Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Χομπίστας είναι ο Μίνος, λεφτά εχει
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
αυτα τα φαουλ ουτε στον γαυρο δεν δινονται...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο μοναδικός παίχτης μας που μπορεί να στείλει τη μπάλα στα δίκτυα σε αντεπίθεση είναι ο Μυστακίδης.
Τέλος.
Τέλος.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Νταξει παιδιά, τις ευκαριες για τροφοδοτηση ή κάθετες τις δημιουργεις και συ με τις κινήσεις σου.
Με κινηση να προφέρεις ενα-δυο, αξιοποιεις και ανεβαζεις τους συμπαίκτες σου, δημιουργεις ανισορροπια στον αντιπαλο και στην τελική βοηθάς αυτους π εχουν την ταχυτητα να βγουν σε αντεπιθεση..
Ο,τι επισημαινει κ ο cccp με την τελευταία του κουβεντα
Τζαλμαρα, φτου φτου, λιγο τελικη να βελτιωσεις.
Με κινηση να προφέρεις ενα-δυο, αξιοποιεις και ανεβαζεις τους συμπαίκτες σου, δημιουργεις ανισορροπια στον αντιπαλο και στην τελική βοηθάς αυτους π εχουν την ταχυτητα να βγουν σε αντεπιθεση..
Ο,τι επισημαινει κ ο cccp με την τελευταία του κουβεντα
Τζαλμαρα, φτου φτου, λιγο τελικη να βελτιωσεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος simba την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 16:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ναι και στα γραφεία τους εχει πιάσει αμόκ από τις προτάσεις για τον τσαβι της Αλβανίας να ουμε..ποιον χαριση ρε φίλε εχεις κανιας σαχοβ τσιμιροτ και αναφέρεις χαριση..συνελθε...Γκουερινο έγραψε:ετοιμαζουν προταση απο την μπαρτσα για τον χαριση γιατι βγαζει ματιαpaokpantou έγραψε:Ο χειρότερος μετά τον κατσε είναι ο κατσε...ειναι ο χειρότερος... και θα στο λέω μέχρι να το καταλάβεις...Γκουερινο έγραψε:Εγω αναρωτιεμαι με το κεντρο που βλεπουμε σημερα και με την στεαουα αν επιμενουμε οτι ο κατσε ειναι ο χειροτερος μας χαφ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33926
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
[quote="logios"]Χομπίστας είναι ο Μίνος, λεφτά έχει
Κάνεις λάθος..
Κάνεις λάθος..
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Θαρρω πως χρειάζεται να βγει ο σαχοφ, δεν εχει πολλες προπονησεις, μην έχουμε αλλα..
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
προβλεπω ασιστ μπισεσβαρ και γκολ ζαιρο
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Σακχοφ φενεται οτι ειναι πολυ βαρης σιγουρα.
Ο Μπισεσβαρ παντος ενω απο πλευρας ρυθμου ειναι σιγουρα ανετοιμος δεν μπορεις να πεις οτι ειναι πολυ πισω απο φυσικη κατασταση...δεν ειναι περιπατητης παικτης με τιποτα.
Ο Μπισεσβαρ παντος ενω απο πλευρας ρυθμου ειναι σιγουρα ανετοιμος δεν μπορεις να πεις οτι ειναι πολυ πισω απο φυσικη κατασταση...δεν ειναι περιπατητης παικτης με τιποτα.
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ασε μας ρε αθανασιαδη!α παρα τα μας αγορακι μου...
σε ολο το παιχνιδι μιση φορα μπαλα δεν επιασες!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
σε ολο το παιχνιδι μιση φορα μπαλα δεν επιασες!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δε ξερω τι λετε παντως ο κλαους η εχει βαρια ποδια λογω προετοιμασιας η απλα βαριεται.... πουθενα δεν υπαρχει