Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Ελπίζω ο προπονητης μα βρέθηκε αλλιως παλι λαθος θα τα κανουμε
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Το ίδιο ελπίζω και του λόγου μου Maniac κι ότι δεν έχει ανακοινωθεί λόγω play off που είναι σε εξέλιξη!!!
Αν όχι, "πιασ' τ' αυγό και κούρεψ' το" για ακόμα μία (5η συνεχόμενη πλέον) χρονιά...
Αν όχι, "πιασ' τ' αυγό και κούρεψ' το" για ακόμα μία (5η συνεχόμενη πλέον) χρονιά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 22 Μάιος 2016, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Γρηγόρη, συμφωνώ απολύτως μαζί σου, με την επισήμανση ότι ο Μάτος παίζει και αριστερά.
Γράψε και το όνομα Κούστα για 3-4ο στα φόρ, ειδικώς αν παραμείνει ο Ιβιτς.
Γράψε και το όνομα Κούστα για 3-4ο στα φόρ, ειδικώς αν παραμείνει ο Ιβιτς.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Απο τον κουστα εχεις εικονα ειναι αμπαλοειδες φορ σαν κλαους σαλπι κουλουρη ;
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Κάνεις λάθος και θα το διαπιστώσεις στο μέλλον.
Σημ. Δεν είδα το ερωτηματικό.
Σημ. Δεν είδα το ερωτηματικό.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Μανιακέ, με έχεις ζαλίσει τα παπάκια με την χολή σου.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Προσωπικά μου άρεσε ο Κούστα σε 2-3 ματς των "μικρών" που είδα!!! Πολύ δυνατός, καλός σωματότυπος και πολύ καλή τεχνική-ευελιξία, ειδικά για το μπόι του!!!KOSTAS54 έγραψε:Γρηγόρη, συμφωνώ απολύτως μαζί σου, με την επισήμανση ότι ο Μάτος παίζει και αριστερά.
Γράψε και το όνομα Κούστα για 3-4ο στα φόρ, ειδικώς αν παραμείνει ο Ιβιτς.
Εκτιμώ όμως ότι με τον Κουλούρη για 3ο, μιας και είχε καλή-γεμάτη σεζόν, καλύτερα για να μην χαθεί, θα ήταν να πάρει πολλά παιχνίδια ως δανεικός, π.χ. στην Βέροια, όπως οι Γιαννούλης και Πούγγουρας φέτος και να επανέλθει του χρόνου ή σε δύο χρόνια, πιο έτοιμος για 3ος ή ακόμα και για 2ος σέντερ φορ μας αν δείξει τα πολύ καλά του στοιχεία και ταιριάζει κιόλας στον προπονητή μας!!!
Μικρός είναι έτσι κι αλλιώς Κώστα, δεν χρειάζονται βιασύνες και υπερβολικές προσδοκίες-ευθύνες στις πλάτες τόσο νέων παιχτών, όπως π.χ. στον Πέλκα που κοντέψαμε φέτος να τον (ξανα)κάψουμε (μετά την Δώνη εποχή)...
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Δεν είναι προτιμότερο να κρατήσεις τον Μαλε που στοιχίζει ελαχιστα και να πάρεις έναν και καλό κεντρικό αμυντικό που να τα συνδιάζει όλα ?goran 64 έγραψε: 4 & 5...Χατζηψηλέας, Τζαβέλλας, Πούγγουρας για 5ος (τόσους χρειάζεται το ρόστερ ομάδας που συμμετέχει σε 3 διοργανώσεις με παιχνίδια Τετάρτη-Κυριακή όλο το έτος) και 2 ΜΕΤΑΓΡΑΦΑΡΕΣ, έναν στυλ Κοντρέρας κι έναν στυλ Μάρκος Αντόνιο...
Κάτι σαν τον Ινσαουράλδε για παράδειγμα στο πιο γρηγορο για να κάνει δίδυμο είτε με Ισαϊα είτε με τον Τζαβέλα ώστε να αξιοπηθούν και αυτοί οι παίκτες.
Η αμυντική θωράκιση μιας ομάδας άλλωστε δεν είναι μόνο θέμα ατομικών δυνατοτήτων αλλά και ζήτημα συνολικό.
Η ΑΕΚ που είχε καλύτερη αμυνα είχε ως βασικούς Αρθο και Λαμπρόπουλο. Οχι κάτι το ιδιαίτερο δηλαδή.
Αντίθετα σε θέσεις δημιουργίας και επιθεσης, εκεί χρειάζεται περισσότερο το ατομικό ταλέντο και λιγότερο το ομαδικό πνεύμα. Εκει ας παρουν όσους καλύτερους μπορούν.
