Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από CCCP »

gergeo4 έγραψε:χαρισης-κλαους ανυπαρκτοι!οι υπολοιποι απο καλοι εως πολυ καλοι..κορυφαιοι καμπος-κρεσπο
Ειναι τυχαιο οτι οι δυο παικτες τους οποιους το ονομα ακουστηκε το λιγοτερο ειναι οι δυο Ελληνες? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Το καλο ειναι οτι οι μετεγγραφες ειναι καλοι παικτες απο οτι φαινεται

Κ ο σαχοφ δυνατος ο μονος βασικά που τους εχει στη δυναμη κατα τα αλλα στις μονομαχίες μας κατάπιαν σωματικώς

Ο τζαλμα ωραίος
Ο ματος καλος χωρις κατι σουπερ

Σε καμι περιπτωση δεν ειναι λινο βεβαια τεχνικά

Περίμενα χοντροκωλη να το παρει μονος του


Στα πλην σε κακη κατάσταση χαρισης τσιμι
Ειδικα ο χαρισης λογικα θα χάσει τη θεςη του αλλα απο ποιον δεν ξερω
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από che4 »

εγω παντως μια χαρα τη βλεπω την ομαδαα για 15 ιουλιου και με 4 καινουριους παιχτες
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από john4serres »

Όντως ακινδυνος ο Κλάους. Ίσως ο Ιβιτς σκεφτεί τον Μακ ως ψευτοφορ στο ροστερ.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Sera4 »

ειναι να παιρνουμε τις παρατηρησεις να τις κανουμε κοπι πειστ σε καθε φιλικο τελικα γιατι η ομαδα τις ιδιες παθογενειες εξακολουθει να δειχνει πανω κατω προς το παρων :lol:

δυνατα ακρα σχεδον μηδενικο παιχνιδι απο αξονα...προβλημα στο τρανζισιον αμυντικα και ελλειψη δυναμης...

στο κεντρο υστερησε ο χαρισης αρκετα...ο τσιμιροτ καλος, ο σακχοβ ανεβηκε μετα το 30 οπως και ο τζαμαλ...

ροντριγκεζ σε ρολο μακ χρειαζεται γερο τραβηγμα αυτιου...

αθανασιαδης...ας κρατηθω για μια ακομα φορα...

υγ ρε τζαβελα τι κανεις παλι στο κορνερ ρε αγαπουλα μου ομορφη ακομα και στα φιλικα ιδιος εισαι :lol:
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7902
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

Την ομαδα κακη δεν την λες. Το θεμα ειναι οτι λειπουν χαρακτηριστικα. Δεν εχεις ενα σκυλι να κοβει μπροστα απο τα σεντερ μπακ κι εναν φορ να μοιραζει σωστα την μπαλα.

Ο Καμπος παικταρα! Ειχαμε καιρο να δουμε ποδοσφαιριστη να καλυπτει τοσο ομορφα την μπαλα με το σωμα του και να μην την χανει. Το αντιθετο του Γκαρι.

Κρεσπο νομιζω θα αρχισει να κλεινει στοματα σιγα σιγα...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο χοντροκωλς θα το παρει
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

CCCP έγραψε:Και απο τα φιλικα φετος παντως για μια ακομη φορα ειναι πιστευω ξεκαθαρο οτι οι Ελληνες παικτες μας, ναι μεν μπορουν να προσφερουν αλλα ειναι ολοι ενα κλικ κατω, αλλοι περισσοτερο αλλοι λιγοτερο απο αυτο που χρειαζεται για να εισαι βασικος σε ΠΑΟΚ πρωταθλητισμου. Ειναι ολοι για εναλακτηκες επιλογες στη θεση τους.
Ετσι ακριβως. Ευτυχως που -οπως δειχνει- θα ερθει ο Βαρελα, ειναι ηδη εδω ο Κανιας, ο Μπισεσβαρ και ο Μπρκιτς... Γρηγορα σεντερ φορ, κανονικο ποδοσφαιριστη. Ποιον Αυγουστο και ποιον Σεπτεμβριο;;; Τωρα!!!
psc1998
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 15:52

