Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1064
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Καλά έκανε και έβγαλε Χαρίση δεν έχει εμπρία ο Κατσε αν δεν πάρει κόκκινη θα κάνει το ματς της Ζωής του από εδώ και πέρα !!!!!!!!!! Τσοχος Γκοοοο αχχχχχ Δοκάρι όχι ρε ποθστ μου χα χα χα τρατζικ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Αυτό που γίνεται με τα στημένα της αεκ δεν έχει προηγούμενο. ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Το έχω αναφέρει πολλάκις αλλά κανένας προπονητής δε βρίσκει αντίδοτο.
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3347
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Υπάρχει ακόμα ΠΑΟΚτσής που πληρώνει συνδρομητικά;andis4 έγραψε:σιχαμενοι σπικερ
Δεν υπάρχουμε στο Β΄ πάντως.
edit τώρα είδα ότι είναι ΑΝΤ1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος episimos73 την Κυρ 29 Μάιος 2016, 20:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Κάτσε Κλάους Κίτσιου βγάλε έναν σε παρακαλώ!
Χαρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χτιστεί ο ΠΑΟΚ με αυτόν βασικό 8ρί σε αντίθεση με τσίμι που είναι 2 κλίκ πάνω σε ωριμότητα
Χαρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χτιστεί ο ΠΑΟΚ με αυτόν βασικό 8ρί σε αντίθεση με τσίμι που είναι 2 κλίκ πάνω σε ωριμότητα
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Παίζει να έχω πάθει 2-3 εγκεφαλικά σήμερα...
Αν θα την βγάλω μέχρι την λήξη θα είναι καθαρά θέμα ανάδρομου!
Αν θα την βγάλω μέχρι την λήξη θα είναι καθαρά θέμα ανάδρομου!
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
Οπως ειχα γραψει και στο ΠΑΟΚ-ΑΕΚ, μονο ενα πραγμα ειναι σιγουρο. Αν το φαμε θα ειναι απο στημένο.
Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1
πλάκα μας κάνουν,θα μας το βάλει η αεκ και μετά θα είμαστε τρεχάτε ποδαράκια μου να μην μας χέσει ο κώλος μας
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη