Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7554
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Ντροπη ρε, δεν μας δινει τιποτα.
Γαμιεσαι ρε κορακα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από navigator11 »

Απορώ που εκπλήσσεστε με την σκανδαλώδη εύνοια των λαγών ΚΑΙ στα φετινά πο! Κάθε χρόνο τα ίδια. Με το ζόρι να τους κρατήσουν στον οικονομικό αναπνευστήρα! Σε μια αντεπίθεση θα σκάσει το δεύτερο τεμάχιο ...
Υπομονή θέλει. Θα μου πείτε εύκολο είναι να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους;;
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από painkiller4 »

Ρε δεν δινει τιποτα ο ξεφτιλας καθαρο φαουλ πανω στον Γκαρυ
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από Spiros_S »

Να μη ξεχάσουμε να διατηρήσουμε γερή τη "συμμαχία"
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από episimos73 »

Πόσο πιο φάουλ ρε μπινέ; Μόνος έβγαινε ο Ζάιρο.
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2541
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από tolis14 »

Ενταξει μιλαμε για σφαγειο των πιο ενδοξων ημερων της παραγκας...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από panpangr77 »

pgetsos έγραψε:
panpangr77 έγραψε:Ενα απο τα μεγαλυτερα χειρουργεια αλλα μερικοι εχουν αχρωματοψία...
Εχεις κατι με εμας που εχουμε; :mrgreen:
Οχι αγορινα ,τουλάχιστον εσυ μπορείς να βλέπεις τα ίδια , δεν θελω να ανοιξω το στομα μου...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από Rizla »

Ο κοραξ ειναι για τοπικα...
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17372
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Πάει πάλι ο ζαιρο
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21323
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από navigator11 »

Να δούμε μήπως τελικά μας βγει πάλι σε καλό!
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17372
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Σκονδρας μέσα (!)
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από episimos73 »

PAOK_Antarctica έγραψε:Πάει πάλι ο ζαιρο
Δεν υπάρχει σωτηρία. Γυάλινος.
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από andis4 »

ποιος σκονδρας ρε συ ιβιτς
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Τραγικη η εισοδος ζαιρο. Τραγικη η εισοδος σκονδρα
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2

Δημοσίευση από Spiros_S »

:o :o
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”