Pc support
Re: Pc support
Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!!!!
Τα ξαναπροσθεσα στην λιστα,αλλα επειδη θελω να τα μεταφερω σε αλλους φακελους τα αρχεια μπορω να κανω κατι για να ειναι ενεργα και τα τορεντ??? (οταν τα μετακινω θυμαμαι πως κοκκινιζουν)
Τα ξαναπροσθεσα στην λιστα,αλλα επειδη θελω να τα μεταφερω σε αλλους φακελους τα αρχεια μπορω να κανω κατι για να ειναι ενεργα και τα τορεντ??? (οταν τα μετακινω θυμαμαι πως κοκκινιζουν)
Re: Pc support
Μιας και εισαι μελος στον τρακερ που κατεβαζεις, εχουν φορουμ, ρωτα καλυτερα εκει τι να κανεις θα σε πουν πιο σιγουρα πραγματα, τροπος υπαρχει.
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Pc support
Ξερει κανεις αν μπορω να κανω χρηση των gigabites του κινητου μου σε laptop?
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Pc support
Εχει την δυνατότητα να το κάνεις HotSpot το κινητό?Kostomanolis έγραψε:Ξερει κανεις αν μπορω να κανω χρηση των gigabites του κινητου μου σε laptop?
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Pc support
όσο κάνεις seeding αρχεία που κατέβασες από κει, συνήθως αυτόματα ανεβαίνει το ratio πάντως.pyrgioths έγραψε:Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!!!!
Τα ξαναπροσθεσα στην λιστα,αλλα επειδη θελω να τα μεταφερω σε αλλους φακελους τα αρχεια μπορω να κανω κατι για να ειναι ενεργα και τα τορεντ??? (οταν τα μετακινω θυμαμαι πως κοκκινιζουν)
Επίσης δοκίμασε να σβήσεις το router σου για 1 λεπτό ν αλλάξει IP και κάνε κ ένα δεύτερο λογαριασμό να δεις τι δικαιώματα σ δίνει
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
-
mitsogrande
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14
Re: Pc support
Σε android η windows κινητό μπορείς να συνδεθείς στο νετ απο το κινητό με τα δεδομένα κινητής δηλαδή και να το κάνεις hotspot σαν ρουτερ ένα πράγμα και θα λειτουργεί σαν wifi... στις ρυθμίσεις κάπου είναι αυτή η επιλογή.Kostomanolis έγραψε:Δεν ξερω, πως το βρισκω αυτο;
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Θα το δεις στις συνδέσεις του λαπτοπ όταν ψάχνει για δίκτυα
Σε Apple δεν ξέρω αν γίνεται
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Pc support
Το εκανα οπως το λες, το εντοπιζει ο υπολογιστης, συνδεεται με το κινητο αλλα οχι με το ιντερνετ....
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Pc support
Ξερει κανεις κανενα καλο προγραμμα για να γραφεις αγωνες που ειναι λαιβ στριμ? Εψαξα μια λυση που βρηκα να περασεις το URL στο VLC και απο εκει μπορεις να κανεις εγγραφη αλλα δεν μου δουλεψε. Με ενδιαφερει να μην ειναι add on στον browser σε περιπτωση που απαιτει να εχω το παραθυρο ανοιχτο γιατι θελω να κανω κι'αλλα πραγματα ταυτοχρονα.
Re: Pc support
Έχεις σχετικά καινούργια nvidia κάρτα; Αν ναι, δες το shadow play
Αν όχι, καλή δωρεάν λύση που θέλει λιιιγο διάβασμα στην αρχή το OBS
Αν όχι, καλή δωρεάν λύση που θέλει λιιιγο διάβασμα στην αρχή το OBS
Re: Pc support
Ευχαριστω Πετρο, κατεβασα το OBS αλλα οταν πατησα start recording, αρχισε να γραφει μονο το παραθυρο που ειχα ανοιχτο και οχι την πηγη (URL) που εβαλα. Οταν αλλαζα παραθυρο, αλλαζε και το παραθυρο στο ρεκορντιγκ. Αυτο ειναι και το προβλημα, εγω θελω να γραφει ΜΟΝΟ την πηγη που το βαζω και ταυτοχρονα να μπορω να αλλαζω παραθυρα. Ισως να μην εκανα κατι σωστα?
Re: Pc support
Έχει κάπου επιλογή να γράφει παράθυρο/πρόγραμμα. Σε ελαχιστοποίηση δε ξέρω αν θα δουλεύει αλλά σε αλλαγή παραθύρου θεωρητικά θα συνεχίσει να γράφει
Όταν γυρίσω σπίτι θα δω για μόνο url αλλά θα θέλει το url της πηγής του βίντεο, Όχι του σάιτ
Όταν γυρίσω σπίτι θα δω για μόνο url αλλά θα θέλει το url της πηγής του βίντεο, Όχι του σάιτ
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23