Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το φόρουμ δίνει τη δυνατότητα προσωπικού μηνύματος σε κάποιο χρήστη;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
O kgeo 2 μέρες που κάνει το φόρουμ ροντέο ο γνωστός που έλεγε τον ένα κουλά ,τον άλλο προπαγανδηστη και γενικότερα χαρακτήριζε αβέρτα δεν εδέησε να ανάκατευει και ανακατεύεται τώρα γιαμια ειρωνει του dimg4 .Ότι στο φόρουμ τους τελευταίους 6 μήνες έχουμε ξεφύγει απο αυτό που ήμασταν κάποτε και έχουμε γίνει η χαρά του στραβοστωμη πρέπει να το κοιτάξουν οι μοντ ,χωρίς απειλές και μπαναρισματα αλλά με διάλογο για το τι θέλουν όλα τσ μέλη απο το φόρουμ πλέον.Εκτος αν θέλουν να γίνει στραβοστωμης.gr τότε πάω πάσο και κανονίζω την πορεία μου.Φιλικα προς όλους τους μοντ.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μήπως θα ήταν καλύτερα να ξανά λειτουργούσε; Πιστεύω πως θα βοηθούσε το φόρουμ, ειδικά και από την άποψη των αντιδικιών. Από το να γίνεται χαμός στα τόπικς καλύτερα να λύνεται από τους εμπλεκόμενους κατ' ιδίαν.RoMaN έγραψε:Έδινε, κάποτε.. Έχουν απενεργοποιηθεί χρόνια τώρα..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το έχω σκεφτεί κι εγώ, ακριβώς το ίδιο, αλλά μη περιμένεις πολλά..
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
οχι φιλε κανεις λάθος και είναι ένα ακόμα πράμα που δείχνει το πρόβλημα στην όλη φάση.ace79grpaok έγραψε:O kgeo 2 μέρες που κάνει το φόρουμ ροντέο ο γνωστός που έλεγε τον ένα κουλά ,τον άλλο προπαγανδηστη και γενικότερα χαρακτήριζε αβέρτα δεν εδέησε να ανάκατευει και ανακατεύεται τώρα γιαμια ειρωνει του dimg4 .Ότι στο φόρουμ τους τελευταίους 6 μήνες έχουμε ξεφύγει απο αυτό που ήμασταν κάποτε και έχουμε γίνει η χαρά του στραβοστωμη πρέπει να το κοιτάξουν οι μοντ ,χωρίς απειλές και μπαναρισματα αλλά με διάλογο για το τι θέλουν όλα τσ μέλη απο το φόρουμ πλέον.Εκτος αν θέλουν να γίνει στραβοστωμης.gr τότε πάω πάσο και κανονίζω την πορεία μου.Φιλικα προς όλους τους μοντ.
εγώ έκανα μια γενικότερη παρέμβαση και -μάντεψε ποιος- μου άρχισε το πνεύμα και την αντίδραση. επειδή λέει είμαι προκατειλημένος. και να είμαι ειλικρινής, αυτό το ανταποδίδω ώς ερώτηση. είμαι προκατειλημένος;
και ο μεν να σταματήσει να κάνει το σερίφη και οι δε να σταματήσετε να κάνετε τις μώρες παρθένες, ειδικά απο τη στιγμή που τους τελευταίους μήνες κάνατε όσα σήμερα κατακρίνετε.
και η ιστορία αυτή τελειώνει εδώ. Δεν γίνεται πιο απλά απο αυτό.
δεν θέλουμε να φτάσουμε στο να επιβάλουμε ποινές, αλλά αν η κατάσταση δεν αλλάξει, θα αναγκαστούμε. σε όλες τις πλευρές.
και ναι,dimg4 δεν το λέω μονο για εσένα οπότε σκέψου αυτή τη φορά πριν αντιδράσεις.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι, γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα, αουγκιγκι αουγκιγκι μπαγκαλα γκαουγκα γκα...