Η άμυνα με εναν παικταρά θα στρώσει εύκολα.
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Για 50 και πλέον αγώνες την σεζόν δεν φτάνει σίγουρα ένας μόνο ποιοτικός, μιας και το πρόβλημα είναι επίσης ότι Ψηλέας, Τζαβ και Μάλε δεν ξέρουν να κατεβάσουν σωστά την μπάλα, τουλάχιστον μέχρι τα χαφ, αλλά με προσανατολισμό προς την επίθεση κι όχι να αλλάζουν πάσες με το 6άρι και αναμεταξύ τους και να το ρίχνουν στις γιόμες ή να αποκρούουν στα καρεκλάκια του γηπέδου με την παραμικρή πίεση απ τους αντιπάλους μας!!!
Όλοι (οι 4 δηλαδή) θα έχουν 20 και πλέον παιχνίδια με σωστή διαχείριση αδερφέ...Υπολόγισε ότι 50 αγώνες Χ 2 σέντερ μπακ, μας κάνουν 100 ενδεκαδάτες χρειαζούμενες λύσεις + τουλάχιστον 50 αναπληρωματικές!!! Υπάρχουν και οι κάρτες και οι (λογικοί σ αυτήν την θέση) τραυματισμοί, οπότε αν διαιρέσεις δια 4...
Συν το ότι ο νέος προπονητής θα έχει και εργαλεία να παίξει ανετότατα σε μερικούς αγώνες αν χρειαστεί και συστήματα με τρεις κεντρικούς αμυντικούς, όπως 3-5-2 και 3-4-3, αλλά μέχρι και 3-6-1 ή 5-4-1 αν κληρωθείς με καμιά Μπάγερν π.χ.!!!
Υ.Γ. Δεν μιλάω όπως θα διαπίστωσες, να κάνουμε ομάδα σαν της κούλας ρε αδερφέ και να (ξανα)μείνουμε 30 βαθμούς πίσω απ τους πουστόγ@υρους!!!
Για ρόστερ πρωταθλητισμού λέω...
Όλοι (οι 4 δηλαδή) θα έχουν 20 και πλέον παιχνίδια με σωστή διαχείριση αδερφέ...Υπολόγισε ότι 50 αγώνες Χ 2 σέντερ μπακ, μας κάνουν 100 ενδεκαδάτες χρειαζούμενες λύσεις + τουλάχιστον 50 αναπληρωματικές!!! Υπάρχουν και οι κάρτες και οι (λογικοί σ αυτήν την θέση) τραυματισμοί, οπότε αν διαιρέσεις δια 4...
Συν το ότι ο νέος προπονητής θα έχει και εργαλεία να παίξει ανετότατα σε μερικούς αγώνες αν χρειαστεί και συστήματα με τρεις κεντρικούς αμυντικούς, όπως 3-5-2 και 3-4-3, αλλά μέχρι και 3-6-1 ή 5-4-1 αν κληρωθείς με καμιά Μπάγερν π.χ.!!!
Υ.Γ. Δεν μιλάω όπως θα διαπίστωσες, να κάνουμε ομάδα σαν της κούλας ρε αδερφέ και να (ξανα)μείνουμε 30 βαθμούς πίσω απ τους πουστόγ@υρους!!!
Για ρόστερ πρωταθλητισμού λέω...
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Ελεύθερος.
Φέρτον να πέσουν σκιστούν τα δίκτυα.
http://www.transfermarkt.co.uk/daniel-o ... eler/37389
Φέρτον να πέσουν σκιστούν τα δίκτυα.
http://www.transfermarkt.co.uk/daniel-o ... eler/37389
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Μάλιστα...
Εδώ και 10 χρόνια όμως δεν έμεινε πουθενά 2η σεζόν...
Τώρα θα μου πεις...Π.Α.Ο.Κ. είσαι...
Εδώ και 10 χρόνια όμως δεν έμεινε πουθενά 2η σεζόν...
Τώρα θα μου πεις...Π.Α.Ο.Κ. είσαι...
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Τον έφυγαν γιατί έκανε ένα τσιγαραάκι ..... στα αποδυτήρια
Κατά τα άλλα παιχταράς!
Κατά τα άλλα παιχταράς!
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2155
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
Ας κάνει μία καλή για τα δικά του στανταρ και δεν χρειάζεται να κάνει δεύτερη
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Re: Συζήτηση για το ρόστερ & Μεταγραφικά νέα 15/16
@ goran 64
Θα ξεκινησω από το τέλος. Πορεία πρωταθλητισμού φίλε μου με το -3 στην πλάτη και χωρίς να έχει ξεκαθαρισει το καθεστως στην ΕΠΟ δεν είναι καθόλου εύκολο.
