Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Fawkes »

Με παίκτη λιγότερο καλύτερα παίζαμε

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Οφ σιτε ο λουτσος του Ροντριγκες ? ???
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pgetsos »

Fawkes έγραψε:Με παίκτη λιγότερο καλύτερα παίζαμε

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δωσε λιγο χρονο στον Κατσε :mrgreen:
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Καλή η διαιτησια μέχρι ώρας. Ο γλυκος πολύ επικινδυνος είναι όταν το παίζει ήρεμος
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pgetsos »

ο ροντριγκεζ χτυπησε γονατο με γονατο με τον αλλον, μαλλον απο την κουραση πεφτει λεει!
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Fawkes »

pgetsos έγραψε:
Fawkes έγραψε:Με παίκτη λιγότερο καλύτερα παίζαμε

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δωσε λιγο χρονο στον Κατσε :mrgreen:
Το σκέφτηκα και εγώ αλλά λέω ας μην το πω και το γκαντεμιασω :x

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από panpangr77 »

Πρεπει να βγάλει τον Κλαους εξω και να βάλει καποιον στο κέντρο ,Κοροβεση Αντονις και να παέι ο Μακ μπροστά
Suleymanoglu
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2015, 13:37

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Suleymanoglu »

Πουτ*να ΑΕΚ, το Βυζάντιο δεν είχε σύμβολο το δικέφαλο σου, ούτε κανέναν δικέφαλο, ούτε τα ερπετοχρωματα σου, αλλά το πορφυρο, το μωβ και το χρυσό. Χυδαια ομαδουλα.

Η πουτσα έρχεται.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Suleymanoglu έγραψε:Πουτ*να ΑΕΚ, το Βυζάντιο δεν είχε σύμβολο το δικέφαλο σου, ούτε κανέναν δικέφαλο, ούτε τα ερπετοχρωματα σου, αλλά το πορφυρο, το μωβ και το χρυσό. Χυδαια ομαδουλα.

Η πουτσα έρχεται.
Χαλάρωσε λίγο αδερφέ.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pgetsos »

Βγαινει ο κατσε δεξια, να δουμε τι θα κανει και αυτος... φαουλ στο ροντριγκεζ, μουγκανιζουν, δε νομιζω, ας το δουμε ξανα (στο ριπλει μουγκαμαρα)

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

ΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ?
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από andis4 »

τι επιασε ο ανεστης παλι...ο κατσε την ειδε ζινταν :lol: :lol:
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Marianov6 »

μια φωτοβολιδα απο Χαριση θελει
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Αναθεμα την ωρα που αποβληθηκε ο Πεκχαρτ.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Εδώ είναι ένα καλό σημείο να τους το σφυρίξουμε κ να τελειώσει το παραμύθι!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”