Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Με παίκτη λιγότερο καλύτερα παίζαμε
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1064
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Δωσε λιγο χρονο στον ΚατσεFawkes έγραψε:Με παίκτη λιγότερο καλύτερα παίζαμε
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Καλή η διαιτησια μέχρι ώρας. Ο γλυκος πολύ επικινδυνος είναι όταν το παίζει ήρεμος
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
ο ροντριγκεζ χτυπησε γονατο με γονατο με τον αλλον, μαλλον απο την κουραση πεφτει λεει!
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Το σκέφτηκα και εγώ αλλά λέω ας μην το πω και το γκαντεμιασωpgetsos έγραψε:Δωσε λιγο χρονο στον ΚατσεFawkes έγραψε:Με παίκτη λιγότερο καλύτερα παίζαμε
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8900
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Πρεπει να βγάλει τον Κλαους εξω και να βάλει καποιον στο κέντρο ,Κοροβεση Αντονις και να παέι ο Μακ μπροστά
-
Suleymanoglu
- Δημοσιεύσεις: 385
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2015, 13:37
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Πουτ*να ΑΕΚ, το Βυζάντιο δεν είχε σύμβολο το δικέφαλο σου, ούτε κανέναν δικέφαλο, ούτε τα ερπετοχρωματα σου, αλλά το πορφυρο, το μωβ και το χρυσό. Χυδαια ομαδουλα.
Η πουτσα έρχεται.
Η πουτσα έρχεται.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Χαλάρωσε λίγο αδερφέ.Suleymanoglu έγραψε:Πουτ*να ΑΕΚ, το Βυζάντιο δεν είχε σύμβολο το δικέφαλο σου, ούτε κανέναν δικέφαλο, ούτε τα ερπετοχρωματα σου, αλλά το πορφυρο, το μωβ και το χρυσό. Χυδαια ομαδουλα.
Η πουτσα έρχεται.
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Βγαινει ο κατσε δεξια, να δουμε τι θα κανει και αυτος... φαουλ στο ροντριγκεζ, μουγκανιζουν, δε νομιζω, ας το δουμε ξανα (στο ριπλει μουγκαμαρα)

- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21325
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Εδώ είναι ένα καλό σημείο να τους το σφυρίξουμε κ να τελειώσει το παραμύθι!