Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Το κέντρο στο δεύτερο ημίχρονο θα είναι Cimirot - Shakhov. Αν δεν ξεκινήσει ο Kanas χαίρι δεν θα δούμε.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
CCCP έγραψε:Δε πειραζει παιδια θα δωσει σανο αυριο ο κολκας για το πως δεν φταινε τα κοληταρια και δεν βγαινουν απο την ενδεκαδα.
Α και φυσικα κανα Κρεσπο θα κρεμασουν, το μονο σιγουρο ειναι οτι ο τζιολης αποκλειετε να φταιει για τιποτα.
SM-G935F
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
paok87 έγραψε: Με Κάτσε οχι 4, 10 θα τρώγαμε συν 2 σωβρακα ρουμάνων σουβενιρ
Δεν αντέχω να βλέπω Kace να χάνει τη μπάλα και μετά να τρέχει και να κάνει φάουλ - κίτρινη. ΕΛΕΟΣ!
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Kαλα ποιος περιμενε ο Τζιωλης που δεν φημιζεται για τα τρεξιματα να ειναι καλος σε φιλικο προετοιμασιας?Επιμενω θα δωσει πολλες βοηθειες ερχομενος απο τον παγκο.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
DimitrisS έγραψε:Το λες και υποπτο το ματς.![]()
![]()
ετσι κι σκασει αυριο κανας βαρελας το λες υπερυποπτο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- HeartOfDarkness
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Παρ 13 Δεκ 2013, 14:28
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Σοζ που διακόπτω αλλά που το βλέπετε καθώς κοιταξα στις προηγουμενες σελίδες αλλά δεν προσεξα καποιο λινκ ?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Πριν λίγο μπήκα σπίτι. Τι λεπτό είμαστε; Πώς έχουμε παίξει ως τώρα, ασχέτως σκορ;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Αυτα ειναι ρε!
Η καλη προαιρεση, τα "αυτοι ξερουν" κ τα "πηξαμε απο ξερολες κ αρνητικη ενέργεια ", σταματαν εκει που αρχιζουν οι εμπαθειες καποιων
Υ.Γ. Λες κ ειναι αγνωστο οτι ο Τζιολης σε καθε προετοιμασια ειναι βαρυς...
Η καλη προαιρεση, τα "αυτοι ξερουν" κ τα "πηξαμε απο ξερολες κ αρνητικη ενέργεια ", σταματαν εκει που αρχιζουν οι εμπαθειες καποιων
Υ.Γ. Λες κ ειναι αγνωστο οτι ο Τζιολης σε καθε προετοιμασια ειναι βαρυς...