Γμτο μου...Δεν έχει και κάνα γ@μότικον για χειροκρότημα μέχρις εξαϋλώσεως των παλαμών μου...kataramenos5 έγραψε:Το "παιδι" προσπαθει ,αφηστε τον ν ανοιξει τα φτερα του.Εχει καμια σχεση με τον γκοραν των χιλιαδων εμοτικον των πρωτων μηνων?Μεγαλωσε ,ωριμασε και τωρα ειναι ετοιμος για το επομενο βημα.
Στο επομενο μαθημα ..Youtube
kat, thank's πάντως ρε φίλε...Τουλάχιστον αποκαλύφθηκαν εδώ μέσα κάποιοι........μισαλλόδοξοι τύποι!!!