Υ.Γ Θα το καταλαβουν οι της γενιας μου..
Υ.Γ Θα το καταλαβουν οι της γενιας μου..
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Χιλιες φορες τριακοσια ποστ του γκοραν τη μερα με ενα εκατομμυριο ειμοτικον και συνδυασμο μπολντ με υπογραμμιση και γραμματοσειρα διακοσια παρα ποστ τρεις λεξεις του καθε παλαιολογου/τσιριγωτη/αρμαγεδωνα κτλ κτλ ξερετε ποια ονοματα να προσθεσετε...και οσοι αναρωτιεστε/παραπονιεστε γιατι προσπερναμε τις υπερβολες του γκοραν καποιες φορες πρεπει να καταλαβετε οτι φαινεται ποιος γραφει αυθεντικα και χωρις κακια και κομπλεξ και ποιος οχι...προσωπικη μου αποψη...
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δε θα αντιδρασω φιλε, οχι υπο την απειλη σου περι ποινων γιατι δεν θεωρω σοβαρο αυτο με τις ποινες... δεν ειμαι εδω μεσα 24 ωρες να το παιζω φορουμ-αρχης. Χομπι ειναι της καψουρας μας, το οποιο τελευταια καποιοι εχουν μετατρεψει σε πεδιο μαχης. Δε βγαζω τον εαυτο μου παναγιτσα αλλα τους τελευταιους εχει αλλαξει η ολη φαση και υπαρχουν προκλητικα ποστ και χαρακτηρισμοι προς αλλα μελη που δεν αφηνουν πολλα περιθωρια ηρεμιας.K_geo έγραψε:οχι φιλε κανεις λάθος και είναι ένα ακόμα πράμα που δείχνει το πρόβλημα στην όλη φάση.ace79grpaok έγραψε:O kgeo 2 μέρες που κάνει το φόρουμ ροντέο ο γνωστός που έλεγε τον ένα κουλά ,τον άλλο προπαγανδηστη και γενικότερα χαρακτήριζε αβέρτα δεν εδέησε να ανάκατευει και ανακατεύεται τώρα γιαμια ειρωνει του dimg4 .Ότι στο φόρουμ τους τελευταίους 6 μήνες έχουμε ξεφύγει απο αυτό που ήμασταν κάποτε και έχουμε γίνει η χαρά του στραβοστωμη πρέπει να το κοιτάξουν οι μοντ ,χωρίς απειλές και μπαναρισματα αλλά με διάλογο για το τι θέλουν όλα τσ μέλη απο το φόρουμ πλέον.Εκτος αν θέλουν να γίνει στραβοστωμης.gr τότε πάω πάσο και κανονίζω την πορεία μου.Φιλικα προς όλους τους μοντ.
εγώ έκανα μια γενικότερη παρέμβαση και -μάντεψε ποιος- μου άρχισε το πνεύμα και την αντίδραση. επειδή λέ4ει είμαι προκατειλημένος. και να είμαι ειλικρινής, αυτό το ανταποδίδω ώς ερώτηση. είμαι προκατειλημένος;
και ο μεν να σταματήσει να κάνει το σερίφη και οι δε να σταματήσετε να κάνετε τις μώρες παρθένες, ειδικά απο τη στιγμή που τους τελευταίους μήνες κάνατε όσα σήμερα κατακρίνετε.
και η ιστορία αυτή τελειώνει εδώ. Δεν γίνεται πιο απλά απο αυτό.
δεν θέλουμε να φτάσουμε στο να επιβάλουμε ποινές, αλλά αν η κατάσταση δεν αλλάξει, θα αναγκαστούμε. σε όλες τις πλευρές.
και ναι,dimg4 δεν το λέω μονο για εσένα οπότε σκέψου αυτή τη φορά πριν αντιδράσεις.
