
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Βρε ποια Ελεονώρα τώρα?painkiller4 έγραψε:Bλεπω θα χει πολυ ...μελέτη αποψε![]()
Η ανηρτημένη "Katwooman" σου είναι και Π.Α.Ο.Κ.τσάκι και όλα τα γκαφρά λέμε...
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Για να είμαστε και on topic:
Γιωργάκη, βλέπω ότι (ίσως άθελα σου) "μεροληπτείς" λιγάκι επί του θέματος...
-
-
-
-
-
Μας τονίζεις την λύση (ζυβί
) παραβλέποντας όμως τελείως το ρεαλιστικό πρόβλημα (χοντρά μπούτια
)... 
Γιωργάκη, βλέπω ότι (ίσως άθελα σου) "μεροληπτείς" λιγάκι επί του θέματος...
-
-
-
-
-
Μας τονίζεις την λύση (ζυβί
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μπορεί ο theo86 να μου απαντήσει στο e-mail που του έστειλα, παρακαλώ πολύ;
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλησπέρα,
πως μπορώ να μιλήσω με κάποιον mod/admin σχετικά με την απόκρυψη μηνυμάτων από συγκεκριμένο μέλος/μέλη; Έχω ακολουθήσει τη συνήθη διαδικασία, αλλά σε άλλα νήματα αποκρύπτονται, ενώ σε άλλα είναι ορατά.
Ευχαριστώ,
πως μπορώ να μιλήσω με κάποιον mod/admin σχετικά με την απόκρυψη μηνυμάτων από συγκεκριμένο μέλος/μέλη; Έχω ακολουθήσει τη συνήθη διαδικασία, αλλά σε άλλα νήματα αποκρύπτονται, ενώ σε άλλα είναι ορατά.
Ευχαριστώ,
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
λογικα θα σου αποκριπτονται παντου απλως μπορεις να δεις τις παραθεσεις που κανουν αλλα μελη σε συζητησεις που κανουν με αυτον που εχεις σε ignore list! 
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αν δεν ειναι αυτο που λεει ο Snoufel, πες να σου δωσω ενα mail να μου στειλεις καποιο screenshot
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εγώ πως μπορώ να κάνω ιγκνορ ένα τοπικ; Αυτό το GOT όλο σποιλεριαζει. Θέλω να δω τη σειρά αλλά όλοι λένε τι γίνεται στα επεισόδια. Ειναι ανφερ!
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ξεκίνα μαραθώνιο και σε 1 μήνα που θα τελειώσει και η σεζόν, θα είσαι up to date!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πέτρο γειά χαρά, δεν συμβαίνει αυτό, το τσέκαρα.pgetsos έγραψε:Αν δεν ειναι αυτο που λεει ο Snoufel, πες να σου δωσω ενα mail να μου στειλεις καποιο screenshot
Αν και σήμερα είδα στα περισσότερα οτι όντως κρύβονται, αλλά θα ρίξω άλλη μια ματιά, γιατί βλέπω κανονικά ποστς, όχι παραθέσεις.
Ευχαριστώ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αν βρεις κατι, στειλε μια εικονα στο 9ece43bc@opayq.com (ειναι ψευτικο, οποτε βαλε ενα "Paokmania" στο θεμα να καταλαβω οτι εισαι εσυ
)
