έλλειψη δύναμης ειδικά με τζαβέλα-κρέσπο πίσω!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από goran 64 »

Gospi έγραψε:θελει πολλη δουλεια και υπομονη ο Ζαιρο... δειχνει οτι το χει αλλα μονιμα κατι παει στραβα...
τι να πω...

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Της κοντής ψ@λής της φταίνε οι τρίχες λένε στο χωριό μου με το συμπάθειο... :)

Όλο μέλι, μέλι και τηγανίτα γιοκ...δυστυχώς... :(



:idea: Ρε παιδιά, λέτε όσοι παίζουν μπάλα στην Σλοβακία και φεύγουν εκτός να παθαίνουν κοκομπλόκο??? :?
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Ettien »

DimitrisS έγραψε:Ετιεν λογικα ειρωνικα το λες αλλα κομπλε.

Δεν εννοω οτι δεν πρεπει να ξανακανει τριπλα προφανως.

Σε τρεις περιπτωσεις βγαινει απο αριστερα εχει ελευθερους συμπαικτες και δεν κανει τριπλα, απλα μπερδευεται. Το να κανεις τριπλα και να μην σου βγει νταξει οκ. Το να πουλησεις 3 φορες την μπαλα σε παρομοια κατασταση....

Ξαναλεω φιλικα ειναι δεν σταυρωσα κανεναν, ενα απλο σχολιο κανω.

:shock:

Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας και της ατομικότητας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 17:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από vs40 »

Σήμερα τι παίκτημε με αυτό το κοράκι? Καθυστερημένος ήταν? Έπαιξε 90-10 σε φιλικό αγώνα στο α' ημιχρονο. Σε κάθε μαρκάρισμα τραβούσανε με τα χέρια, πέρα από τις κλοτσίες που ρίξανε και δε σφύριξε. Το 2-0 μας αδικεί ελέω διαιτητή. Αρχίζουν βλέπω σε αυτή τη φάση τα φιλικά να σοβαρεύουν και για αυτό οι λιγες αλλαγές. Σοβαρή η ομάδα, έπαιζε με σταθερότητα πίσω και δείχνει ότι θα έχει αρκετά καλό ποσοστό ετοιμότητας στον πρώτο επισημο αγώνα.

Χωρίς να το πάω σε γκρίνια, μου φάνηκαν λίγα τα φετινά φιλικά όταν έχουμε τόσο μεγάλο ρόστερ. Θα μπορούσαν να γίνονται ανά 2 μέρες, όπου όσοι παίζουν στο 1ο φιλικό να μη αγωνίζονται καθόλου στο 2ο. Ο Δημητριάδης, και μερικοί ακόμη, θα είχαν περισσότερο χρόνο ώστε να μπουν στην ομάδα. Τώρα φυσικά δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε τέτοιο ρυθμό, γιατί οι αγώνες είναι πολύ κοντά. Ο Ίβιτς είναι γάτα και ξέρει το ρόστερ της ομάδας, οπότε γνωρίζει πολύ καλά πως θα έχει έτοιμη την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5024
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από stelyk »

Την Πεμπτη λογικα θα φανουν τα πλανα του Ιβιτς για Αγιαξ. Δεν θα παραξενευτω αν δω 3αδα με Κανιας, Σακχωφ και Ντιεγκο. Ο Τσιμι ειναι πολυ πεσμενος για την ωρα, ισως και λογω προετοιμασιας, μιας και κανει για 1η φορα απο την αρχη τετοια προετοιμασια και μαλλον παει για μια ποιοτικοτατη 1η αλλαγη στο κεντρο.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

Ettien έγραψε: :shock:

Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.
Oκ, λαθος καταλαβα αλλα κι εσυ υπερβολη η λεξη "απαγορευω" :) . Για αυτο ενιωσα ειρωνια. Η τριπλα πρεπει να γινεται οταν πρεπει. Οταν δεν εχεις ευκολη πασα σε συμπαικτη στο ενας με εναν πρεπει να την κανεις την τριπλα.
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Σημερα εκνευριστηκα απο 2 πραγματα:
1)Το σκληρο παιχνιδι που επετρεπε το κορακι στους συμπατριωτες του.
2)Την αποδοση καποιων παικτων μας.
Γλυκος δεν χρειαστηκε ιδιαιτερα.
Κρεσπο θετικος.Τζαβελλας μερικες φορες κουρασε την μπαλα και οχι μονο.(Γιωργακη τα τραβηγματα που κανεις στα στημενα καποια στιγμη θα στοιχισουν.Κοψτο σιγα σιγα)
Ματος και Λεοβατς αρκετα καλοι αλλα λειπουν οι αυτοματισμοι ακομη του Ματος με τον Καμπος.
Χαρισης σχεδον ανυπαρκτος με πολλα λαθη.Τσιμιροτ μετριος.Σακχοφ στο πρωτο μετριος αλλα στο 2ο παιζοντας στο "8" για μενα ηταν ο καλυτερος μαζι με Μπισεσβαρ ο οποιος χρειαζεται πολλη δουλεια στην φυσικη κατασταση.
Ροντριγκεζ φλυαρος.Καμπος θετικος αλλα με χαμενες καλες ευκαιριες.
Κλαους ανυπαρκτος
Ζαιρο καλυτερα να μην... να μην σχολιασω...
Τους υπολοιπους ειναι κριμα να τους κρινεις μια και επαιξαν λιγο.
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Ettien »

DimitrisS έγραψε:
Ettien έγραψε: :shock:

Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.
Oκ, λαθος καταλαβα αλλα κι εσυ υπερβολη η λεξη "απαγορευω" :) . Για αυτο ενιωσα ειρωνια. Η τριπλα πρεπει να γινεται οταν πρεπει. Οταν δεν εχεις ευκολη πασα σε συμπαικτη στο ενας με εναν πρεπει να την κανεις την τριπλα.
Ρε συ δημήτρη δεν είπα να μην τριπλάρει έτσι γενικώς και αορίστως, αλλά 2η τρίπλα στην ίδια φάση (αντι να ψάξει να βρει συμπαίκτη του), επειδή έχει την τάση για το κάτι παραπανω, θα πρέπει να του απαγορευτει με Π.Δ. ή έστω (αν το θεωρείς βαρύ) να τον "συμβουλέψουν" να το αποφεύγει. :D
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1831
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ilovegame27 »

Ettien έγραψε:
DimitrisS έγραψε:
Ettien έγραψε: :shock:

Καμιά ειρωνεια από μένα. Πραγματικά το λέω ότι ο παίκτης προσπαθώντας να δείξει το κάτι παραπάνω κάνει κατάχρηση της τρίπλας κι έτσι χάνει την μπάλα. Θα πρέπει να του κάνει μάθημα ο Ιβιτς να γίνει πιο απλος στο παιχνίδι του.
Oκ, λαθος καταλαβα αλλα κι εσυ υπερβολη η λεξη "απαγορευω" :) . Για αυτο ενιωσα ειρωνια. Η τριπλα πρεπει να γινεται οταν πρεπει. Οταν δεν εχεις ευκολη πασα σε συμπαικτη στο ενας με εναν πρεπει να την κανεις την τριπλα.
Ρε συ δημήτρη δεν είπα να μην τριπλάρει έτσι γενικώς και αορίστως, αλλά 2η τρίπλα στην ίδια φάση (αντι να να ψάξει να βρει συμπαίκτη του), επειδή έχει την τάση για το κάτι παραπανω, θα πρέπει να του απαγορευτει με Π.Δ. ή έστω (αν το θεωρείς βαρύ) να τον "συμβουλέψουν" να το αποφεύγει. :D

Χουντικός?????
Άβαταρ μέλους
Ettien
Δημοσιεύσεις: 1310
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2016, 11:28

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Ettien »

Οχι. Γιατί αυτη η ερωτηση ?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ettien την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 17:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

Καταλαβαινω Ετιεν πως το λες και συμφωνω.

Και εχει διαφορα τριπλα τριπλα. Ο Καμπος τριπλαρει με σωμα! Αρκετες φορες βγηκε για παραδειγμα παικτης δεξια του και εκανε κινηση οτι θα την δωσει για να ξεφυγει απο τον αμυντικο. Μεγαλο κεφαλαιο θα ειναι φετος ο Καμπος. Νομιζω μια φορα εχασε την μπαλα και αυτο επειδη τον προδωσαν τα ποδια του απο την κουραση και του εφυγε η μπαλα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”