Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ο χαρισης δειχνει να τρεχει συνεχεια χωρις σκοπο και νοημα...
θελω να πιστευω πως ειναι θεμα εμπειριας γιατι εχει δειξει πως εχει ταλεντο και προσοντα...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θελω να πιστευω πως ειναι θεμα εμπειριας γιατι εχει δειξει πως εχει ταλεντο και προσοντα...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
κρεσπουρα
συνθετη λεξη απ το κρεσπο και το παιχτουρα
καιζερ κυριολεκτικα
συνθετη λεξη απ το κρεσπο και το παιχτουρα
καιζερ κυριολεκτικα
- Δημητρης17
- Δημοσιεύσεις: 1148
- Εγγραφή: Κυρ 15 Μάιος 2016, 12:11
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Γρηγορα να ερθει ο Βαρελα, γρηγορα να ετοιμαστει ο Κανιας, γρηγορα να ετοιμαστει ο Μπισεσβαρ, γρηγορα σεντερ φορ. Το κεντρο χρειαζετει αμεσα τον Κανιας, εκει ειναι το μεγαλυτερο προβλημα προς το παρον. Ανουσια η πρωτοβουλια μας, τσαπατσουλης ο Ροντριγκεζ, ο Τσιμιροτ πρεπει να ανεβει οπωσδηποτε. Ο Χαρισης ειναι μαλλον για παγκο αυτη τη στιγμη.
- PaokPatraG4
- Δημοσιεύσεις: 1912
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 12:55
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Στους χώρους μπροστά από την άμυνα δεν κόβουμε ούτε με Βαλέ!!!!!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
καλα ο διαιτητης εχει μια επιλεκτικη ευαισθησια στα φαουλ που καταλογιζει...
αλλα να μην αρχισω απο τα φιλικα με την διαιτησια!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αλλα να μην αρχισω απο τα φιλικα με την διαιτησια!
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ρε τι γίνεται με τα φάουλ και τον διαιτητή;;;;;
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τρςγικος τζαβελλας σημερα... κ ελεος πια με τα χερια καθε παιχνιδι κανει πεναλτυ...
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αμυαλο-αχρείαστο τρέξιμο απο χαριση που τον εξαντλει και αφηνει κενα,
Σαχοφ αρχισε καλα επιθετικά αλλα επειδή ειναι βαρύ σκαρι κ αυτος, εχει πεσει κ δε βοηθαει πολυ πισω..
Μπήκαμε υπερφυσικα φορτσατοι κ μετα βαρυναν τα ποδια.
Χριεαζεται καλύτερη κυκλοφορια στον αξονα.
Σαχοφ αρχισε καλα επιθετικά αλλα επειδή ειναι βαρύ σκαρι κ αυτος, εχει πεσει κ δε βοηθαει πολυ πισω..
Μπήκαμε υπερφυσικα φορτσατοι κ μετα βαρυναν τα ποδια.
Χριεαζεται καλύτερη κυκλοφορια στον αξονα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ψυχραιμία ρε σεις
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00