Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

goran 64 έγραψε:Ας μου επιτραπεί παρακαλώ απ όλους να διαβαστούν τα παρακάτω...

Unpsofable, επειδή είμαι γνώστης του όλου περιστατικού και βλέπω πλέον την συνέχεια, δίχως φυσικά να θέλω να παρέμβω ή να σου αλλάξω άποψη για οτιδήποτε, ούτε όμως και να κάνω τον συνήγορο σου, παραθέτω απλά την προσωπική μου γνώμη-άποψη:

Πριν μία εβδομάδα έγινε ένα επεισόδιο λόγω δικής σου άγνοιας και λάθους χειρισμού ενός moderator...

Σου επιβλήθηκε ποινή μίας εβδομάδας με παντελή εξάντληση της αυστηρότητας του moderator σαν απάντηση σε δικά σου γραφόμενα (όχι ύβρεις μεν, αλλά το "μαγκάκια" αποτελεί ένα σχετικό χαρακτηρισμό)...

Σήμερα επανέρχεσαι στο θέμα (και καλά κάνεις) αλλά ίσως παραφορτωμένος (λόγω του δίκαιου που όντως σε πνίγει) και συνεχόμενα εκνευρισμένος στο φουλ...

Εφ όσον ο moderator ζήτησε ήδη συγγνώμη για τον υβριστικό (έχουν περάσει και χειρότεροι κατά καιρούς) χαρακτηρισμό του (βλάκας) και μάλιστα δύο φορές, δηλώνοντας παράλληλα πως αν τυχόν το επαναλάβει θα παραιτηθεί απ τον ρόλο του συντονιστή των συζητήσεων του forum, θεωρώ σωστότερο και δικαιότερο να την δεχθείς και να μην "πάει παρακάτω" το όλο θέμα...

Έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα posts σου εδώ μέσα και προσωπικά εκτιμώ ότι είσαι ένας αξιόλογος συνομιλητής στο συγκεκριμένο οπαδικό μας forum, όπως ο ίδιος τονίζεις, οπότε θα ήθελα προσωπικά να συνεχίσω να διαβάζω τις απόψεις σου και στην συνέχεια...

Να είσαι καλά...
Αν και ο Moderator θυμηθηκε να ζητησει συγνωμη μετα την επιστροφη μου απο το μπαν και οταν ξαναποσταρα και τον εξεθεσα...Δεκτη η συγνωμη.
Εγω αυτο που ζηταω απο ολους...Moderators και απλα μελη ειναι να καταλαβουν οτι εδω μεσα μπαινουν και διαβαζουν χιλιαδες ΠΑΟΚτσηδες...που περνανε ατελειωτες ωρες παρεα μαζι σας διαβαζοντας τα γραπτα σας.Που και που θεωρουν οτι πρεπει να συμμετεχουν.Οτι κατι εχουν να πουν.
Μην τους φερεστε διαφορετικα απο καποιον που εχει χιλιαδες ποστς.Οταν καποιος ειναι τρολ αργα η γρηγορα θα φανει οπως εχει ηδη φανει με καποιους .
Εδω μεσα ΔΕΝ γνωριζω κανεναν προσωπικα.Διαβαζω κυριως και το κανω πολλα χρονια.
Απο την εποχη που εγραφε εδω μεσα και ο Πλατων.
Ευτυχως κυκλοφορουν αρκετοι συνοπαδοι με σωστη νοοτροπια και αποψεις.
Εγω δεν εχω την καταλληλη εκφραστικοτητα αδερφε για να γραφω συχνα και σωστα.Μ αρεσει κυριως να διαβαζω.
Τελος παντων το θεμα ειναι ληξαν απο μενα.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33939
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από john4serres »

Unpsofable, με πειραζει η υπογραφη σου.
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Best Thread Ever
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

john4serres έγραψε:Unpsofable, με πειραζει η υπογραφη σου.
Γιατι ρε αδερφε?Αληθεια δεν λεω?Υπαρχουν τι να κανουμε...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Συμφωνώ ότι υπάρχουν. Τους βλέπουμε κυρίως στα γήπεδα να προκαλούν τιμωρίες στον Π.Α.Ο.Κ.!


Αν και θα μπορούσε κάποιος καχύποπτος να πει ότι η υπογραφή σου είναι στοχευμένη...ή ότι δεν έχεις αυτούς στο μυαλό σου.

Εν πάσει περιπτώσει, κάποιος θα σε πει ότι είναι διχαστική η υπογραφή..."εμείς-εσείς" κτλ...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33939
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από john4serres »

αληθεια μπορει να ειναι .. αλλα ειναι καπως

τελος παντων το ειδα και ενοχληθηκα
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

RoMaN έγραψε:Συμφωνώ ότι υπάρχουν. Τους βλέπουμε κυρίως στα γήπεδα να προκαλούν τιμωρίες στον Π.Α.Ο.Κ.!