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από psc1998 »

Τα ποδια ειναι βαρια γι αυτο και μετα απο τα πρωτα 15 λεπτα πιεσης,πεσαμε. Καλα στοιχεια απο τις πτερυγες,καλοι συνδιασμοι αλλα χωρις σεντερ φορ ολα αυτα ειναι ανουσια.Μολις παρουμε παιχτη εκει θα δουμε διαφορετικο ΠΑΟΚ.Επειδη εχω δει και τα φιλικα του Αγιαξ ως τωρα σαν ομαδα χειροτερος απο την Τβεντε του πρωτου ημιχρονου.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από che4 »

DimitrisS έγραψε:Την ομαδα κακη δεν την λες. Το θεμα ειναι οτι λειπουν χαρακτηριστικα. Δεν εχεις ενα σκυλι να κοβει μπροστα απο τα σεντερ μπακ κι εναν φορ να μοιραζει σωστα την μπαλα.

Ο Καμπος παικταρα! Ειχαμε καιρο να δουμε ποδοσφαιριστη να καλυπτει τοσο ομορφα την μπαλα με το σωμα του και να μην την χανει. Το αντιθετο του Γκαρι.

Κρεσπο νομιζω θα αρχισει να κλεινει στοματα σιγα σιγα...


ειπαμε κρεσπουρα πλεον
paokpantou
Δημοσιεύσεις: 2412
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από paokpantou »

Ω ρε κάτι κωλοτουμπες που θα κάνουμε όλοι μας για τον κρεσπο..ειναι πολυ καλός τελικά έως τώρα.φέρτε επιτέλους στον ΠΑΟΚ ενα φορ σέντερ φορρρρ... η ας μείνει ο μακ!να παίζει αυτος φορ.....φερτε βαρέλινιο δίδυμο με κρεσπο ρε..
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Αντε να ερθει ο Βαρελας και επιτελους ενα σεντερ φορ να ξερει λιγο μπαλιτσα και να εχει το ενας με ενα
Χρονια πρωταθλητισμου με Κλαους Κουλουρη δε βγαινει....Τους αγαπαμε αλλα περισσοτερο αγαπαμε τον ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από CCCP »

che4 έγραψε:εγω παντως μια χαρα τη βλεπω την ομαδαα για 15 ιουλιου και με 4 καινουριους παιχτες
Che κανενας δεν διαφωνει, κριτικη κανουμε.

Επισης αν καποιοι φιλοι μιλανε για μεταγραφες εγω θα ελεγα ειναι γιατι ειμαστε ΠΑΡΑ πολυ κοντα στο να παμε για ΠΟΛΥ μεγαλα πραγματα φετος.

Η δες το ετσι, οσο καλυτερη γινεται η ομαδα, τοσο περισσοτερο θα ξεχωριζουν καποιες αδυναμιες. :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος CCCP την Σάβ 16 Ιούλ 2016, 16:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Δημητρης17
Δημοσιεύσεις: 1148
Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Δημητρης17 »

che4 έγραψε:εγω παντως μια χαρα τη βλεπω την ομαδαα για 15 ιουλιου και με 4 καινουριους παιχτες
Για διπλα παιχνιδια με Αγιαξ σε δυο βδομαδες, την βλεπεις μια χαρα, Τσε;;;;
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Marianov6 »

che4 έγραψε:εγω παντως μια χαρα τη βλεπω την ομαδαα για 15 ιουλιου και με 4 καινουριους παιχτες
+1, και εγω το ιδιο. Αυτοματισμοι, συνεννοησεις κτλ θα ερθουν με τον καιρο, δεν ειναι τυχαιο οτι ξεχωριζει η αριστερη πλευρα μας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”