Η μπάλα πήγε 3 φορές εκεί που θα έπρεπε να είναι ο Κλάους αλλά δεν ήταν.logios έγραψε:Πήγε η μπάλα στον Κλάους , παίξανε μαζί του;
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
το θέμα είναι ότι ούτε η μπάλα πάει στον κλάους, ούτε ο κλάους πάει στη μπάλα
έχουνε σχέση εξ αποστάσεως
έχουνε σχέση εξ αποστάσεως
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Sera4 έγραψε:να μην ξεχναμε επισης οτι και ο αντιπαλος βγηκε 13ος περισυ και φετος αναμενεται ακομα χειροτερος :ugeek:
Eμενα Σεραφειμ δε μου φαινεται κακη η τβεντε,τωρα αν αναμενετε η ηταν δεν το ξερω.
Εγω βλεπω μια οργανωμενη ομαδα με σχεδιο που προσπαθει μεσα στο γηπεδο.
Εμεις εχουμε θεμα στο κεντρο και ο Κλαους ειναι εκτος τοπου και χρονου,παντα πισω απο τα στοπερ χωρις καμια συμμετοχη στο παιχνιδι.
Γραφετε για τον γκαρι οτι πρεπει να του τραβηξει το αυτι και λοιπες .... το οτι δεν του εχει δωσει ουτε ενα φαουλ απο τα τρια ξεκαθαρα που του εχουν γινει και κανα δυο ακομα αμφισβητουμενα.δε μιλαει κανεις.
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κατσικας μεσα, Μπισεβαρ μεσα.. ωρα να παιξουμε στοιχημα νομιζω 
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σε εκείνη την μπαλιά του Λέοβατς, που ο Τζαλμά πήγε να την κατεβάσει και την έστειλε άουτ θα σταθώ.
Από τέτοιες φάσεις, μπορείς να καταλάβεις τις δυνατότητες κάποιου.
Θέλω να δω σε παρόμοια φάση αντίδραση από Μπίσεβαρ.
Από τέτοιες φάσεις, μπορείς να καταλάβεις τις δυνατότητες κάποιου.
Θέλω να δω σε παρόμοια φάση αντίδραση από Μπίσεβαρ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κατσικας ως Ball playing defender
Όχι ρε Μπισεσβαρ!!!
Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
Όχι ρε Μπισεσβαρ!!!
Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο Κατσε ειναι ασχετος αμυντικα οποτε αν ηταν μεσα σε τι ακριβως θα βοηθουσε? Η μθπως ειναι καλος στην αναπτυξη? σε τι ακριβως ειναι καλος ο Κατσε?
Ειλικρινα δεν εχω καμια εμπαθεια ουτε αντιπαθεια με το παιδι αλλα αυτα μου εχει δειξει τοσα χρονια. Ο Τζιολης τουλαχιστον ξερει τη θεση στο 6.
Ειλικρινα δεν εχω καμια εμπαθεια ουτε αντιπαθεια με το παιδι αλλα αυτα μου εχει δειξει τοσα χρονια. Ο Τζιολης τουλαχιστον ξερει τη θεση στο 6.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πες το ρlogios έγραψε:Πήγε η μπάλα στον Κλάους , παίξανε μαζί του;
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Συνεχιζουμε να βγαζουμε πολλες σεντρες αλλα δυστηχως στο πουθενα.
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Μήπως να αγοράσουμε Κατσικά τώρα που έχουν οικονομικό πρόβλημα οι Ολλανδοί?
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κωλογήπεδο
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πες το γιατι κοντευω να τρελαθω...ποσες φορες ο γκαρυ ενω ειχε ευκολη μπαλια δεν την εδωσε;;;ποσες φορες τον βρηκανε με σεντρα;;αν περιμενετε να την μπαλα που ουτε ο σακχοφ ουτε ο χαρισης ανεβασαν να την παρει ο κλαους μαλλον αλλα πραγματα περιμενετε..logios έγραψε:Πήγε η μπάλα στον Κλάους , παίξανε μαζί του;
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk