Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pilotos »

Μην της πονέσει πολύ...






...


Τις κορινες

SM-G920F
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

Dimg4 έγραψε:Οτι ναναι ομως. Το ποιος εχει νααα σε ποιον δε θελει μυαλο να το δει καποιος τους τελευταιους μηνες υπο την ανοχη. Το μισο φορουμ που ειναι χρονια μελη σας τα λενε κι εσυ ειδικα μας γραφεις και απειλεις τα χαβαλε.
Εκανες παρεμβαση ακυρη, χαβαλε καναμε και ενιωσες οτι επρεπε να "την πεις" απλα επειδη σε αλλες σελιδες ξεκατινιαζομαστε.
Yeap, λογικο
βλέπω συνεχίζεις και να μας γράφεις στα παπάκια σου αλλά και να πουλάς ειρωνία και πνεύμα.

Αν κάτι είναι άκυρο, είναι η λογική μερικών εδω μέσα.

Η παρέμβαση δεν έγινε για το σχόλιο σου (αν ακόμα δεν το κατάλαβες) αλλά για το γενικότερο πνεύμα που επικρατεί τους τελευταίους μήνες. Ελπίζω και πιστεύω αυτή, την τρίτη φορά που το λεω να το καταλάβεις.

Τελευταία φορά λεω. Σοβαρευτείτε και δεν είναι κάτι που θα κάνουμε διάλογο για αυτό. Αν δεν, δρόμο. τόσο απλά.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

eorptol έγραψε:
Dimg4 έγραψε:
K_geo έγραψε:μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.

Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
Θα προειδοποιεις και το χαβαλε τωρα?
Δεν είναι χαβαλες καραγκιοζιλικια είναι χαβαλές γίνεται μια φορά οι επαναλαμβανονες εξυπνάδες ακριβώς του ίδιου στυλ είναι καραγκιοζιλικια και ο γκοραν το παρατραβαει αλλά λέει ένα και καπάκι ακολουθούν οι γνωστές δύο ουρές του.....δεν βαρεθήκατε ;

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιες ειναι οι ....ουρες?

Επιτιμητικος ο χαρακτηρισμος?

ΥΓ Ειρηνη ημιν,λεγω υμιν.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Dimg4 έγραψε:Μη βγαζεις προσωπικα συ-μπλε-γματα :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΥΓ Σορρυ γκεο,ατοπο μεν,εξυπνο δε.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

:D

οντως, καλό ηταν.
Dimg4

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dimg4 »

eorptol έγραψε:
Dimg4 έγραψε:
K_geo έγραψε:μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.

Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
Θα προειδοποιεις και το χαβαλε τωρα?
Δεν είναι χαβαλες καραγκιοζιλικια είναι χαβαλές γίνεται μια φορά οι επαναλαμβανονες εξυπνάδες ακριβώς του ίδιου στυλ είναι καραγκιοζιλικια και ο γκοραν το παρατραβαει αλλά λέει ένα και καπάκι ακολουθούν οι γνωστές δύο ουρές του.....δεν βαρεθήκατε ;

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καραγκιοζλικια να πεις στον εαυτο σου γραφικε. Για χαλαρωσε λιγο πως μιλας
Dimg4

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Kgeo γαμησε το ρε συ. Ειδες ειρωνεια σε ποστ που δεν εχει ιχνος ειρωνειας οποτε εισαι απλα προκατειλλημενος μαζι μου. Δε θα ασχοληθω μαζι σου απλα θα πω οτι το φορουμ μια χαρα ηταν καποτε κι ας υπηρχαν διαμαχες. Νταντευματα δεν υπηρχαν.
Το οτι ο αλλος απο πανω ειπε καραγκιοζλικια φυσικα και το προσπερασες και καλα εκανες γιατι οπαδικο φορουμ ειναι οχι κατηχητικο.
Απλα αν το ελεγα εγω θα εγραφες 9 σεντονια για τις "ειρωνειες".
Α και που σαι, το να συνεχιζει καποιος ενα διαλογο μαζι σου, δεν του κανεις και χαρη. Αυτα και καλησπερα
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από eorptol »

Συνέχισε το πιγκ πογκ με τον γκοραν κατά τα αλλα ναι εγώ είμαι γραφικος :):) ότι πεις

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
prist64
Δημοσιεύσεις: 7609
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Εμας γκοραν δεν........................φερνει την ανοιξη.
Και η ανοιξη μπηκε για τα καλά.
Dimg4

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dimg4 »

eorptol έγραψε:Συνέχισε το πιγκ πογκ με τον γκοραν κατά τα αλλα ναι εγώ είμαι γραφικος :):) ότι πεις

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν.ξανααποκαλεσεις ουρα η παρομοια παπαρια θα γινει ροντεο εδω μεσα γιατι ο αλλος μονο σε μενα την λεει περι χαρακτηρισμων. Αντε μη σου πω καμια κουβεντα
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Αυτό το πρόβλημα με τους τσακωμούς ούτε ο Τσακ Νόρρις δεν το λύνει
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από eorptol »

:):)

Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

prist64 έγραψε:Εμας γκοραν δεν........................φερνει την ανοιξη.
Και η ανοιξη μπηκε για τα καλά.


Συμφωνω απολυτα. Δε μπορεις ομως να αρνηθεις παππα οτι εχει σημαντικο μεριδιο ευθυνης
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από painkiller4 »

Chuck Norris έγραψε:Αυτό το πρόβλημα με τους τσακωμούς ούτε ο Τσακ Νόρρις δεν το λύνει
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
:lol: Ανέλαβε δράση λοιπόν
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Μηπως να το κοβαμε ολοι μαζι αυτο το ξεχειλωμα;;;

Εχει κουρασει παιδια..καλμαρετε λιγο..αναφερομαι γενικα...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”