Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
βλέπω συνεχίζεις και να μας γράφεις στα παπάκια σου αλλά και να πουλάς ειρωνία και πνεύμα.Dimg4 έγραψε:Οτι ναναι ομως. Το ποιος εχει νααα σε ποιον δε θελει μυαλο να το δει καποιος τους τελευταιους μηνες υπο την ανοχη. Το μισο φορουμ που ειναι χρονια μελη σας τα λενε κι εσυ ειδικα μας γραφεις και απειλεις τα χαβαλε.
Εκανες παρεμβαση ακυρη, χαβαλε καναμε και ενιωσες οτι επρεπε να "την πεις" απλα επειδη σε αλλες σελιδες ξεκατινιαζομαστε.
Yeap, λογικο
Αν κάτι είναι άκυρο, είναι η λογική μερικών εδω μέσα.
Η παρέμβαση δεν έγινε για το σχόλιο σου (αν ακόμα δεν το κατάλαβες) αλλά για το γενικότερο πνεύμα που επικρατεί τους τελευταίους μήνες. Ελπίζω και πιστεύω αυτή, την τρίτη φορά που το λεω να το καταλάβεις.
Τελευταία φορά λεω. Σοβαρευτείτε και δεν είναι κάτι που θα κάνουμε διάλογο για αυτό. Αν δεν, δρόμο. τόσο απλά.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ποιες ειναι οι ....ουρες?eorptol έγραψε:Δεν είναι χαβαλες καραγκιοζιλικια είναι χαβαλές γίνεται μια φορά οι επαναλαμβανονες εξυπνάδες ακριβώς του ίδιου στυλ είναι καραγκιοζιλικια και ο γκοραν το παρατραβαει αλλά λέει ένα και καπάκι ακολουθούν οι γνωστές δύο ουρές του.....δεν βαρεθήκατε ;Dimg4 έγραψε:Θα προειδοποιεις και το χαβαλε τωρα?K_geo έγραψε:μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.
Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επιτιμητικος ο χαρακτηρισμος?
ΥΓ Ειρηνη ημιν,λεγω υμιν.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Dimg4 έγραψε:Μη βγαζεις προσωπικα συ-μπλε-γματα
ΥΓ Σορρυ γκεο,ατοπο μεν,εξυπνο δε.
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καραγκιοζλικια να πεις στον εαυτο σου γραφικε. Για χαλαρωσε λιγο πως μιλαςeorptol έγραψε:Δεν είναι χαβαλες καραγκιοζιλικια είναι χαβαλές γίνεται μια φορά οι επαναλαμβανονες εξυπνάδες ακριβώς του ίδιου στυλ είναι καραγκιοζιλικια και ο γκοραν το παρατραβαει αλλά λέει ένα και καπάκι ακολουθούν οι γνωστές δύο ουρές του.....δεν βαρεθήκατε ;Dimg4 έγραψε:Θα προειδοποιεις και το χαβαλε τωρα?K_geo έγραψε:μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.
Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Kgeo γαμησε το ρε συ. Ειδες ειρωνεια σε ποστ που δεν εχει ιχνος ειρωνειας οποτε εισαι απλα προκατειλλημενος μαζι μου. Δε θα ασχοληθω μαζι σου απλα θα πω οτι το φορουμ μια χαρα ηταν καποτε κι ας υπηρχαν διαμαχες. Νταντευματα δεν υπηρχαν.
Το οτι ο αλλος απο πανω ειπε καραγκιοζλικια φυσικα και το προσπερασες και καλα εκανες γιατι οπαδικο φορουμ ειναι οχι κατηχητικο.
Απλα αν το ελεγα εγω θα εγραφες 9 σεντονια για τις "ειρωνειες".
Α και που σαι, το να συνεχιζει καποιος ενα διαλογο μαζι σου, δεν του κανεις και χαρη. Αυτα και καλησπερα
Το οτι ο αλλος απο πανω ειπε καραγκιοζλικια φυσικα και το προσπερασες και καλα εκανες γιατι οπαδικο φορουμ ειναι οχι κατηχητικο.
Απλα αν το ελεγα εγω θα εγραφες 9 σεντονια για τις "ειρωνειες".
Α και που σαι, το να συνεχιζει καποιος ενα διαλογο μαζι σου, δεν του κανεις και χαρη. Αυτα και καλησπερα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Συνέχισε το πιγκ πογκ με τον γκοραν κατά τα αλλα ναι εγώ είμαι γραφικος
:) ότι πεις
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εμας γκοραν δεν........................φερνει την ανοιξη.
Και η ανοιξη μπηκε για τα καλά.
Και η ανοιξη μπηκε για τα καλά.
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αν.ξανααποκαλεσεις ουρα η παρομοια παπαρια θα γινει ροντεο εδω μεσα γιατι ο αλλος μονο σε μενα την λεει περι χαρακτηρισμων. Αντε μη σου πω καμια κουβενταeorptol έγραψε:Συνέχισε το πιγκ πογκ με τον γκοραν κατά τα αλλα ναι εγώ είμαι γραφικος:) ότι πεις
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αυτό το πρόβλημα με τους τσακωμούς ούτε ο Τσακ Νόρρις δεν το λύνει

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
prist64 έγραψε:Εμας γκοραν δεν........................φερνει την ανοιξη.
Και η ανοιξη μπηκε για τα καλά.
Συμφωνω απολυτα. Δε μπορεις ομως να αρνηθεις παππα οτι εχει σημαντικο μεριδιο ευθυνης
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Chuck Norris έγραψε:Αυτό το πρόβλημα με τους τσακωμούς ούτε ο Τσακ Νόρρις δεν το λύνει
![]()
![]()
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μηπως να το κοβαμε ολοι μαζι αυτο το ξεχειλωμα;;;
Εχει κουρασει παιδια..καλμαρετε λιγο..αναφερομαι γενικα...
Εχει κουρασει παιδια..καλμαρετε λιγο..αναφερομαι γενικα...