Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
11αδα οπως την ηθελα πλην του μαλεζα. Προτιμουσα το σιδηροδρομο
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Και εγώ δεν προτιμούσα Μαλεζά!!!!!

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τι έπαθε ο Χατζη;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikolasf την Κυρ 15 Μάιος 2016, 18:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
ΑποστόληςΑ έγραψε:Τι έπαθε ο Χατζη;
Α--------α...μάλλον...ή ίσως Μ---------α...
-
burbu
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
realstreamunited.tv/soccer/panathinaikos-vs-paok-rsu30071d περιμένω εδώ αλλά δεν ξέρω αν θα παίξει λαολα δεν βρήκα κάτιastnord έγραψε:Link?
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Η λαολα δεν το έχει σίγουρα.....οτι βρείτε βάλτε αν μπορείτε παιδιά γιατί είμαι Αθήνα και δεν έχω τα λινκ μου....λογικά οι ακλαφτοι θα βγάλουν κάτι...
-
burbu
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Ο χατζη πληρώνει τις κακές εμφανίσεις στα φιλικα νομιζω
Παμε κ οτι γινει
Παμε κ οτι γινει
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
πρέπει να επιλέξεις το παιχνίδι από το πλάι πρώταMANIAKOS έγραψε:δεν μ ανοιγει γμ
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Παναθηναικός-Π.Α.Ο.Κ,15/05,20:30,Novasports2
Μπραβο Γλυκο
Sent from my iPhone 6s plus using Tapatalk
Sent from my iPhone 6s plus using Tapatalk