Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pilotos »

Έλεος ρε βγάλε κάτσε!!!! Σε λίγο θα είμαστε με9!!!!!!

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Pa0ki »

γκολ λέει ο πουτανασγιος
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pilotos »

Άντε γαμήσου ρε επόπτη 2 οφσάιντ

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ουφ καρδιά θα πάθουμε!


Sent from my iPad using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

Καλά έκανε και έβγαλε Χαρίση δεν έχει εμπρία ο Κατσε αν δεν πάρει κόκκινη θα κάνει το ματς της Ζωής του από εδώ και πέρα !!!!!!!!!! Τσοχος Γκοοοο αχχχχχ Δοκάρι όχι ρε ποθστ μου χα χα χα τρατζικ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Εχουν κανει το ιδιο όλες τις φορες ρε ξυπνήστε

Λαθος αλλαγη
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Απανωτά εγκεφαλικά πήγαμε να πάθουμε πάλι
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Αυτό που γίνεται με τα στημένα της αεκ δεν έχει προηγούμενο. ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Το έχω αναφέρει πολλάκις αλλά κανένας προπονητής δε βρίσκει αντίδοτο.
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από episimos73 »

andis4 έγραψε:σιχαμενοι σπικερ
Υπάρχει ακόμα ΠΑΟΚτσής που πληρώνει συνδρομητικά;

Δεν υπάρχουμε στο Β΄ πάντως.

edit τώρα είδα ότι είναι ΑΝΤ1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος episimos73 την Κυρ 29 Μάιος 2016, 20:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από tzouvi »

κάντε ρε κανένα σουτ....έχουν πάρει αέρα τα χανούμια!!!
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Pr.Jon »

Κάτσε Κλάους Κίτσιου βγάλε έναν σε παρακαλώ!
Χαρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χτιστεί ο ΠΑΟΚ με αυτόν βασικό 8ρί σε αντίθεση με τσίμι που είναι 2 κλίκ πάνω σε ωριμότητα
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από hasio_john »

Παίζει να έχω πάθει 2-3 εγκεφαλικά σήμερα...
Αν θα την βγάλω μέχρι την λήξη θα είναι καθαρά θέμα ανάδρομου!
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από CCCP »

Οπως ειχα γραψει και στο ΠΑΟΚ-ΑΕΚ, μονο ενα πραγμα ειναι σιγουρο. Αν το φαμε θα ειναι απο στημένο.
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από xpan »

πλάκα μας κάνουν,θα μας το βάλει η αεκ και μετά θα είμαστε τρεχάτε ποδαράκια μου να μην μας χέσει ο κώλος μας
Άβαταρ μέλους
Lacedaemonian
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη

Re: Α.Ε.Κ-Π.Α.Ο.Κ, 29/05,20:00,NS1

Δημοσίευση από Lacedaemonian »

Εμετικοί σπικερς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”