andis4 έγραψε:αυτα τα ολιγα +1926chrisg4 έγραψε:Το οτι ο ΜπαΚασετας θα έπαιζε βασικός σημερα στον ΠΑΟΚ δείχνει ποσο τραγικό ειναι το ροστερ του ΠΑΟΚ. Αυτο δε κανει τον Μπακασετα παιχτη για τον ΠΑΟΚ που θελουμε. Ενας Φωτάκης στα νιάτα του ειναι. Τιποτα παραπάνω. Ο Μυστακιδης ειναι δυο κλάσεις πανω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βέβαια φέτος έχει βάλει όσα γκολ έβαλε ο Φωτάκης σε 4 χρόνια στον ΠΑΟΚ (με Λάρισα και Αιγάλεω, στα "νιάτα του" ο Φωτάκης είχε ακόμα λιγότερα) αλλά ναι. Μοιάζουν πολύ με τον Φωτάκη