6.Aλέξανδρος Τζιόλης
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
Νταξει δεν θα τον σταυρωσουμε κιολας αλλα αν θελουμε να φτιαξουμε ομαδα που να παιζει ποδοσφαιρο δε νοειται να τον εχουμε για βασικη επιλογη. Να παιζει αν και εφόσον
-
Luigi Vampa
- Δημοσιεύσεις: 3570
- Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2014, 12:10
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
Το δεδομενο ειναι οτι ο Τζιολης θα ειναι ακομη ενα χρονο στην ομαδα κ θα σκιστει για να κερδισει το τελειταιο του συμβολαιο. Αλλος παικτης δε θα γινει, με τα καλα κ τα κουσουρια του. Πιστευω πως θα ειναι θετικος τουλαχιστον στα πλει οφ κ την καινουρια χρονια.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
Τες πα.Το τι ισχυει για το Τζιολη το ξερει μονο αυτος.Γενικοτερα στο τελος καθε σαιζον ολες οι ομαδες ειναι πεθαμενες ειδικα αν εχεις παιξει 50+ παιχνιδια .2-3 μερες χωρις προπονηση δε φτανουν για ξεκουραση,αποφορτιση κλπ.Ισχυει για ολους. Απο κει και περα υπαρχουν ενα σωρο παραμετροι για τον καθενα ,μπορει πχ να εχει παλι ενοχλησεις στους προσαγωγους αλλα δε το λεει,ιωση, οτιδηποτε που εμεις απ εξω δε τα γνωριζουμε.Μετριοκακος χθες αλλα οχι οτι δε κανει γι αναπληρωματικος σ αυτον τον ΠΑΟΚ.Στον ΠΑΟΚ των ονειρων μας(john4serres έγραψε:με εχεις μπερδεψει.![]()
το αφηνω.
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
αποδείχτηκε ότι είτε είσαι μέσα, είτε έξω, μερικές φορές παίζουμε με δέκα.
Τραγικό αντιεπαγγελματικο χτύπημα
SM-G935F
Τραγικό αντιεπαγγελματικο χτύπημα
SM-G935F
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
Δεν έχω βρίσει και κράξει παίκτη του ΠΑΟΚ περισσότερο απο εσένα.
Εντελώς ΓΕΛΟΙΑ, ΑΝΟΗΤΗ και ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ενέργεια.
Μη τραβάς τα μαλλιά σου, γιατί κακέ μου παίκτη ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι ο λόγος που ξεχάστηκε το μπινελίκι που ακουγόταν για την έλευσή σου, ήταν οτι θα έφερνες ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ στα άλλα... νιάτα του συλλόγου.
Για δύο συνεχόμενες χρονιές αυτά τα στοιχεία τα φέρνεις όταν παίζουμε με τον Πλατανιά και τη Βέροια ΕΝΤΟΣ έδρας. Κι αυτό μεταφράζεται σε ΣΥΝΕΧΕΙΣ μπαλιές προς τα πίσω και ΠΟΤΕ προς τα μπρος.
Και σήμερα κάνεις ΑΥΤΟ.
Ε οχι ρε μάγκα. Τράβα τα μαλλιά σου, τράβα τα βυζιά σου, τράβα ότι θες. Εγώ περιμένω πόδι.
Ειλικρινά επιτέλους διώξτε τους ΜΕΤΡΙΟΥΣ.
Δε μπορώ άλλο να βλέπω ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΥΓ. Αυτό το τάκλιν ΔΕΝ είναι το πρώτο αντιαθλητικό που κάνεις τον τελευταίο καιρό.
Εντελώς ΓΕΛΟΙΑ, ΑΝΟΗΤΗ και ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ενέργεια.
Μη τραβάς τα μαλλιά σου, γιατί κακέ μου παίκτη ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι ο λόγος που ξεχάστηκε το μπινελίκι που ακουγόταν για την έλευσή σου, ήταν οτι θα έφερνες ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ στα άλλα... νιάτα του συλλόγου.
Για δύο συνεχόμενες χρονιές αυτά τα στοιχεία τα φέρνεις όταν παίζουμε με τον Πλατανιά και τη Βέροια ΕΝΤΟΣ έδρας. Κι αυτό μεταφράζεται σε ΣΥΝΕΧΕΙΣ μπαλιές προς τα πίσω και ΠΟΤΕ προς τα μπρος.
Και σήμερα κάνεις ΑΥΤΟ.
Ε οχι ρε μάγκα. Τράβα τα μαλλιά σου, τράβα τα βυζιά σου, τράβα ότι θες. Εγώ περιμένω πόδι.
Ειλικρινά επιτέλους διώξτε τους ΜΕΤΡΙΟΥΣ.
Δε μπορώ άλλο να βλέπω ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΥΓ. Αυτό το τάκλιν ΔΕΝ είναι το πρώτο αντιαθλητικό που κάνεις τον τελευταίο καιρό.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
Απλά βρείτε του ομάδα. Μπορούμε να βρουμε καλύτερο 30χρονο χαφ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 6.Aλέξανδρος Τζιόλης
η 1η κοκκινη στη καριέρα του στο ελλ.πρωτάθλημα, εννοείται με τη φανέλα του ΠΑΟΚ.
οκ, αν κανείς δει το μαρκάρισμα, είναι ο ορισμός του shit happens.
τεσπα. θεωρώ άδικα μερικά απο τα παραπάνω, αυτό μόνο...
οκ, αν κανείς δει το μαρκάρισμα, είναι ο ορισμός του shit happens.
τεσπα. θεωρώ άδικα μερικά απο τα παραπάνω, αυτό μόνο...