Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δεν τσουλαει η μπάλα
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τι βλεπω προς το παρων:
-Πολυ καλο παιξιμο απο τα πλαγια και πολυ καλη ταχυτητα
-Αλλα προς το παρον πρεπει δεν βγαζουμε σεντρες, τελικες πασες, ποσο μαλλον σουτ.
-Παιζουμε πολυ επιθετικα και το κεντρο ξεχνιεται πολυ ψηλα παλι. Πολλα κενα πισω με το κεντρο να ειναι απων αμυντικα.
-Κατι φυσικα που δεν θα δουμε σε ματς που θα παιζουμε ποιο συντηρητικά.
-Πολυ καλο παιξιμο απο τα πλαγια και πολυ καλη ταχυτητα
-Αλλα προς το παρον πρεπει δεν βγαζουμε σεντρες, τελικες πασες, ποσο μαλλον σουτ.
-Παιζουμε πολυ επιθετικα και το κεντρο ξεχνιεται πολυ ψηλα παλι. Πολλα κενα πισω με το κεντρο να ειναι απων αμυντικα.
-Κατι φυσικα που δεν θα δουμε σε ματς που θα παιζουμε ποιο συντηρητικά.
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
σορρυ κιολας ρε συ cccp αλλα που ακριβως ειδες τα κενα πισω?φαση δεν εχουμε φαει και η μπαλα ειναι μονιμα στα ποδια μας...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Χωρις να θελω να τον κακολογησω ο Χαρισης προς το παρων δεν προσφερει τιποτα ουτε επιθετικα ουτε αμυντικα.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Gospi έγραψε:σορρυ κιολας ρε συ cccp αλλα που ακριβως ειδες τα κενα πισω?φαση δεν εχουμε φαει και η μπαλα ειναι μονιμα στα ποδια μας...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
γινεται να μη μιλας θετικα στα επισημα....μονο να βριζεις
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δεν σε πιανω che...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ο ιβιτς για να κανει κατι διαφορετικο σε σχεση με περυσι θα επρεπε απλα να....δουλεψει! Οπουδηποτε...οτιδηποτε!ilovegame27 έγραψε:Έχει δουλέψει στα στημένα ο Ιβιτς σε σχέση με πέρσι
Πολυ καλα τα πλαγια .. φωτια εως τωρα. Αμυντικο προβλημα υπαρχει που ξεκιναει απο το οτι δε μαρκαρει το κεντρο κ δεν εχει επιστροφες.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Παω να γραψω και μας επιασαν στον υπνο. Η Τβεντε δεν εχει καμια δουλεια να σου κανει ευκαιριες. Αλλα οποτε παιρνουν τη μπαλα βλεπω μεγαλα κενα μπροστα απο την αμυνα, σαν να παιζουμε χωρις αμυντικο χαφ.Gospi έγραψε:σορρυ κιολας ρε συ cccp αλλα που ακριβως ειδες τα κενα πισω?φαση δεν εχουμε φαει και η μπαλα ειναι μονιμα στα ποδια μας...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλλα το εξηγησα αν ειδες, παιζουμε πολυ μπροστα και οι μεσοι αφηνουν κενα πισω.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εγω δεν τρελάθηκα
Νομιζω συςτημα που ταιριάζει με δυνατούς αντιπαλους αλλα σγμερα δεν νερω
Νομιζω συςτημα που ταιριάζει με δυνατούς αντιπαλους αλλα σγμερα δεν νερω
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 155
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
4ο φιλικό που το κέντρο μας είναι αλλού για αλλού, δεν εχουν κάνει ούτε ένα μέτριο παιχνίδι τα 2 κεντρικα χαφ.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ε στην φαση που μας πιασαν στον υπνο εκανε λαθος ο τσιμιροτ ατομικο και εκτελεσαν γρηγορα το φαουλ... δεν ειναι και τοσο ασφαλες δειγμα...
για το οτι παιζουμε ψηλα ισως φταιει οτι η τβεντε δεν δειχνει και πολυ απειλητικη...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
για το οτι παιζουμε ψηλα ισως φταιει οτι η τβεντε δεν δειχνει και πολυ απειλητικη...
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ας πει κσποιος στον ηλιθιο τον κανελλακη οτι ο Τσιμιροτ ειναι ΒΟΣΝΙΟΣ, ...οχι κροατης!