Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
παντως ο ρεφ ολανδος κλωνος του σπαθα
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Α ρε ζαιρο μια φορα να γινεις λιγο πιο ουσιαστικος...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ζαιρο 3 φορες πηρες την μπαλα στα τετοια σου η ομαδα..τοσες επιλογες ειχες και τις φυστικωσες..
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
θελει πολλη δουλεια και υπομονη ο Ζαιρο... δειχνει οτι το χει αλλα μονιμα κατι παει στραβα...
τι να πω...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τι να πω...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ζαιρο παληκαρι μου τι να πει κανεις...Θα στα πει ελπιζω ο Βλανταν.
Μπισεσβαρ οταν επαιρνε την μπαλα περιμενες κατι καλο και παντα εκανε το σωστο.
Σακχοφ ακομα τρεχει.
Τσιμιροτ πρεπει να ξυπνησει.
Μπισεσβαρ οταν επαιρνε την μπαλα περιμενες κατι καλο και παντα εκανε το σωστο.
Σακχοφ ακομα τρεχει.
Τσιμιροτ πρεπει να ξυπνησει.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Ζάιρο απλά αδικεί τον εαυτό του, 3 επιθεσεις τις χαλασε μόνος του
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
εχουμε μηπως κανενα φιλικο με δυνατο αντιπαλο πριν τον αγιαξ?? περα απο το ροντεο ματς με τους ρουμανους στο πρωτο ημιχρονο δεν ειδαμε καθολου την ομαδα σε συνθηκες πιεσης στην αμυνα νομιζω 
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δεν ειναι μυικο του Λεοβατς απο οτι καταλαβα. Χτυπημα πρεπει να ηταν.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο ζαιρο ειναι φελλός και αφελής,, 4 φορές βγαίνει όμορφα με δίπλα παικτη και σκουντουφλαει... Ντάξει άγχος οκ, να δείξει κατι παραπανω κτλ αλλα ρε παλικάρι μου έλεος...
Αν δεν μείνει ο μακ ,δεν βγαίνει η χρονια με ντζαλμα κ Ροντρίγκες,,, ντεφακτο
Αν δεν μείνει ο μακ ,δεν βγαίνει η χρονια με ντζαλμα κ Ροντρίγκες,,, ντεφακτο
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ο μίνος κωμικοτραγικός
κάτι τέτοια δείχνουν το επίπεδο της χώρας μας, δυστυχώς
δε μπορεί ο μίνος να είναι ο ανταποκριτής της ετ3
βασικά απορώ πως είναι και δημοσιογράφος
στα του ματς αργότερα
κάτι τέτοια δείχνουν το επίπεδο της χώρας μας, δυστυχώς
δε μπορεί ο μίνος να είναι ο ανταποκριτής της ετ3
βασικά απορώ πως είναι και δημοσιογράφος
στα του ματς αργότερα