Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
τα εφτυσε ρε παιδια ο Γκαρι, γι'αυτο ζητησε αλλαγη.
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3347
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
4 τα λεπτά των καθυστερήσεων, λίγα νομίζω λέει ο ξεσκισμένος!
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Μπράβο Τζαβελλα μεγάλη αλλαγή. Σε όλα τα επίπεδα
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
O ΒΑΖΕΛΟΣ EXEI ΤΕΧΝΙΤΕΣ , Ο ΣΚΟΝΔΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠAIΧΤΑΡΑΣ ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑΧΑ0ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑ0ΧΑDimg4 έγραψε: Οτι ναναι σφηνωμενε. Αστο το αθλημα ασχολεισου με το πλεξιμο
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΙΣ ΡΕ DIMAKO? ΤΡΑΒΑ ΓΙΑ ΧΟΥΛΑ ΧΟΥΠ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΙΤΣΑ
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Δεν ξέρω γιατί σας ξυνίζει η Ιβιτς και γιατί τρώγεστε με τα ρούχα σας όπως πάντα εγώ αυτό που βλέπω έιναι ότι η η ομάδα έχει τη σωστή ψυχολογία που απαιτήται για ένα ντέρμπι.
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Πω ρε μαλεζα για Β Εθνική είσαι ρε φίλε.
Κ το καλοκαίρι τα λέγαμε κ μας φόρτωσαν πάλι ΠΑΟΚτσάκι στην ομάδα
Κ το καλοκαίρι τα λέγαμε κ μας φόρτωσαν πάλι ΠΑΟΚτσάκι στην ομάδα
-
Dimg4
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Μην του το χαλας ρε συ. Σημερα παιρνουμε παλικαρισιο αποτελεσμα και καποιοι εχουν σφηνωμενη τυροπιταMarianov6 έγραψε:τα εφτυσε ρε παιδια ο Γκαρι, γι'αυτο ζητησε αλλαγη.
-
Dimg4
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Θα ακουγες καμια βαρια κουβεντα τενεκε αλλα δεν αξιζεις να ασχοληθει κανεις. Χαμενος χρονος με υποκειμεναSfinas έγραψε:O ΒΑΖΕΛΟΣ EXEI ΤΕΧΝΙΤΕΣ , Ο ΣΚΟΝΔΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠAIΧΤΑΡΑΣ ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑΧΑ0ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑ0ΧΑDimg4 έγραψε: Οτι ναναι σφηνωμενε. Αστο το αθλημα ασχολεισου με το πλεξιμο
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΙΣ ΡΕ DIMAKO? ΤΡΑΒΑ ΓΙΑ ΧΟΥΛΑ ΧΟΥΠ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΙΤΣΑ
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ .... παλικαρίσιο αποτέλεσμα σε μια (ακόμα) σφαγή!!!
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Dimg4 έγραψε:Θα ακουγες καμια βαρια κουβεντα τενεκε αλλα δεν αξιζεις να ασχοληθει κανεις. Χαμενος χρονος με υποκειμεναSfinas έγραψε:O ΒΑΖΕΛΟΣ EXEI ΤΕΧΝΙΤΕΣ , Ο ΣΚΟΝΔΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠAIΧΤΑΡΑΣ ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑΧΑ0ΧΑ0ΑΧ0ΑΧ0ΧΑ0ΧΑDimg4 έγραψε: Οτι ναναι σφηνωμενε. Αστο το αθλημα ασχολεισου με το πλεξιμο
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΙΣ ΡΕ DIMAKO? ΤΡΑΒΑ ΓΙΑ ΧΟΥΛΑ ΧΟΥΠ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΙΤΣΑ
Αδερφια ειμαστε.Ντροπη σας.
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
αντε τραβατε τα βυζια σας βαζελια, μια χαρα ειναι η ισοπαλια με γκολ
θυμαται κανεις τι ισχυει σε ισοβαθμια? ποιο κριτηριο ειναι πρωτο?
θυμαται κανεις τι ισχυει σε ισοβαθμια? ποιο κριτηριο ειναι πρωτο?