Αν και θα μπορούσε κάποιος καχύποπτος να πει ότι η υπογραφή σου είναι στοχευμένη...ή ότι δεν έχεις αυτούς στο μυαλό σου.

Εν πάσει περιπτώσει, κάποιος θα σε πει ότι είναι διχαστική η υπογραφή..."εμείς-εσείς" κτλ...
Εγω το βλεπω ακομη και στην καθημερινοτητα μου.Ειναι αυτοι που αμα τους ρωτησεις να σου πουν παικτη του ΠΑΟΚ μπορει να λαβεις ως απαντηση:Μπορμποκης. :lol:
Διχαστικη δεν ειναι.Προτρεπει απλα τον καθενα μας να αναρωτηθει.
Και βασικα την εχω βαλει γιατι εγω σαν παιδι εγινα ΠΑΟΚ λογω του λαου και τον τελ καιρο εχω απογοητευτει λιγο.
Το 1ο παιχνιδι που θυμαμαι απο παιδι ειναι το ΠΑΟΚ-Ναπολι.Και ΔΕΝ προκειται να σβησει ΠΟΤΕ απο την μνημη μου.
John4serres αδερφε δεν την εχω βαλει για σενα παντως οκ? :)
Άβαταρ μέλους
keeper4
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Δευ 22 Μαρ 2010, 13:11

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από keeper4 »

Νομίζω πως το τι ΠΑΟΚτσης είναι ο καθένας είναι μία ερώτηση που πρέπει να την κάνει στον εαυτό του. Το να το έχεις αυτο σαν υπογραφή είναι σα να ρωτάς εσύ όλους εμας αν είμαστε @@ ΠΑΟΚτσήδες και αυτό είναι λάθος για μένα, αφού εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις κανείς δε μπορεί να πει στον άλλο τι ΠΑΟΚτσής είναι. Επίσης με την υπογραφή σου είναι σα να μας λες ότι εσύ είσαι ο σωστός ΠΑΟΚτσής και αναρωτιέσαι τι ΠΑΟΚτσήδες είμαστε οι υπόλοιποι, που και αυτό είναι λάθος, γιατί είναι πρόκληση να βγάλουμε έξω τα ΠΑΟΚόμετρα και να γίνει το φόρουμ μύλος ξανά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Η υπογραφη του κυριου ταιριαζει γαντι σε αλλοθρησκο,δε λεω οτι ο συγκεκριμενος ειναι αλλα θα επρεπε να το σκεφτει λιγο καλυτερα πριν γραψει αυτη τη **************.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K_geo την Κυρ 12 Ιουν 2016, 16:00, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: επεξεργάστηκε.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Εγώ πάντως είμαι πιο ΠΑΟΚτσής από τον fn1m! 8-)
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Πιο ΠΑΟΚτσης απο αυτον ειναι και ο κουνιαδος μου που ειναι γαυρος με διαρκειας. :lol:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Δίχως να θέλω να παρέμβω στο θέμα της υπογραφής του Unpsofable, δίχως καν να με ενοχλεί προσωπικά, αλλά κατανοώντας και τις δύο πλευρές (του ακριβώς ίδιου νομίσματος όμως) που διάβασα, εκτιμώ ότι στην θέση της ερώτησης "Εσύ τι είσαι;", και μόνο η λέξη "Προσέξτε" ή "Προσοχή" π.χ., θα περνούσε το ίδιο ακριβώς μήνυμα, αρκετά πιο "καλωπισμένο" όμως για όλους μας... ;)

Unpsofable, αδερφέ μου..."Αλλοτριώθηκε πολύ ο χαρακτήρας του Π.Α.Ο.Κ.τσή"...Λόγια του Τάσου του μασκοφόρου πριν κανένα 6άμηνο σε προσωπική μας συζήτηση, τα οποία ενστερνίζομαι επακριβώς με ανησυχία και θλίψη... 8-)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 12 Ιουν 2016, 14:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

obanebane έγραψε:Πιο ΠΑΟΚτσης απο αυτον ειναι και ο κουνιαδος μου που ειναι γαυρος με διαρκειας. :lol:

Εσύ καταδέχτηκες κουνιάδο με διαρκείας στο γαύρο, οπότε ψάξου λίγο... :twisted: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

obanebane έγραψε:Πιο ΠΑΟΚτσης απο αυτον ειναι και ο κουνιαδος μου που ειναι γαυρος με διαρκειας. :lol:
RoMaN έγραψε:Εγώ πάντως είμαι πιο ΠΑΟΚτσής από τον fn1m! 8-)
ντροπη ρε! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”