Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- ilovegame27
- Δημοσιεύσεις: 1831
- Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Bane, αυτα ειναι οι αφορμες τις οποιες καποιοι χρησιμοποιουν ως οχημα για να εκφρασουν την εμπάθεια τους σ'ο,τιδηποτε εχει να κανει με παρεακια, ελληνακια, συνωμοσιολογιες κ ...πολκα (ναι, τοσο χαμηλα έχουμε πεσει, ναναι κριτηριο στις αποψεις μας το ποιους γλυφει ή οχι αυτος).
Κ φυσικα δν παει αυτο στον παπα.
Σίγουρα η φαση του γλυκου θα "στοιχειωνε" οποιονδήποτε τερματα αλλα οχι κ στην εκταση π έγινε με μας.
Για τον τζαβελλα, τα ειπα πιο πάνω, ο αα κ ο στρατος του θέλησαν να βρουνε ενα τραγο για να καλυφθουν τα σκατα και να διατηρηθει ο μυθος χρόνων ολόκληρων..
Anw
Κ φυσικα δν παει αυτο στον παπα.
Σίγουρα η φαση του γλυκου θα "στοιχειωνε" οποιονδήποτε τερματα αλλα οχι κ στην εκταση π έγινε με μας.
Για τον τζαβελλα, τα ειπα πιο πάνω, ο αα κ ο στρατος του θέλησαν να βρουνε ενα τραγο για να καλυφθουν τα σκατα και να διατηρηθει ο μυθος χρόνων ολόκληρων..
Anw
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Δεν εχω προβλημα οταν διαφωνει καποιος μαζι μου,obanebane έγραψε:simba τον Γλυκο τον στοιχειωνει το γκολ με τον ατρομητο και τον Τζαβελλα η φαση της τριπολης.
Για μερικους αυτες οι δυο φασεις ειναι αρκετες για συμπερασματα.
Δικαιωμα του καθενος να εχει την αποψη του.
Παπα εννοειται οτι δεν παει για σενα το απο πανω,ειμαι σιγουρος οτι εχεις σχηματισει αποψη απο το συνολο των εμφανισεων εν προκειμενω του Ταβελλα,απλα να ξερεις οτι διαφωνω οσο δεν παει.
παπάς ειμαι οχι ο Πάπας.
Ειδικα εσυ που ξερω οτι δεν διαφωνεις απλά και μονο για να διαφωνεις.
Για τον Γλυκο περιμενα τα καλυτερα οταν τον πηραμε πιτσιρικο απο το Βολο(Νικη?).
Απο ενα σημειο και μετα εμεινε στασιμος και δεν εκανε αυτο το κλικ που
θα τον καταξιωνε σαν μεγαλο τερματοφυλακα.
Οσοι μενουν στην φαση με τον Ατρομητο δεν εχουν δικιο.
Την φαση την εχω ξαναδει παρα πολλες φορες.
Γινεται η γιομα,ο Γλυκος ελεγχει ξεκαθαρα την πορεια της,εχει σηκωσει τα χερια και περιμενει
να φτασει στα χερια του και να την πιασει.
Την πατησε απο ενα σπανιο φαινομενο που ονομαζεται "ριπη ανεμου".
Οσοι εχουν πηδηξει με αλεξιπτωτο το ξερουν καλα,ειναι οτι χειροτερο μπορει να σου συμβει την ωρα της προσγειωσης.
Συμβαινει αποτομη μεγαλη αυξηση, της ταχυτητας και της διευθυνσης του ανεμου.
Εχουν γινει παρα πολλα σοβαρα,μεχρι και θανατηφορα ατυχηματα απ' αυτο το κωλοφαινομενο.
Ο Παναγιωτης ηταν πολυ γκαντεμης εκεινη την νυχτα(κι εμεις).
ΥΓ Εκει στην Κορινθο σεν εχετε σκοπο να μας "δωσετε" ακομη εναν.....Στεφα?
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Εχω χρονια να ασχοληθω με το Κορινθιακο ποδοσφαιρο,κατα τυχη ομως ολους τους κορινθιους που παιζουν στην σουπερκλικα τους ξερω.
Για τον συγχωρεμενο τον κυρ Γιαννη τα εχουμε πει στο παρελθον.
Για τον συγχωρεμενο τον κυρ Γιαννη τα εχουμε πει στο παρελθον.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Μανι νομίζω το web ert δν πιανει εξωτερικο (κατι τετοιο θυμάμαι οτι ειχε γραφτει στο γιουρο) αλλα δν ειμαι σίγουρος
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Μαυρο Χιονι έγραψε:Ert3 πιάνει στην Αθήνα;
Εννοειται ρε,εδω πιανει στην Κορινθο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
To web της ΕΤ3 δεν πιανει στο εξωτερικό, ας ελπίσουμε να βαλουν λινκ τα χανουμια
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Τι είμαστε ρε, κάνα ακριτικό χωριό;Μαυρο Χιονι έγραψε:Ert3 πιάνει στην Αθήνα;
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
αλλη ερτ3 εκπεμπει κατω
μολις περναει μαλγαρα το σημα δεν εκπεμπει μινο
μολις περναει μαλγαρα το σημα δεν εκπεμπει μινο
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες