Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Γκολλλλλλλλλλαρααααααααα ο Κάμποςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Gospi έγραψε:κλαιω με πανηγυρισμο μπαρμπα πανω στον καμπος!!!!!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δωσε φως δεν το ειδα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τρελανε μας μπισεσβαρρ! Εβγαλες και το χαντικαπ!
Τζαλμα γρήγορα βελτιωθηκες στα τελείωματα
Τζαλμα γρήγορα βελτιωθηκες στα τελείωματα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Με το που σκοραρειο καμπος και κανει πανηγυρισμο γυριζει να παει προς τους συμπαικτες για τα συγχαρηκια και ορμαει ενας μπαρμπας απο την κερκιδα και φορτωνεται στην πλατη πλαγια του καμπος!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο τζαλμα φετος θα ειναι μαγικος... εχει τρομερη ταχυτητα... γνωμη μου παντως θα ηταν να κρατησουμε μακ κ να παιζουμε με μακ τζαλμα.. και εννοειται σακοφ να μη βγαινει για κανενα λογο
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Gospi έγραψε:Με το που σκοραρειο καμπος και κανει πανηγυρισμο γυριζει να παει προς τους συμπαικτες για τα συγχαρηκια και ορμαει ενας μπαρμπας απο την κερκιδα και φορτωνεται στην πλατη πλαγια του καμπος!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΠΑΟΚσης ρε ακομα και στο φιλικο μπορει να παθει καρδια για το αποτελεσμα της ομαδας
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ε, σοβαρά τώρα, ο Μήνος αν δεν ήταν στο Δημόσιο, θα μπορούσε να δουλεύει σε Ιδιωτικό Τομέα ως δημοσιογράφος;;
Ούτε να μιλάει σωστά ελληνικά γνωρίζει, ούτε ποδοσφαιρική ανάλυση μπορεί να κάνει, το παιδί είναι να για την 4 να χοροπηδάει με κάνα πυρσό.
Ούτε να μιλάει σωστά ελληνικά γνωρίζει, ούτε ποδοσφαιρική ανάλυση μπορεί να κάνει, το παιδί είναι να για την 4 να χοροπηδάει με κάνα πυρσό.