Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εεε, πάει αυτος, πάλι επαθε χιαστους περσι κ τον αφησαν ελευθερο τωρα..
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πάλι δυστυχώς άτυχοι στην κλήρωση θεωρώ ότι είμαστε. Το μόνο καλό για εμάς είναι η απειρία αυτής της ομάδας, αλλά έεχει απίστευτη ποιότητα σε ταλέντα. Για να αντιμετωπιστεί λογικά δε θα πρέπει να κάνουε πολλές αλλαγές στην 11άδα μας ώστε να διατηρηθεί η ομοιογένεια των πλέι οφ. 4-3-3 σύστημα με ένα 6άρι και δύο 8άρια
Τέρμα: Γλύκος
Άμυνα: Μάτος Μαλεζάς Τζαβέλλας Λέοβατς
Αμ.Χαφ: Τσίμιροτ
8άρια: Χαρίσης Σάκχοφ
Εξτρέμ: Τζαλμά Γκάρυ
Φορ: Κλάους
Πάγκος: Βελλίδης
, Κρέσπο, Κίτσιου, Τζιώλης, Πέλκας, Μυστακίδης, Φακούντο
Αν ο Τζιώλης είναι σε καλή κατάσταση εννοείται έχει προβάδισμα όπως φάνηκε και από τις επιλογές των πλέι οφ. Ο Μακ επίσης αν είναι έτοιμος στον επαναληπτικό θα παίξει. Στην άμυνα καλά είναι να κρατήσουμε τον κορμό, με μοναδική αλλαγή το Μάτος. Η ομάδα πρέπει να κρατήσει μια ταυτότητα και συνοχή. Με αυτή τη συνταγή πετύχαμε και πέρυσι στην Ευρώπη. Γενικά ο προπονητές δε θέλουν μεγάλες αλλαγές για να μη χάνεται η συνοχή, πόσο μάλιστα όταν αυτός ο προπονητής γνωρίζει το ρόστερ και το έχει προπονήσει.
Τέρμα: Γλύκος
Άμυνα: Μάτος Μαλεζάς Τζαβέλλας Λέοβατς
Αμ.Χαφ: Τσίμιροτ
8άρια: Χαρίσης Σάκχοφ
Εξτρέμ: Τζαλμά Γκάρυ
Φορ: Κλάους
Πάγκος: Βελλίδης
Αν ο Τζιώλης είναι σε καλή κατάσταση εννοείται έχει προβάδισμα όπως φάνηκε και από τις επιλογές των πλέι οφ. Ο Μακ επίσης αν είναι έτοιμος στον επαναληπτικό θα παίξει. Στην άμυνα καλά είναι να κρατήσουμε τον κορμό, με μοναδική αλλαγή το Μάτος. Η ομάδα πρέπει να κρατήσει μια ταυτότητα και συνοχή. Με αυτή τη συνταγή πετύχαμε και πέρυσι στην Ευρώπη. Γενικά ο προπονητές δε θέλουν μεγάλες αλλαγές για να μη χάνεται η συνοχή, πόσο μάλιστα όταν αυτός ο προπονητής γνωρίζει το ρόστερ και το έχει προπονήσει.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αυριο δυσκολα..
Στο αμστερνταμ το πολύ κανα μισαωρο τον βλέπω.
Το δεκαρ μας τι γίνεται, ουτε αυριο? Τι σκατα, είχε παρατησει τελειως τις προπονησεις στην Κονιασπορ? Γιατι μεχρι 19 Μάιου ηταν βασικος. Και δε φαινεται ναχει περιττα κιλα..
Εδιτ οι 24 έγραψαν οτι μπαίνει καλα κ αυριο θα πάρει λιγα λεπτα
Tzoker, εσυ που ειχες ινφο για τα εργομετρικα των παικτων, εχεις καμια ενημέρωση για αυτον?
Btw, ξεχασα να ρωτησω τοτε, ετσι απο περιεργεια, μηπως σου ειναι ευκολο να μαθεις για τα εργομετρικα του Αντωνις και αν ειχε θεμα φυσικης κατάστασης?
Thanx in advance!
Στο αμστερνταμ το πολύ κανα μισαωρο τον βλέπω.
Το δεκαρ μας τι γίνεται, ουτε αυριο? Τι σκατα, είχε παρατησει τελειως τις προπονησεις στην Κονιασπορ? Γιατι μεχρι 19 Μάιου ηταν βασικος. Και δε φαινεται ναχει περιττα κιλα..
Εδιτ οι 24 έγραψαν οτι μπαίνει καλα κ αυριο θα πάρει λιγα λεπτα
Tzoker, εσυ που ειχες ινφο για τα εργομετρικα των παικτων, εχεις καμια ενημέρωση για αυτον?
Btw, ξεχασα να ρωτησω τοτε, ετσι απο περιεργεια, μηπως σου ειναι ευκολο να μαθεις για τα εργομετρικα του Αντωνις και αν ειχε θεμα φυσικης κατάστασης?
Thanx in advance!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
simba έγραψε: Το δεκαρ μας τι γίνεται, ουτε αυριο? Τι σκατα, είχε παρατησει τελειως τις προπονησεις στην Κονιασπορ? Γιατι μεχρι 19 Μάιου ηταν βασικος. Και δε φαινεται ναχει περιττα κιλα..
Μια μπυρα ηπια ρε γμτ τι διαολο
Πως στο διατανο τον οριζεται τον χοντροκ@λισμο?