Κατά την προσωπική μου αποψη ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να επικεντρωθεί στην ευρωπαϊκή του πορεία.
Αλλά ακόμη και αν είναι έτσι. Ακομη και αν υποθέσουμε ότι πάμε για πρωταθλημα ξεπερνώντας τις αντιξοότητες που προανέφερα. Να κανουμε την συγκριση. Ποια είναι τα βασικά στόπερ του οσφπ ? Ο Μποτία ? Ο Ντα Κόστα ?
Θα ήθελες έναν παίκτη σαν κι αυτούς ? Δεν νομίζω.
Οταν άλλωστε καναμε πρωταθλητισμό με τον Σάντος που καναμε ρεκόρ καλύτερης άμυνας ποιους είχαμε ?
Κοντρερας, Τσιριλο, Μαλεζά και Σαβίνι.
Εγω λοιπόν λέω για του χρόνου : ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ (καλύτερος του Κοντρε), Ισαια, Τζαβέλα, Μαλέζα και μια εναλλακτική ακόμη π.χ. Πουγγουρας ή Φυτανίδης.
Δεν θα είναι καλύτερο το αμυντικό ρόστερ απο τότε ?
Αυτή είναι η συλλογιστική μου. Αντιλαμβάνομαι την άποψη σου αλλά καμιά φορά η ποσότητα είναι εναντίον της ποιότητας. Και επειδή η άμυνα με τον κατάλληλο προπονητη και την συνεργασία των παικτών διορθώνεται εύκολα, προτιμώ πέρα από τον σουπερ αμυντικό να διορθώσουμε τον άξονα μας με ποιοτικότατους παίκτες.
Φέρε έναν παικταρά στην θέση 6 και θα δεις για πότε βελτιώνεται η αμυντική λειτουργια της ομάδας.
Και βάση στην δημιουργία. Γενικά φέτος δυσκολευόμασταν να κάνουμε ευκαιρίες.
Ενα 10αρι επιτέλους ! Ενα σεντρε φορ με ατομική ενεργεια ! Ενα εξτρεμ που να ανοιγει τις κλειστές άμυνες !
Σ΄αυτές τις θέσεις πρέπει να δοθεί το βάρος.
Θα ξεκινησω από το τέλος. Πορεία πρωταθλητισμού φίλε μου με το -3 στην πλάτη και χωρίς να έχει ξεκαθαρισει το καθεστως στην ΕΠΟ δεν είναι καθόλου εύκολο.
Κατά την προσωπική μου αποψη ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να επικεντρωθεί στην ευρωπαϊκή του πορεία.
Αλλά ακόμη και αν είναι έτσι. Ακομη και αν υποθέσουμε ότι πάμε για πρωταθλημα ξεπερνώντας τις αντιξοότητες που προανέφερα. Να κανουμε την συγκριση. Ποια είναι τα βασικά στόπερ του οσφπ ? Ο Μποτία ? Ο Ντα Κόστα ?
Θα ήθελες έναν παίκτη σαν κι αυτούς ? Δεν νομίζω.
Οταν άλλωστε καναμε πρωταθλητισμό με τον Σάντος που καναμε ρεκόρ καλύτερης άμυνας ποιους είχαμε ?
Κοντρερας, Τσιριλο, Μαλεζά και Σαβίνι.
Εγω λοιπόν λέω για του χρόνου : ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ (καλύτερος του Κοντρε), Ισαια, Τζαβέλα, Μαλέζα και μια εναλλακτική ακόμη π.χ. Πουγγουρας ή Φυτανίδης.
Δεν θα είναι καλύτερο το αμυντικό ρόστερ απο τότε ?
Αυτή είναι η συλλογιστική μου. Αντιλαμβάνομαι την άποψη σου αλλά καμιά φορά η ποσότητα είναι εναντίον της ποιότητας. Και επειδή η άμυνα με τον κατάλληλο προπονητη και την συνεργασία των παικτών διορθώνεται εύκολα, προτιμώ πέρα από τον σουπερ αμυντικό να διορθώσουμε τον άξονα μας με ποιοτικότατους παίκτες.
Φέρε έναν παικταρά στην θέση 6 και θα δεις για πότε βελτιώνεται η αμυντική λειτουργια της ομάδας.
Και βάση στην δημιουργία. Γενικά φέτος δυσκολευόμασταν να κάνουμε ευκαιρίες.
Ενα 10αρι επιτέλους ! Ενα σεντρε φορ με ατομική ενεργεια ! Ενα εξτρεμ που να ανοιγει τις κλειστές άμυνες !
Σ΄αυτές τις θέσεις πρέπει να δοθεί το βάρος.