και ναι, δεν εννοω κατ οτι εισαι υπερηλικας
και ναι. δεν το συνεχιζω γιατι θα βρω μονος μου αδιεξοδο.
kataramenos5 έγραψε:Σε μενα το λες?Ενταξει μπορει να μας πηραν τα χρονια λιγουλακι αλλα " μικραινει ο χρονος μας"?
Ντρεψου.
Θα προειδοποιεις και το χαβαλε τωρα?K_geo έγραψε:μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.
Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.
Μην κανεις ....ονειρα,σημερα ειναι ...............bowlling day.john4serres έγραψε:Θα διαβαζα τις τελευταιες σελιδες αλλα δεν εχω popcorn στο σπιτι.
Αύριο την ιδια ώρα τα ξαναλεμε , παρακαλώ συνεχίστε.
Δεν είναι χαβαλες καραγκιοζιλικια είναι χαβαλές γίνεται μια φορά οι επαναλαμβανονες εξυπνάδες ακριβώς του ίδιου στυλ είναι καραγκιοζιλικια και ο γκοραν το παρατραβαει αλλά λέει ένα και καπάκι ακολουθούν οι γνωστές δύο ουρές του.....δεν βαρεθήκατε ;Dimg4 έγραψε:Θα προειδοποιεις και το χαβαλε τωρα?K_geo έγραψε:μερικοι δεν παλεύεστε με την καμια και ο χρονος σας μικραινει επικίνδυνα.
Σ Ο Β Α Ρ Ε Υ Τ Ε Ι Τ Ε.