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
To τσίμιροτ 6ρι με σακχόφ 8ρι νομίζω είναι ιδανικό και ταιριάζουν και σαν χαρακτηριστικά καθώς ο σακχόφ προσφέρει και τον απαραίτητο όγκο-ύψος!
Ο χαρίσης δεκάρι δύσκολα. Αν δεν παίξει ο Πέλκας δεκάρι μάλλον θα ανέβει πιο ψηλά ο σακφόχ και 8ρί ο Χαρίσης.
Το φοβάμαι αυτό δεν πιστεύω οτι χαρίσης τσίμι είναι έτοιμη να κρατήσουν κέντρο κόντρα στον άγιαξ.
Μακάρι ο μπιρσεβαχ να είναι έτοιμος
Ο χαρίσης δεκάρι δύσκολα. Αν δεν παίξει ο Πέλκας δεκάρι μάλλον θα ανέβει πιο ψηλά ο σακφόχ και 8ρί ο Χαρίσης.
Το φοβάμαι αυτό δεν πιστεύω οτι χαρίσης τσίμι είναι έτοιμη να κρατήσουν κέντρο κόντρα στον άγιαξ.
Μακάρι ο μπιρσεβαχ να είναι έτοιμος
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
kataramenos5 έγραψε:simba έγραψε: Το δεκαρ μας τι γίνεται, ουτε αυριο? Τι σκατα, είχε παρατησει τελειως τις προπονησεις στην Κονιασπορ? Γιατι μεχρι 19 Μάιου ηταν βασικος. Και δε φαινεται ναχει περιττα κιλα..![]()
Μια μπυρα ηπια ρε γμτ τι διαολο![]()
Πως στο διατανο τον οριζεται τον χοντροκ@λισμο?
Τουρλοκωλης ειναι η σωστη λεξη kat
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ωραια τριάδα στη θεωρία με τρεξίματα κ δυναμη κ λιγο ύψος
Μονο αν μπει δυνατά ο χοντροκωλς θα αλλάξει
Φυσικα δε θελω να δω πελκα μεσα
Η αμυνα με κρεσπο κ τζαβ δεν μ αρεσει στη θεωρία
Μονο αν μπει δυνατά ο χοντροκωλς θα αλλάξει
Φυσικα δε θελω να δω πελκα μεσα
Η αμυνα με κρεσπο κ τζαβ δεν μ αρεσει στη θεωρία
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αδερφέ με κουφανες τωρα..Ενώ συμφωνώ στο 1ο μερος, το 2ο τι το ηθελες?Το φοβάμαι αυτό δεν πιστεύω οτι χαρίσης τσίμι είναι έτοιμη να κρατήσουν κέντρο κόντρα στον άγιαξ.
Μακάρι ο μπιρσεβαχ να είναι έτοιμος
Δλδ προβληματιζόμαστε λιγο για χαριση τσιμι που ομως έχουν παιξει ευρωπαικα και έχουν μαθει το βαρος του ΠΑΟΚ, και περιμενουμε τον Μπισεβαρ των 0 ευρωπαϊκών, της προϋπηρεσίας σε ομαδα π μαχεται για παραμονη και της loose αμυντικης νοοτροπιας, να κρατήσει το κεντρο με τον αγιαξ?
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Όσο σκεφτομαι το περσινό αρχικό με τζιολη κατσε πελκα....
Π´´´´´´ καλυτερα φετο λογικα
Π´´´´´´ καλυτερα φετο λογικα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ε εννοειται!
Παντως δε μπορώ να θυμηθω σε ποιο προκριματικο με ειχε εντυπωσιασει ο Τζιολης με τη φρεσκαδα του κ οντας πανταχου παρων..Με σαλκε ή μεταλιστ? Μακαρι να του κανουν διαχειριση να εμφανιστει ετσι με αγιαξ, τουλαχιστον για 60 λεπτα γτ η ηρεμια κ εμπειρία του ειναι πολυ σημαντικη κ για τους αλλους.
Αν συμβει αυτο βλεπω τζιολη-τσιμι-χαριση και μετα τσιμι-χαριση(κανιας)-σαχοφ
Δύσκολα βλεπω Τζιολη με Σαχοφ μαζι, απεναντι στους μικρους του αγιαξ.
Παντως δε μπορώ να θυμηθω σε ποιο προκριματικο με ειχε εντυπωσιασει ο Τζιολης με τη φρεσκαδα του κ οντας πανταχου παρων..Με σαλκε ή μεταλιστ? Μακαρι να του κανουν διαχειριση να εμφανιστει ετσι με αγιαξ, τουλαχιστον για 60 λεπτα γτ η ηρεμια κ εμπειρία του ειναι πολυ σημαντικη κ για τους αλλους.
Αν συμβει αυτο βλεπω τζιολη-τσιμι-χαριση και μετα τσιμι-χαριση(κανιας)-σαχοφ
Δύσκολα βλεπω Τζιολη με Σαχοφ μαζι, απεναντι στους μικρους του αγιαξ.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Λογικα με σαλκε που πέρασε κ λιγος χρόνος
Με μεταλισστ μας πατήσανε
Με μεταλισστ μας πατήσανε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ναι,μαλλον Σαλκε..
Με μεταλιστ δε θυμάμαι πολλα γτ ημουν αμοργο κ απτο αγχος ηπια πολυ πριν κ κατα τη διαρκεια

Με μεταλιστ δε θυμάμαι πολλα γτ ημουν αμοργο κ απτο αγχος ηπια πολυ πριν κ κατα τη διαρκεια