Αυτα και καλη συνεχεια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
μα το θεμα δεν ειναι 'χιλιες φορες ο ταδε αντι του ταδε'.και οι 'κομπλεξικες' και οι 'αυθεντικες' αποψεις ευπροσδεκτες ειναι, αρκει να διατυπωνονται και να μενει εκει, χωρις να ειναι προσβλητικες ή να μεμφονται καποιον φυσικα.το προβλημα για μενα που κατα βαση ειμαι αναγνωστης και οχι τοσο σχολιαστης, ειναι οτι τα περισσοτερα threads πλεον δε διαβαζονται, δεν εχουν συνεχεια ρε παιδι μου.παλευεις να καταλαβεις ποια ειναι η γνωμη του καθενος, γιατι ειτε κανουν σχολια που δεν διαβαζονται εμφανισιακα (bold,μεγεθος γραμματοσειρας,emoticons,διαφορετικα χρωματα) και σε κανουν να αλληθωριζεις, ειτε αναλωνονται σε σχολια 'σας τα λεγα', 'αυτος δεν ειναι παοκ γιατι διαφωνει μαζι μου', 'σε ποιον πηγαινε αυτο?αν πηγαινε σε μενα...' ειτε ειρωνευονται τον προηγουμενο και παει λεγοντας.δε θελει κοπο, ανοιξτε οποιοδηποτε thread και προσπαθηστε να διαβασετε τις 10 τελευταιες σελιδες.χαβρα ιουδαιων.Ksenitemenos4 έγραψε:Χιλιες φορες τριακοσια ποστ του γκοραν τη μερα με ενα εκατομμυριο ειμοτικον και συνδυασμο μπολντ με υπογραμμιση και γραμματοσειρα διακοσια παρα ποστ τρεις λεξεις του καθε παλαιολογου/τσιριγωτη/αρμαγεδωνα κτλ κτλ ξερετε ποια ονοματα να προσθεσετε...και οσοι αναρωτιεστε/παραπονιεστε γιατι προσπερναμε τις υπερβολες του γκοραν καποιες φορες πρεπει να καταλαβετε οτι φαινεται ποιος γραφει αυθεντικα και χωρις κακια και κομπλεξ και ποιος οχι...προσωπικη μου αποψη...
δεν μπορω να προτεινω λυση γιατι δεν ειναι και ο ρολος μου τετοιος, παντως πιστευω οτι τα προβληματα λυνονται top-down, δηλαδη λυνεις το μεγαλυτερο και ενα ενα προχωρας στα ησσονος σημασιας.ο καθενας ο,τι καταλαβαινει.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Φτάνει ρε σεις..Φτάνει βγάλαμε σπυριά.
Στην επόμενη που θα γίνει κάτι παρόμοιο είτε από πλευράς goran με υπόνοιες κλπ,είτε με προσωπικές επιθέσεις που ξεφεύγουν θα υπάρξει ban ενός μήνα.
Εκμεταλλεύεστε την ελαστικότητα και την ανοχή μας και έχει καταντήσει μπουρδέλο η όλη κατάσταση.Δεν το θέλουμε,αλλά δεν γίνεται αλλιώς.
Μην βγείτε και λέτε για κακούς/άδικους/φασίστες mods μετά.Υπήρξε προειδοποίηση και μεγάλη ανοχή.
Στην επόμενη που θα γίνει κάτι παρόμοιο είτε από πλευράς goran με υπόνοιες κλπ,είτε με προσωπικές επιθέσεις που ξεφεύγουν θα υπάρξει ban ενός μήνα.
Εκμεταλλεύεστε την ελαστικότητα και την ανοχή μας και έχει καταντήσει μπουρδέλο η όλη κατάσταση.Δεν το θέλουμε,αλλά δεν γίνεται αλλιώς.
Μην βγείτε και λέτε για κακούς/άδικους/φασίστες mods μετά.Υπήρξε προειδοποίηση και μεγάλη ανοχή.
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το φασιστες παντως ειναι της μοδας τελευταια στα social media 