Α Λ Ο Γ Ο.ΑποστόληςΑ έγραψε:Εξτρέμ είναι;
Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Βασιλικό;K_geo έγραψε:Α Λ Ο Γ Ο.ΑποστόληςΑ έγραψε:Εξτρέμ είναι;
SM-G920F
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Τα τελευταία χρόνια έχω αποσυρθεί αλλά ευχαριστώ για την αναφορά αδερφέ!danirifle έγραψε:ρε παίδες έχουμε το μεγαλύτερο ταλέντο στο σκάκι να κερδίζει κύπελλα με τη φανέλα του ΠΑΟΚ
ακαδημίες, αετόπουλο κτλ κτλ
υγ. θα πεταχτεί ο μανιακός και θα γράψει "πώληση"
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ντιντιέ
έρχεται η θλάση του βάρντι, να με θυμηθείς
έρχεται η θλάση του βάρντι, να με θυμηθείς
πως δεν έχει? ΠΑΟΚ παντού και τ'αλογάκια ντου!zissos έγραψε:το σκάκι δεν έχει γιουρούσι, άρα δεν μας αφορά
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Πολυ ησυχια ρε παιδι μου.
Δεν πειραζει,την Κυριακη παιζουμε
απο Δευτερα τα ..................διαβαζουμε.
Δεν πειραζει,την Κυριακη παιζουμε
απο Δευτερα τα ..................διαβαζουμε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Προβλήματα: Απιστία, μιζέρια, εσωστρέφεια, ηττοπάθεια, απαισιοδοξία, άρνηση, κούραση, απογοήτευση!!!
Λύσεις: Πίστη, υπομονή, επιμονή, προσπάθεια, πάλη, αγώνας, αισιοδοξία, πνεύμα νικητή, κατάκτηση!!!
Π.Α.Ο.Κ. στα εύκολα, Π.Α.Ο.Κ.ΑΡΑ στα δύσκολα ρε!!!
Υ.Γ. Εδώ μέσα 90% και πλέον το αντίθετο ακριβώς...δυστυχώς!!!
Τεράστια αλλοτρίωση του Π.Α.Ο.Κ.τσή οπαδού...κρίμα!!!
Λύσεις: Πίστη, υπομονή, επιμονή, προσπάθεια, πάλη, αγώνας, αισιοδοξία, πνεύμα νικητή, κατάκτηση!!!
Π.Α.Ο.Κ. στα εύκολα, Π.Α.Ο.Κ.ΑΡΑ στα δύσκολα ρε!!!
Υ.Γ. Εδώ μέσα 90% και πλέον το αντίθετο ακριβώς...δυστυχώς!!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αστα να πανε ρε Γρηγορη κι εγω μια απ τα ιδια Αμα την πιασω καμια φορα στα πρασα,ασηκωτη θα την κανω.goran 64 έγραψε:Προβλήματα: Απιστία....[/size]
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλα ειχε ησυχια εδω μεσα 11 μερες,
τι σκατ@
θελετε τωρα?
Να γινει της Ιεριχους?
τι σκατ@
Να γινει της Ιεριχους?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Κατ'αρχήν είναι τροχονόμος, όχι μπάτσος..
Μπλε είμαστε λόγω του χρώματος στα γράμματα δεξιά... Το λέω γιατί δεν θέλει πολύ να μπει κανείς περίεργος και να λέει ότι είμαστε αστυνομικοί..
Μπλε είμαστε λόγω του χρώματος στα γράμματα δεξιά... Το λέω γιατί δεν θέλει πολύ να μπει κανείς περίεργος και να λέει ότι είμαστε αστυνομικοί..
