31.Γιώργος Τζαβέλλας

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από paok87 »

Χωρίς να τον υπερασπίζομαι, ξαναδείτε τη φάση από την αρχή και τι αετό πετάνε τα χαφ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Απο λαθος χαφ ξεκίνησε κ καλος γομάρι ειναι εβαλε τη μπάλα μπροστα ρίσκο να τον αφησει
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από john4serres »

Κάποιος έκανε λάθος στα χαφ και χάθηκε η μπάλα. Το θετικό είναι ότι έκανε φάουλ και όχι πέναλτι.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Καλύτερα γκολ, παρά αποβολή. Φαινόταν ότι τους έχουμε. Κρίμα γιατί δεν είναι κουτό, ενήργησε όμως κουτά.

Αν δεν βγούμε πρώτοι, αυτοκτονήσαμε.
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από Marianov6 »

Το μονο που φταιει ειναι η κακη νοοτροπια και συνηθεια του να αγκαλιαζει τους αντιπαλους. Γιατι και σε αυτη την φαση παει να αγκαλιασει τον αντιπαλο και οχι απλα να του τραβηξει ελαφρα την φανελα με το δεξι χερι που κρυβεται απο τον εποπτη.
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Αν δεν έπερνε κόκκινη μπορεί και να χάναμε. Γιατί φαγώνεστε για Τζάβε αφού το παιχνίδι τελείωσε.
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

paok87 έγραψε:Χωρίς να τον υπερασπίζομαι, ξαναδείτε τη φάση από την αρχή και τι αετό πετάνε τα χαφ
στο γκολ, κάνει μαλακία ο χαφ... σαν σε προπόνηση αλλάζανε τις μπάλες εκεί..
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από pgetsos »

Γιατι μασαει τσιχλα. Αφου.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από K_geo »

shit happens.

αν και θεωρώ ότι σε δεύτερη φάση, όταν ξαναδεί τη φάση και το καλοσκεφτεί ίσως μπορούσε απλά να τον αφήσει να προσπαθήσει να κανει το κοντρόλ... το πολύ πολύ να του έσκγε καμια αγκωνία όταν θα το έχανε... :lol: :roll:
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από Mīngus »

pilotos έγραψε:Εντάξει, Για πείτε τί να έκανε; ;;;;;;
Ο Βιτορ κράτησε τον ψηλό στο παιχνίδι γιατί δεν ήταν στην ευθεία

SM-G935F
Έτσι είναι. Τζαβέλλας και Λέοβατς έχουν τραβηχθεί και μένει 1-2 βήματα πίσω ο Βίτορ ο οποίος καλύπτει τον Πέκχαρτ. Θα μπορούσε ίσως να μαρκάρει καλύτερα, αλλά δεν έχει εξ ολοκλήρου την ευθύνη.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από desperando »

προσωπικα δεν βλεπω καμια ανατροπη
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από aquila »

Χωρις να εχω ξαναδει τη φαση περα απο το ριπλει την ωρα του αγωνα δε μου φανηκε οτι ηταν καν φαουλ ποσο μαλλον κοκκινη. Επισης με την εξοδο του φανηκε ποσο σημαντικος ειναι στην αμυνα που ουτως η αλλως δεν ειναι καλη αλλα χωρις αυτον ειναι τρισχειροτερη.
Άβαταρ μέλους
PAOKpanta
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιουν 2010, 13:27

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από PAOKpanta »

το μεγαλυτερο μερος της μαλακιας ειναι του τζιολη ΚΑΘΑΡΑ (1,5 κοκκινες στα ματς στη χαβουζα καταφερε να παρει...)
εκει που βρεθηκε ο τζαβελας δεν ειχε πολλες επιλογες

Επεξεργάστηκε. 1 ημέρα και πιο όμορφα για παίχτες του ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από nikolasf »

aquila έγραψε:Χωρις να εχω ξαναδει τη φαση περα απο το ριπλει την ωρα του αγωνα δε μου φανηκε οτι ηταν καν φαουλ ποσο μαλλον κοκκινη. Επισης με την εξοδο του φανηκε ποσο σημαντικος ειναι στην αμυνα που ουτως η αλλως δεν ειναι καλη αλλα χωρις αυτον ειναι τρισχειροτερη.
Κάνει την κίνηση ο Τζαβ .... πιθανώς τον ακουμπάει με το αριστερό χέρι που κατεβάζει.... Δεν τον ρίχνει με την καμία όμως, το χανούμι πέφτει έξυπνα και παίρνει το φάουλ.... Ο διαιτητής είτε ήθελε είτε ξεγελάστηκε... το έδωσε! 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 31.Γιώργος Τζαβέλλας

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

KOSTAS54 έγραψε:Καλύτερα γκολ, παρά αποβολή. Φαινόταν ότι τους έχουμε. Κρίμα γιατί δεν είναι κουτό, ενήργησε όμως κουτά.
Όχι, απαραίτητα. Αν η ΑΕΚ έμπαινε μπροστά στο σκορ μπορεί να κρατούσε τη νίκη και μόνο λόγω ψυχολογίας. Μην ξεχνάμε ότι ο πρώτος μας στόχος ήταν το μηδέν στην άμυνα. Και δεν φταίει αυτός που ο Πέκχαρτ βρέθηκε μόνος του.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”