Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7073
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Tolaros »

Πολύ κακή η ομάδα, σε όλο το ημίχρονο δεν μπορεί να περάσει το κέντρο σε οργανωμένη επίθεση χωρίς να σηκώσει την μπάλα.
Η τριάδα Πέλκα Χαριση Τζιόλη δεν είναι ούτε για προκριματικά ιντερτοτο.
Μαλεζας θα δει σε ριπλέι πολλές φάσεις το βράδυ. Μου φαίνεται απίστευτο ότι έχει υποστηρικτές που τον θέλουν στην ομάδα, δεν μπορεί να μη φαίνεται ότι δε θα τον κρατούσε ούτε ο Πλατανιάς.
Οι Ρουμάνοι μας έχουν πάρει χαμπαρι κ βγάζουν επιθέσεις οπότε γουστάρουν με μεγάλη άνεση.
Ξέρω παίζουμε με τα "δευτερα", αλλά αυτά παίζουν αυτά σχολιάζουμε
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Αλλο ενα γκολ στην καριερα του βελλιδη που τρωει ορθιος απλως κοιταζοντας.
Ξεκαθαρα βαριδια του παρελθοντος που πρεπει να μεινουν απλα,παρελθον.
Βελλιδης Μαλεζας Τζιολης.
Δεν μπορουν τα παλικαρια.
Θετικο(ελπιζω) οτι φαινεται η τρυπαρα στην αμυνα.
Ενισχυση ΤΩΡΑ.
Στο δευτερο θα τους πατησουμε.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από eorptol »

Λάθη αστεία στο κέντρο τζιωλης χαρισης βελλιδης κακοί ζαιρο κάνε σουτ στον σωστό χρόνο ρε παιδι μου χαλάς ότι καλό κάνεις

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Τετ 13 Ιούλ 2016, 17:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πάλι από λάθος του Τζιόλη το 4-3, δεν μπόρεσε να κόψει ο Κρέσπο, θεατής ο άσχετος Βελλίδης.
Φενικά το κέντρο μας δεν πήγε καθόλου καλά στο πρώτο ημίχρονο, κυρίως οι Τζιόλης - Χαρίσης. Καλος ήταν ο Πέλκας πολύ μέτριος ο Ζαιρο, μέτριος ο Μαλεζάς, πάνω από το μέτριο ο Κίτσιου. Ο Κουλούρης δεν φάνηκε εκτός του γκολ.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από cellophan »

Εμένα πάλι ο Κρέσπο κανονικό σέντερ μπακ μου φαίνεται......ρε παιδιά ο Βελλίδης στο τελευταίο αντί να πέσει την κυνήγησε την μπάλα ή μου φάνηκε......θυμήθηκα τα νιάτα μου όταν παίζαμε στην άσφαλτο......
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5748
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Ημιχρονο - ΚΑΜΠΑΝΑ....
Εχουμε και λεμε..στο 4-2-3-1 δεν μπορει να παιξει ο τζιολης..φανηκε με μπριζ φαινεται και σημερα..Ειναι πολυ αργος...αντιθετα σε ενα 4-3-3 να ειναι μπροστα απο τα σεντερ μπακ και να εχει διπλα του 2 σκυλια χαφ θα ειναι μια χαρα..Ευχαριστη εκπληξη ο γιαννουλης αλλα και ο ζαιρο θα πω αν και θα επρεπε να πλασαρει οταν βγηκε τετ α τετ..
Μεγαλη σημασια να εχεις σεντερ φορ που να ντριπλαρει..βγηκε ο κουλουρης σε 1 με 1 στο 40 και δεν μπορεσε να κανει τπτ..το ιδιο και ο κλαους θα εκανε δεν τρεφω αυταπατες..αρα ξαναλεμε οτι θες ενα σεντερ μπακ και μια φορακλα..
Μπραβο στον πελκα για τα στημενα..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Sera4 »

καλο ειναι να γινονται και αυτα για να προσγειωνομαστε και λιγο στην πραγματικοτητα...απαραδεκτη η εικονα μας στο πρωτο ημιχρονο...

ο αξονας απο την θεση 1 εως τη θεση 9 λειτουργησε σε ολο το ημιχρονο με ερασιτεχνικο τροπο (τζιολης ερασιτεχνικα λαθη και περπατημα, πελκας αφαντος και στις καλυψεις πουθενα, κουλουρης ποδοσφαιρο 0, χαρισης συγκεντρωση 0, μαλεζας ο γνωστος μαλεζας που ειναι πιο βαρυς και απο νταλικα, κρεσπο καλες καλυψεις αλλα πιο σοφτ σε διεκδικησεις και δυναμη και απο τον μαλεζα, βελλιδης χωρις λογια)...


η μεγαλη μου αγωνια μονο ειναι οτι 2-3 απο αυτους μπορει να λογιζονται και για βασικοι στο πρωτο ματς...
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από CCCP »

Δε πειραζει παιδια θα δωσει σανο αυριο ο κολκας για το πως δεν φταινε τα κοληταρια και δεν βγαινουν απο την ενδεκαδα.

Α και φυσικα κανα Κρεσπο θα κρεμασουν, το μονο σιγουρο ειναι οτι ο τζιολης αποκλειετε να φταιει για τιποτα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μ αρέσει η Μίρλα των φιλικων
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7897
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από DimitrisS »

Το λες και υποπτο το ματς. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από CCCP »

Α ξεχασα, ο Ολσεν φταιει φυσικα.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από vs40 »

Ποιος καλός Κρέσπο ρε παιδιά? Μακράν ο χειρότερος. Κάθε φάση χαμένη. Στο δε τελευταίο γκολ ήταν άμυνα του Ίνιγκο Λόπεθ. Όλο το ματς ο Στάντσιου!!! Αυτόν ήθελα στο 10 φέτος. Απίστευτη ποιότητα. Εμείς ξεκινήσαμε καλά, αλλά μετά το ένα λάθος μετά το άλλο. Ανύπρκτοι στο κέντρο. Ο μόνος που μου άρεσε ο Γιαννούλης. Καλός αμυντικά, έχει καλή ταχύτητα, και ξέρει να παίξει όλη την πλευρά. Το παιχνίδι είναι φιλικό, δε με τρομάζει, αλλά η άμυνα θέλει ποιοτική ενίσχυση. Χάρηκα που μας βγήκαν τώρα τα προβλήματα, ώστε να πάρουμε τα μέτρα μας.

Υγ: 2 γκολ δώρο ο Βελλίδης..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν αντέχω άλλο αυτόν τον Βελλίδη! Τον έφαγα στην μάπα ένα 6μηνο! Όχι άλλο Γιαννιώτικο κάρβουνο!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από Sera4 »

αυτο που φωναζει παντως ειναι το σεντερ μπακ...σπαω το κεφαλι μου ποιος θα σταθει διπλα στον τζαβελα και ο ενας χειροτερος απο τον αλλον δειχνουν...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17

Δημοσίευση από eorptol »

Σε κανένα γκολ δεν φταίει ο Κρεσπο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”