Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από joshua »

Τζιωλης και κεντρο αμυνας ειναι για τα πανυγηρια, ενω μεσοεπιθετικα ειμαστε και γεματοι και ποιοτικοι...και μονο ο τροπος με τον οποιο κινειται στον χωρο ο Μαλεζας παραπεμπει σε παλαιμαχο,ο δε Κρεσπο ενω ειναι καλος σε ανοικτο γηπεδο στην πρωτη φαση που ηρθε σε επαφη με αντιπαλο εμοιαζε με παιδακι που παιζει απεναντι σε αντρες.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από sourmenetes »

CCCP έγραψε:Δε πειραζει παιδια θα δωσει σανο αυριο ο κολκας για το πως δεν φταινε τα κοληταρια και δεν βγαινουν απο την ενδεκαδα.

Α και φυσικα κανα Κρεσπο θα κρεμασουν, το μονο σιγουρο ειναι οτι ο τζιολης αποκλειετε να φταιει για τιποτα.
Χαλαρα ρε μαν...ολοι το ειδαμε..δηλαδη τον κολκα περιμενουμε να μας πει οτι ηταν κακιστος ο τζιολης;;;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σύμφωνα με πληροφορίες για να μας δώσει βαρελα πρεπει να χασουμε
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Στα γενικά χαρακτηριστικά της ομάδας, πολύ καλά στημένα επιτέλους! Πίεση ψηλά και πάρα πολύ τρέξιμο που φέρνει κλέψιμο της μπάλας. Με κέντρο Τζιόλη-Χαρισή δεν πας πουθενά, αλλά πρέπει να τους δούμε, γιάυτό είναι τα φιλικά. Για να δούμε στο δεύτερο μέρος Τσίμιροτ-Σάκχοφ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Κρέσπο εμένα με άρεσε. Μόνο στο 4-3 έχει φταίξιμο που περνάει το σουτ ο επιθετικός. Σιγά το σουτ δηλαδή. Μόνον ο Βελλίδης θα το τρωγε.
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Όντως ο Τζιολης είναι σε κακή κατάσταση αλλά ίσως έχει να κάνει και με τον πως ενσωματώθηκε ποιο αργά στην προετοιμασία, ας μην σταυρώνουμε παίκτες από τώρα . Πιστεύω δεύτερο ημίχρονο με την ποιο "βασική " εντεκάδα θα τα πάμε καλύτερα.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DC »

Το σημερινό φιλικό το χαίρομαι πολύ περισσότερο από τα προηγούμενα.
Οι νίκες στέλνουν τα προβλήματα κάτω από το χαλί.
Άβαταρ μέλους
Γκουερινο
Δημοσιεύσεις: 1373
Εγγραφή: Δευ 19 Οκτ 2015, 17:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Γκουερινο »

Χαρισης Ζαιρο Βελιδης δανεικοι
ο Κατσε πρεπει να ανανεωσει χτες
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Sera4 »

joshua έγραψε:Τζιωλης και κεντρο αμυνας ειναι για τα πανυγηρια, ενω μεσοεπιθετικα ειμαστε και γεματοι και ποιοτικοι...και μονο ο τροπος με τον οποιο κινειται στον χωρο ο Μαλεζας παραπεμπει σε παλαιμαχο,ο δε Κρεσπο ενω ειναι καλος σε ανοικτο γηπεδο στην πρωτη φαση που ηρθε σε επαφη με αντιπαλο εμοιαζε με παιδακι που παιζει απεναντι σε αντρες.
αυτα ακριβως...και παμε τωρα στο ερωτημα ποιος θα σταθει διπλα στον τζαβελα?? :roll:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από eorptol »

Τα φιλικά γιαυτό είναι εμείς τρελενομαστε περιμένω όργια τζαλμα στο δεύτερο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από cellophan »

MANIAKOS έγραψε:Σύμφωνα με πληροφορίες για να μας δώσει βαρελα πρεπει να χασουμε
Το 7-6 δίνει 251 απόδοση.......παίζει να έχει ακουμπήσει μια δεσμίδα για να βγάλει τη διαφορά στην τιμή......
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από chrisg4 »

Ο Τζιόλης παιδιά αυτος ειναι. Σε ομαδα που θελει να παιξει ποδοσφαιρο κατοχής και να πιέσει ψηλά παντα θα εκτίθεται. Ειναι πολυ αργος και βαρύς. Γι αυτο αποκτήθηκε ο Κανιας. Για να καλύψει αυτο το κενό που δημιούργητε οταν η ομαδα πιέζει ψηλά τον αντίπαλο και χρειάζεται παιχτη με ταχυδηναμη για να μην αφήνει αντίπαλο παιχτη στον άξονα να ξεκινήσει απο το κεντρο και να φτάσει στην περιοχη μας ανενόχλητος όπως εγινε στα δυο απο τα τέσσερα γκολ που φάγαμε.


Sent from my iPhone using Tapatalk
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από paok87 »

Γκουερινο έγραψε:Χαρισης Ζαιρο Βελιδης δανεικοι
ο Κατσε πρεπει να ανανεωσει χτες
Με Κάτσε οχι 4, 10 θα τρώγαμε συν 2 σωβρακα ρουμάνων σουβενιρ
DV_L9
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2016, 11:33
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DV_L9 »

Επίσης η ομάδα παίζει με βαριά πόδια γιατι το πρωϊ έκανε κανονικά προπόνηση στο πλαίσιο της προετοιμασίας. Με τοσο βαριά ποδιά οποιαδήποτε ομάδα θα είχε προβλήματα. Το βασικό ειναι να καταλάβει ο προπονητής τα κενά και αν γίνεται να τα διορθώσει.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Odi »

Τζιόλης-Βελλιδης και δευτερευόντως Ζαιρο ειναι σε αλλο γήπεδο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”